Ik weet zeker dat die na mij kwamen. 't was namelijk veel drukker geweest dan ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
nee joh, het Leidse liep er meteen naar toe, ze liepen allemaal achter me
Er waren opvallend veel mocros vandaag, zal me niets verbazen als er tussen de relschoppers ook mocros zaten. Dat zijn geeneens Ajacieden, die willen gewoon rellen want er is een feestjequote:Op zondag 15 mei 2011 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Echt, de debielen die liepen te rellen moeten ze een stadionverbod geven voor het leven. Los van alle stappen die justitie erbij gaat nemen.
Mocro'squote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Er waren opvallend veel mocros vandaag, zal me niets verbazen als er tussen de relschoppers ook mocros zaten. Dat zijn geeneens Ajacieden, die willen gewoon rellen want er is een feestje
Die gewoon een jaar of 20 opsluiten en daarna uitzetten.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Er waren opvallend veel mocros vandaag, zal me niets verbazen als er tussen de relschoppers ook mocros zaten. Dat zijn geeneens Ajacieden, die willen gewoon rellen want er is een feestje
Een verzameling van supporters zou een civiele zaak moeten beginnen om een schadevergoeding los te krijgen. Misschien dat het ze duidelijk wordt als het niet alleen van de overheid komt.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Echt, de debielen die liepen te rellen moeten ze een stadionverbod geven voor het leven. Los van alle stappen die justitie erbij gaat nemen.
Ja. Naja, de kroeg was vol, ik zat buiten op een tafeltje, maar zag het beeld gewoon goedquote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Smoofie, je hebt de wedstrijd dus in een kroeg gekeken?
De 3 sterren van jou zijn mooierquote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, ✯ ✯ ✯ kan dus niet in de ondertitel, maar wel in de sig
Baas!
"Crikey, its amazing!"quote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, ✯ ✯ ✯ kan dus niet in de ondertitel, maar wel in de sig
Baas!
Hmm ok.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Naja, de kroeg was vol, ik zat buiten op een tafeltje, maar zag het beeld gewoon goed
Jij hebt een SCC toch? Zou ik ook willen als ik in A'dam woonde, volgend jaar misschien ook wel als ik verhuisquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm ok.
Stadion was echt geweldig. Geweldige sfeer, nog nooit meegemaakt.
Heeft ie nietquote:Op zondag 15 mei 2011 22:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij hebt een SCC toch? Zou ik ook willen als ik in A'dam woonde, volgend jaar misschien ook wel als ik verhuis.
één dag SCCquote:Op zondag 15 mei 2011 22:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij hebt een SCC toch? Zou ik ook willen als ik in A'dam woonde, volgend jaar misschien ook wel als ik verhuis.
connectiesquote:Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoe komt ie dan aan kaartjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |