Ik vind Janssen stiekem wel een baas, als Ajacied. Toch iemand met karakter en talent.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
blusmiddel en kooktoestel aangezien Theo Janssen stond te koken van frustraties.
Janssen is een asociale zuiplap.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Janssen stiekem wel een baas, als Ajacied. Toch iemand met karakter en talent.
Ik ben dan ook geen profvoetballer.quote:
Tja. Het leven is ook hard.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
blusmiddel en kooktoestel aangezien Theo Janssen stond te koken van frustraties.
Rijkaard en Cruijff rookten ook. Best en Adams zopen als een binnenschipper. Ik kan daar wel mee leven.quote:
Oke, ik vind Janssen gewoon een eikel.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rijkaard en Cruijff rookten ook. Best en Adams zopen als een binnenschipper. Ik kan daar wel mee leven.
Ik weet dat Ajax kampioen is, maar waarom zou je daarvan genieten?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef Tem het volgende:
Waarvan? Ik vond family guy leuk maar om daar nu van na te genieten.
Waarom ben jij eigenlijk een kakkerlak? Iets vervelends uit je jeugd?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik weet dat Ajax kampioen is, maar waarom zou je daarvan genieten?
Ga eens weg aso.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk een kakkerlak? Iets vervelends uit je jeugd?
Geen idee.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zonder 1 erachter, en een Griekse held. Naar die laatste is een zogenaamde football club genoemd. Ergens in ? 1908 oid?
Gepest op school, vrees ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
De mentaliteit bevalt me beter. Niet zo arrogant.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een Ajax-shirt kopen met 'De Zeeuw' achterop.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De mentaliteit bevalt me beter. Niet zo arrogant.
De Zeeuw is geen Zeeuw. De Zeeuw is een eikel en een kut-voetballer.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een Ajax-shirt kopen met 'De Zeeuw' achterop.
De Zeeuw is in zijn eentje beter dan heel Feyenoord bij elkaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De Zeeuw is geen Zeeuw. De Zeeuw is een eikel en een kut-voetballer.
Nee, ik woon nu in de stad waar de topscorer van de Eredivisie ook resideert.quote:
Dat zijn de ergstequote:
Goh, ik ben er nu ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik woon nu in de stad waar de topscorer van de Eredivisie ook resideert.
Eikels zijn eikels. Dat hij goed kan voetballen en dat talent inzet voor Ajax maakt hem alleen maar erger.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De Zeeuw is in zijn eentje beter dan heel Feyenoord bij elkaar.
Zo eentje die puur voor het winnende team is.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef Tem het volgende:
Ah ok, je bent dus gewoon een provinciaal die voor Ajax is
Basically.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef Tem het volgende:
Ah ok, je bent dus gewoon een kosmopoliet die voor Ajax is
Zeven jaren moeten wachten.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zo eentje die puur voor het winnende team is.
Ja, maar jij bent fan sinds de goede jaren '90.quote:
Altijd grappig die mensen die Ajax fans 'succes supporters' noemen na 7 jaar zonder kampioenschap.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zo eentje die puur voor het winnende team is.
Zie #45quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Altijd grappig die mensen die Ajax fans 'succes supporters' noemen na 7 jaar zonder kampioenschap.
Nee, technisch gezien niet. Sowieso begonnen de jaren '90 helemaal niet zo goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent fan sinds de goede jaren '90.
Goh. Alsnog rechts en voor Ajax.quote:
Cheers.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Alsnog rechts en voor Ajax.
Kudo's.
Hoezo dat? Je werkt in het Oosten en zelf ben je voor Ajax?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Monolith het volgende:
Ik ga morgen een enorme klotedag hebben, vrees ik.
Zal wel meevallen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Monolith het volgende:
Ik ga morgen een enorme klotedag hebben, vrees ik.
Dat ook, maar dat levert alleen maar lol op. Doelde meer op het feit dat er vanmiddag al zo'n 20 bier doorheen gegaan is.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je werkt in het Oosten en zelf ben je voor Ajax?
Vuurwerk is altijd al een specialiteit geweest van de Tukkers.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:22 schreef porsche1 het volgende:
O god, hier steken de neuzen vuurwerk af.!!!
Wat blijft het toch een faal volk.
Kankeren op de scheids terwijl die gewoon uitstekend fluit, zeiken als Twente wat doet en vuurwerk afsteken.
Ik ben voornamelijk overal tegen als echte Rotterdammer.quote:
quote:
quote:
Dat vind ik sportief.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:35 schreef Zeeland het volgende:
Ach, het is jullie feestje. Gefeliciteerd met jullie kampioenschap.
Rechts is kut. Kampioen van het rechterrijtje is dat dus ook, maar toch bedankt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik sportief.
En jij gefeliciteerd met het kampioenschap van het rechterrijtje.
Wat vond je van Boogie Nights?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik sportief.
En jij gefeliciteerd met het kampioenschap van het rechterrijtje.
Niet gezien nog. Beetje een slechte download, bleek al na 30 seconden.quote:
Dat is minder, voor je het weet zie je mensen door je film lopen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet gezien nog. Beetje een slechte download, bleek al na 30 seconden.
Ik heb de meeste romans van Bukowski wel gelezen. Ook een andere film over zijn 'leven' gezien. Met Marisa Tomei erin. Nog een keer kijken denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is minder, voor je het weet zie je mensen door je film lopen.
Ik ga van de week barfly weer eens herzien.
Net een schoolreisje.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef GSbrder het volgende:
Eerste reactie vooral: "Real Madrid toont interesse in Stekelenburg."
Beter van de bus gevallen dan uit de Chinook.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef GSbrder het volgende:
Eerste reactie vooral: "Real Madrid toont interesse in Stekelenburg."
Ik ga zo nog even een aflevering kijken van The way of the Master. De evolutie episode staat nog op de lijst. Bijna een betere ergenis dan Henk Binnendijkquote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben nu wel een beetje klaar met dat voetbalgejank, maar ik denk dat ik alles uit moet zetten wil ik er vanafkomen.
Je kunt ook gewoon iets anders gaan kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben nu wel een beetje klaar met dat voetbalgejank, maar ik denk dat ik alles uit moet zetten wil ik er vanafkomen.
Hetzelfde hier. Zum kotzenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Jullie zijn net echt sportfans hè.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Of werkenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon iets anders gaan kijken.
Ik snap nooit hoe de wereld kan vergaan bij verlies van een stom spelquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie zijn net echt sportfans hè.
Teamsportfans althans...
Het is zondag, GS. Op de dag van de Heer mag niet worden gewerktquote:
Tsja, iedereen z'n persoonlijk drama.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe de wereld kan vergaan bij verlies van een stom spel
Ik kijk maar naar Peter R de Vries.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou dan wel de voorkeur geven aan een leuk tv-programmaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik kijk maar naar Peter R de Vries.
Ik heb het niet over TV-kijken. Dat doe ik niet/amper.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |