quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
Alleen een illegale houthakker ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heb nog geen hoogtepuntjes gezien, flippende mensen, dronken polen anyone?
klinkt goedquote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was iets met iemand die pedofiel riep.
In het voorstukje was te zien dat iemand hout uit een bos mee nam en op een aanhanger ging leggen en dat mocht niet. Maar dat stukje zag ik vorige week ook al.quote:
even een stukje 90 minutes kijken op EL.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik moet ook maar eens aan de digitale tv, kan ik ook tenminste wedstrijden kijken
Wij hebben ook zo'n kaart voor digitale TV maar bij ons werkt het geen eensquote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik moet ook maar eens aan de digitale tv, kan ik ook tenminste wedstrijden kijken
Ik zou gewoon per wedstrijd kijken, het abo hoef ik niet perse. Ik hoef niet ALLES te zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even een stukje 90 minutes kijken op EL.
Lekker dan, en je betaalt er wel voor?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n kaart voor digitale TV maar bij ons werkt het geen eens
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n kaart voor digitale TV maar bij ons werkt het geen eens
samenvatting is voldoende inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou gewoon per wedstrijd kijken, het abo hoef ik niet perse. Ik hoef niet ALLES te zien.
nouja bijna, bijnaquote:Op zondag 15 mei 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik zit bijna aan de 50K zie ik![]()
49168 (gemiddeld 14 per dag)
hoop verplichtingen zoquote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel live topics ik volg, Deze week ging het snel met ESF, X-Factor en voetbal.
Nah is toch alleen in het weekend en is nu allemaal afgelopen, alleen X-factor en dit blijven over.quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pauw en witteman is ook afgelopen
Inderdaad jaquote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wel een beetje een nazi tactiek
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb een garagebedrijg
- dan krijgt u daar een bekeuring voor!![]()
Lolquote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had pas nog een sjieke klapband op de snelweg
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had pas nog een sjieke klapband op de snelweg
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vieze kinderpedofielen.... Als Alberto dit naar zijn kop kreeg. dan werd hij razend
welkom..quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Droopie het volgende:
KKKKKKKKKKKOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hoog genoeg op zich.Wel terechtquote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
280 euro? mag wel hoger van mij
'is dat niet een beetje overdreven'quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
pfffffffffft koos.
Altijd die 'stel je voor' scenario's...
ik stelde me voor dat er doden uit een vliegtuig werden gegooit die op die vluchtstrook terecht komenquote:
Ik reageer niet zo vaak op Fok...quote:
kom maar meeposten hoor, gezelligquote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik reageer niet zo vaak op Fok...
Alleen als er gescoord word met een 1111111einz1111111 of een koosjere KKKOOOSSSS
Wat een vreemde UI heb jequote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee koos, bewijs dan eens dat het geen melding was van iemand die een hekel aan een ander heeft?
het is albrto nietquote:
Peter gaat vanavond met de camera 'aangifte' doen bij Politie Utrecht.quote:
aparte reclametijden, normaal is het 10 over ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
ALweer reclame![]()
Oh zometeen die arme ziel zonder rode cent.
doler gaat hard!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef TheKC het volgende:
1 Maraca - 7133
2 Doler12 - 6969
3 TheKC - 6850
Wat Doler heeft me ingehaald
Ja en best snel achterelkaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
aparte reclametijden, normaal is het 10 over ofzo
Ik zag het niet, wat was het?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hey dit bij albert heijn klinkt wel erg handig, heeft iemand dit geprobeert?
Hehequote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef TheKC het volgende:
1 Maraca - 7133
2 Doler12 - 6969
3 TheKC - 6850
Wat Doler heeft me ingehaald
Dat van die boodschappen kun je op internet zien als je een bonuskaart hebt, bij mijn AH.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
een apparaat wat je boodschappen bijhoudt, wat de beste route is en dergelijke...
doler post ook niks zinnigsquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doler gaat hard!
maraca gaat ook ingehaald worden
het klinkt allemaal handig.. maar fuck it, waar is het goed voorquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat van die boodschappen kun je op internet zien als je een bonuskaart hebt, bij mijn AH.
De AH waar ik altijd boodschappen doe is zo klein, heb ik geen route voor nodig.
nou, in grote raak je ook niet de weg kwijt hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat van die boodschappen kun je op internet zien als je een bonuskaart hebt, bij mijn AH.
De AH waar ik altijd boodschappen doe is zo klein, heb ik geen route voor nodig.
albert heijns zijn allemaal hetzelfde!xxquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou, in grote raak je ook niet de weg kwijt hoor
doler is achter mijn postcount per topic aanquote:
Geen idee, ik gebruik het niet. Wat maakt het uit wat ik allemaal gekocht heb?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het klinkt allemaal handig.. maar fuck it, waar is het goed voor
zodat Appie heijn nog beter achter het winkelgedrag van zijn klanten kan komen, daarom moet je die app gebruiken!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik het niet. Wat maakt het uit wat ik allemaal gekocht heb?
@D_d, nee klopt.
sowieso bonuskaart, altijd gedoe als je zon ding niet heb.. wat is er mis met gewoon kortingquote:Op zondag 15 mei 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik het niet. Wat maakt het uit wat ik allemaal gekocht heb?
@D_d, nee klopt.
app?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat Appie heijn nog beter achter het winkelgedrag van zijn klanten kan komen, daarom moet je die app gebruiken!
Ik heb geen iphone, dus ze hebben pech.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat Appie heijn nog beter achter het winkelgedrag van zijn klanten kan komen, daarom moet je die app gebruiken!
mobiele applicatie dude!quote:
waarom zittie zo te jankenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben hem een programma gegeven dat gaat falen.
Geen flauw idee, ik denk ook niet dat ik ga kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom zittie zo te janken
nee, DRAMMEN MAARRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
had ik al al geschreeuwd: AJAX AMSTERDAMMMMM~?
naa, dat is buttfuck!quote:
Parkeer controleur ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 21:11 schreef Palomar het volgende:
Wat is dat voor pakje wat ie aan heeft, van een stadswacht oid?
de rest gaat naar de schuldeisersquote:
hoeft toch geen politie te zijn!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:13 schreef TheKC het volgende:
Ja ja want ik ga u niet met een grapje bellen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |