Dat is die heidebrand in België.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef Kwaliteit het volgende:
vreemd, ik zie volgens mij bewolking opzetten in Zwijndrecht als ik kijk richting Rotterdam.
Maarrr... dit is toch niet opgegeven? het zou ook 'rook' kunnen zijn van een brand, zo ziet het er ook achtig uit, maar dit lijkt me erg sterk omdat het best veel is.
iemand enig idee? iemand toevallig regio rotterdam?
zo erg? kijk ik nou echt de verkeerde kant op dan? richting Dordrecht is het namelijk helemaal blauw, en das de kant van Vlaanderen... lijkt mijquote:
Nouja er staat iets van 50 bij 100m3 in de fik precies in de regio waar buienradar een lijntje "wolken" aangeeft. Ik woon er zelf trouwens nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
zo erg? kijk ik nou echt de verkeerde kant op dan? richting Dordrecht is het namelijk helemaal blauw, en das de kant van Vlaanderen... lijkt mij
Dat kan best van die brand vandaan komen, vanaf de Moerdijkbrug was het ook duidelijk te zien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef Kwaliteit het volgende:
vreemd, ik zie volgens mij bewolking opzetten in Zwijndrecht als ik kijk richting Rotterdam.
Maarrr... dit is toch niet opgegeven? het zou ook 'rook' kunnen zijn van een brand, zo ziet het er ook achtig uit, maar dit lijkt me erg sterk omdat het best veel is.
iemand enig idee? iemand toevallig regio rotterdam?
Apart... meestal staan de waarschuwingen in het oosten ingetekend en vallen de buien aan de verkeerde kant van de oostgrens.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
zo erg? kijk ik nou echt de verkeerde kant op dan? richting Dordrecht is het namelijk helemaal blauw, en das de kant van Vlaanderen... lijkt mij
Ja!quote:
Inderdaad, foto van een half uur geleden:quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:07 schreef Kwaliteit het volgende:
oke dankje, dan klopt mijn vermoeden met brand dus toch
Jij hoeft er niet een uur tegenin te fietsen zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wil een dikke 10bft
6/7 begint saai te worden nu
Jij woont dan ook niet in het noordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij hoeft er niet een uur tegenin te fietsen zeker?
Ik moest gister naar Zwolle fietsen, die wind was vrij aardig hard hoor. Poos geleden dat dat zo was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jij woont dan ook niet in het noorden
En indd gister avond flinke bui gehad, 4.0mm totaal, en begin de nacht nog 0.8mm.
Dan is het indd wel lastig om te fietsen ja, ik heb eens met 7bft gefietst pffff en 2X in een storm waarvan 1 met 81km/h gemiddeld wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest gister naar Zwolle fietsen, die wind was vrij aardig hard hoor. Poos geleden dat dat zo was.
Sinds een seconde of wat enorme ruis, maar verder is het beeld wel oké.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb trouwens Flash Media Live Encoder in gebruik genomen voor het streamen van de webcam, beeld is nu een stuk beter en bij mij zie ik op de site zelf goed beeld met weinig gestotter. Iemand die dit kan bevestigen?
WSHolwerd webcam live stream
Ik ook niet, maar wel opvallend weer dat GFS in de nieuwe run weer met neerslagpiek in het oostelijk deel van het land komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Verwacht geen grote hoeveelheden regen en hou rekening mee dat het ook gewoon droog kan blijven
Laat maar komen hoor! Beetje regen kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:22 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel opvallend weer dat GFS in de nieuwe run weer met neerslagpiek in het oostelijk deel van het land komt.
Nah laat het eerst maar eens goed regenen in het zuid-westen,ben het droge weer spuugzatquote:
Ga je gang zou ik zeggen, schrijf zelf een bericht dan almaar lopen zeiken. Een dag van te voren en dan zo'n nutteloze posting van je. En er werd zoals jij in je post aangegeven hebt gepraat over MOGELIJK. Even plaatjes erbij dan voor de duidelijkheid!quote:Op zondag 29 mei 2011 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
Kwam er een week of 3 niet zo'n zelfde bericht over mogelijk 30 graden? Toen werd het uiteindelijk net 20..
We gaan volgende week wel een paar dagen krijgen met +25C dus dat is niet verkeerdquote:Op zondag 29 mei 2011 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
Kwam er een week of 3 niet zo'n zelfde bericht over mogelijk 30 graden? Toen werd het uiteindelijk net 20..
Ja ach, het zal eens een keer niet dat we hier niks krijgenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het leek eerst op wat uit te draaien met mogelijk een klap onweer, nu praten we het tegenover gesteldezo zie je indd maar snel het kan gaan
![]()
Trouwens wel een toevoeging en zeker om in de gaten te houden: Mensen die aan de kust wonen kunnen waarschijnlijk wel vergeten met deze buien gezien de wind later van zee gaat waaien, dit kan dus een gevolg hebben dat de kust amper tot geen onweer krijgen.
Dit is in ieder geval een aandachtspunt die mee genomen kan worden.
Pietsweerquote:Bijna 30 graden en zware buien
Warmte en zware buien.
Een zeer warme maandag met bijna 30 graden in het uiterste zuiden van ons land. Dinsdag is het 10 tot 13 graden kouder! Na een zwoele en warme maandagavond zullen soms stevige buien met kans op onweer, hagel en windstoten de warmte verdrijven. Gezien het soms zware karakter van de buien kom ik met een waarschuwing voor het verkeer en de watersport. Ook dinsdagochtend kunnen nog flinke buien voorkomen.
Volgens mij heeft estofex geen vaste tijd dat ze updaten. Afwachten...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef Fredo55 het volgende:
Hoelaat komt de update van Estofex?
Zelf zie ik wel kansen voor het westen,als ik zo enkele kaarten bekijk.
Zo kan ik het weer ook presenterenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:11 schreef Adelante het volgende:
Helga van Leur zei dat het morgenmiddag al kan gaan onweren of dat het misschien volledig aan ons voorbij trekt
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 mei 2011 23:02 schreef Againzender het volgende:
Ik heb er nog geen geweldig gevoel bij, maar als het morgen tot onweer komt, lijkt mij dat wel een mooi vuurwerk voor ons 10-jarig huwelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |