Nah laat het eerst maar eens goed regenen in het zuid-westen,ben het droge weer spuugzatquote:
Ga je gang zou ik zeggen, schrijf zelf een bericht dan almaar lopen zeiken. Een dag van te voren en dan zo'n nutteloze posting van je. En er werd zoals jij in je post aangegeven hebt gepraat over MOGELIJK. Even plaatjes erbij dan voor de duidelijkheid!quote:Op zondag 29 mei 2011 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
Kwam er een week of 3 niet zo'n zelfde bericht over mogelijk 30 graden? Toen werd het uiteindelijk net 20..
We gaan volgende week wel een paar dagen krijgen met +25C dus dat is niet verkeerdquote:Op zondag 29 mei 2011 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
Kwam er een week of 3 niet zo'n zelfde bericht over mogelijk 30 graden? Toen werd het uiteindelijk net 20..
Ja ach, het zal eens een keer niet dat we hier niks krijgenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het leek eerst op wat uit te draaien met mogelijk een klap onweer, nu praten we het tegenover gesteldezo zie je indd maar snel het kan gaan
![]()
Trouwens wel een toevoeging en zeker om in de gaten te houden: Mensen die aan de kust wonen kunnen waarschijnlijk wel vergeten met deze buien gezien de wind later van zee gaat waaien, dit kan dus een gevolg hebben dat de kust amper tot geen onweer krijgen.
Dit is in ieder geval een aandachtspunt die mee genomen kan worden.
Pietsweerquote:Bijna 30 graden en zware buien
Warmte en zware buien.
Een zeer warme maandag met bijna 30 graden in het uiterste zuiden van ons land. Dinsdag is het 10 tot 13 graden kouder! Na een zwoele en warme maandagavond zullen soms stevige buien met kans op onweer, hagel en windstoten de warmte verdrijven. Gezien het soms zware karakter van de buien kom ik met een waarschuwing voor het verkeer en de watersport. Ook dinsdagochtend kunnen nog flinke buien voorkomen.
Volgens mij heeft estofex geen vaste tijd dat ze updaten. Afwachten...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef Fredo55 het volgende:
Hoelaat komt de update van Estofex?
Zelf zie ik wel kansen voor het westen,als ik zo enkele kaarten bekijk.
Zo kan ik het weer ook presenterenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:11 schreef Adelante het volgende:
Helga van Leur zei dat het morgenmiddag al kan gaan onweren of dat het misschien volledig aan ons voorbij trekt
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 mei 2011 23:02 schreef Againzender het volgende:
Ik heb er nog geen geweldig gevoel bij, maar als het morgen tot onweer komt, lijkt mij dat wel een mooi vuurwerk voor ons 10-jarig huwelijk
Haha en ik moet dinsdag afrijden!!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Schuifpui het volgende:
Doe morgen maar geen onweer, dan moet ik voetballen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:39 schreef Bunanu het volgende:
Hoorde iemand keihard in m'n oor krijsen dat het vandaag 30 graden word en dat hij er ontzettend blij mee was, ik laat de details achterwege....
Alles goed verder?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:40 schreef Bunanu het volgende:
Ik sneed zijn strot door en hing h'm op aan een schoolbord.......
Ga eens lekker op je eigen mes zitten...quote:Op maandag 30 mei 2011 09:40 schreef Bunanu het volgende:
Ik sneed zijn strot door en hing h'm op aan een schoolbord.......
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ga eens lekker op je eigen mes zitten...
V.
Ziet er leuk uit inderdaad. Hetgene in Noord-Frankrijk is al aardig afgezwakt, maar wat er vanuit het zuiden komt is toch wel veelbelovend. Alleen zal dit waarschijnlijk pas vannacht ons bereiken?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Nou, kijk eens op de Europese radar. Frankrijk gaat het nodige brengen zo te zien
Dat vind ik helemaal prima om onweersfoto's te kunnen makenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef Infection het volgende:
Ziet er leuk uit inderdaad. Hetgene in Noord-Frankrijk is al aardig afgezwakt, maar wat er vanuit het zuiden komt is toch wel veelbelovend. Alleen zal dit waarschijnlijk pas vannacht ons bereiken?
Inderdaad, hier in het zuidwesten hangt een hele dreigende lucht!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:10 schreef Coelho het volgende:
Als ik niet beter wist zou ik nu denke dat er heftige buien uit het ZW richting Eindhoven kwamen... Dreigende lucht aan de horizon.
Ja zeg. Echt flinke rode plekken...quote:
Geen foto uit Limburg, maar wel een idee voor de rest;quote:Op maandag 30 mei 2011 18:20 schreef -CRASH- het volgende:
Bijzonder/zeldzame wolken (boven) in de buurt van Limburg...
Ronde shijf wolken (Lenticular clouds).
Veroorzaakt door de golfbeweging in de lucht door de Ardennen.
Heb er zelf geen foto's van. Maar er was een foto op L1 weer te zien
Niet zoals deze.... Maar 1 schijfquote:Op maandag 30 mei 2011 18:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Geen foto uit Limburg, maar wel een idee voor de rest;
[ afbeelding ]
Wel vet om te zienquote:
Dat zeker... En als ze in de buurt van de zon kwamenquote:
Het ontploft anders nog aardig boven (Zuid-)Frankrijk, dus wie weet barst het vannacht nog losquote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bewolking trekt weer helemaal open en wordt lichter....
dag kans op een fijne bui!!
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Het ontploft anders nog aardig boven (Zuid-)Frankrijk, dus wie weet barst het vannacht nog los
Op mijn voorhoofd staan nog meer druppelsquote:Op maandag 30 mei 2011 18:57 schreef mefke79 het volgende:
Helmond meldt drie druppen. Meer was het ook niet en tis ook al weer verdampt
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Op mijn voorhoofd staan nog meer druppels
mobiele telefoonquote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef zoem het volgende:
Die 2e foto ziet er een beetje wazig uit. Lange sluitertijd
Dat scheelt gewoon een jasquote:Op maandag 30 mei 2011 18:57 schreef braddofiel het volgende:
Bizarre temperatuurverschillen op dit moment
[ afbeelding ]
Het loopt uiteen van ongeveer 14 tot zo'n 29 graden
Das wel ernstig ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef Fredo55 het volgende:
Wat een temperatuursdaling hier in Zeeland zeg, vanmiddag was het nog 29 graden, nu 17,8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |