quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
Dat was vorige week ook al in de voorstukjes maar het was vorige week niet uitgezonden. Pas een week laterquote:
Zal wel de lokale groenvoorziening zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Alsof die agent weet wie de Biga groep is...
Iedereen kent de Biga-groepquote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Alsof die agent weet wie de Biga groep is...
ik moest lachenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef tralalala het volgende:
Dat heb ik gevraagd aan de Miracle Love groep.
politiewagens praten nietquote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef Palomar het volgende:
wie is er hier nou de politiewagen gij of ik?
nouja, een overtreding is een overtreding. En moet worden aangepakt. En dit is makkelijk cashen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef Elusive het volgende:
godverdomme man ga wat nuttigs doen poep agenten
Zeg but fuck zeg but fuckquote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef tralalala het volgende:
Dat heb ik gevraagd aan de Miracle Love groep.
:pquote:Op zondag 15 mei 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Dat verhaal klinkt echt als een leugen, te veel details.
uiteraardquote:Op zondag 15 mei 2011 21:21 schreef WcPot het volgende:
Die mensen rijden gewoon weer terug als de agenten weg zijn
Lolquote:Op zondag 15 mei 2011 21:21 schreef WcPot het volgende:
Ja. Een leugenaar probeert het verhaal altijd zo geloofwaardig mogelijk te maken...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Dat verhaal klinkt echt als een leugen, te veel details.
inderdaad, de bigagroep vind dat OKquote:Op zondag 15 mei 2011 21:21 schreef WcPot het volgende:
hij jat natuur!quote:
Wordt meestal wel opgehaald hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:21 schreef Elusive het volgende:
gooi dat hout maar weer in het bos jongens! omdat dat ja.. eh... waar is het goed voor... nergens voor... het is dood.. en rot maar weg... tsjah...![]()
Met een sigaar natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
inderdaad, de bigagroep vind dat OK
Sociale werkplaats dus...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:23 schreef D. het volgende:
Organisatie
Biga Groep: werk in goede handen
Biga Groep is een ondernemende organisatie in midden Nederland die voor vijf gemeenten de Wet Sociale Werkvoorziening uitvoert. Doelstelling van deze wet is het begeleiden van medewerkers met een achterstand tot de arbeidsmarkt naar zo regulier mogelijk werk.
Onze organisatie combineert maatschappelijk verantwoord ondernemen met een professionele, zakelijke aanpak. We kijken naar mensen, maar ook naar resultaten. Daarom stellen wij hoge eisen aan de kwaliteit van onze diensten en producten. We werken tegen marktconforme prijzen en zijn ISO-9001 gecertificeerd.
De aandeelhouders van Biga Groep zijn Bartiméus, Inclusief Groep en Abrona.
Visie Biga Groep: Hét bedrijf waarin mensen zich ontwikkelen naar een passende baan
Misschien is het wel dezelfdequote:Op zondag 15 mei 2011 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ah. Doe 'm maar de groeten als je 'm weer tegenkomt
nou wat heb je gedaan?quote:
nog 1.5uur peterquote:Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef D. het volgende:
Afgelopen al
Heb maar 10 minuutjes kunnen geineten
quadluik!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vervolg op de drieluik van vorig seizoen!
Ik ga kijken! Zo weet ik zeker dat ik een alibi heb!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:28 schreef Doler12 het volgende:
Onderzoek ontmaskert aanklaagt en verdedigt!
Nee, welnee.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
10.000 euro voor een motor is toch niet 'peperduur'
Een honda goldwing gaat over de 30.000 euro dacht ikquote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
10.000 euro voor een motor is toch niet 'peperduur'
Maar dat kan je ook geen motor noemenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Een honda goldwing gaat over de 30.000 euro dacht ik
peter is een 10x betere onderzoeker maar alberto is leukerquote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef Elusive het volgende:
peter is altijd te serieus
ik heb liever alberto, daar leer je nog wat van.
zo kan je een soa krijgen als je pijpt zonder condoom
Ja dat was dezequote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef WcPot het volgende:
Was dit niet de faal van Peter R de Vries. Dat hij een zendertje had laten plaatsen in een motor en dat hij toen verdween motor weg
eitje c:Pquote:
heb je de aflevering over eitje niet gezien?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Wat is dit nou voor stom onderwerp? Over een motor die gejat wordt.
Volgens mij heb ik die gemist inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je de aflevering over eitje niet gezien?
Dat mag dacht ik weer niet in Nederlandquote:
Het is wel Peter he!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lijkt wel of elke peter aflevering stof doet opwaaien
dit gedoe met eitje is een herhalingquote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef Droopie het volgende:
Peter R. de Vries
Naast de reportage over de opgraving van Mariska Mast, morgen ook een onthullende verborgen camera-actie over de politie Utrecht...
Vastgelegd hoe het politieloket feitelijk een 'afpoeiercentrale' is, waar men niet geinteresseerd is in het oppakken van daders.
Politiewoordvoerder was in studio en had schaamrood op de kaken... mis het niet morgen nu!!
Tot ziens!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eitje gaat een 'proefritje' maken
dan breekt iequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |