Dat is die heidebrand in België.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef Kwaliteit het volgende:
vreemd, ik zie volgens mij bewolking opzetten in Zwijndrecht als ik kijk richting Rotterdam.
Maarrr... dit is toch niet opgegeven? het zou ook 'rook' kunnen zijn van een brand, zo ziet het er ook achtig uit, maar dit lijkt me erg sterk omdat het best veel is.
iemand enig idee? iemand toevallig regio rotterdam?
zo erg? kijk ik nou echt de verkeerde kant op dan? richting Dordrecht is het namelijk helemaal blauw, en das de kant van Vlaanderen... lijkt mijquote:
Nouja er staat iets van 50 bij 100m3 in de fik precies in de regio waar buienradar een lijntje "wolken" aangeeft. Ik woon er zelf trouwens nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
zo erg? kijk ik nou echt de verkeerde kant op dan? richting Dordrecht is het namelijk helemaal blauw, en das de kant van Vlaanderen... lijkt mij
Dat kan best van die brand vandaan komen, vanaf de Moerdijkbrug was het ook duidelijk te zien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:58 schreef Kwaliteit het volgende:
vreemd, ik zie volgens mij bewolking opzetten in Zwijndrecht als ik kijk richting Rotterdam.
Maarrr... dit is toch niet opgegeven? het zou ook 'rook' kunnen zijn van een brand, zo ziet het er ook achtig uit, maar dit lijkt me erg sterk omdat het best veel is.
iemand enig idee? iemand toevallig regio rotterdam?
Apart... meestal staan de waarschuwingen in het oosten ingetekend en vallen de buien aan de verkeerde kant van de oostgrens.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
zo erg? kijk ik nou echt de verkeerde kant op dan? richting Dordrecht is het namelijk helemaal blauw, en das de kant van Vlaanderen... lijkt mij
Ja!quote:
Inderdaad, foto van een half uur geleden:quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:07 schreef Kwaliteit het volgende:
oke dankje, dan klopt mijn vermoeden met brand dus toch
Jij hoeft er niet een uur tegenin te fietsen zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wil een dikke 10bft
6/7 begint saai te worden nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |