Ziet er leuk uit inderdaad. Hetgene in Noord-Frankrijk is al aardig afgezwakt, maar wat er vanuit het zuiden komt is toch wel veelbelovend. Alleen zal dit waarschijnlijk pas vannacht ons bereiken?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Nou, kijk eens op de Europese radar. Frankrijk gaat het nodige brengen zo te zien
Dat vind ik helemaal prima om onweersfoto's te kunnen makenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef Infection het volgende:
Ziet er leuk uit inderdaad. Hetgene in Noord-Frankrijk is al aardig afgezwakt, maar wat er vanuit het zuiden komt is toch wel veelbelovend. Alleen zal dit waarschijnlijk pas vannacht ons bereiken?
Inderdaad, hier in het zuidwesten hangt een hele dreigende lucht!!!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:10 schreef Coelho het volgende:
Als ik niet beter wist zou ik nu denke dat er heftige buien uit het ZW richting Eindhoven kwamen... Dreigende lucht aan de horizon.
Ja zeg. Echt flinke rode plekken...quote:
Geen foto uit Limburg, maar wel een idee voor de rest;quote:Op maandag 30 mei 2011 18:20 schreef -CRASH- het volgende:
Bijzonder/zeldzame wolken (boven) in de buurt van Limburg...
Ronde shijf wolken (Lenticular clouds).
Veroorzaakt door de golfbeweging in de lucht door de Ardennen.
Heb er zelf geen foto's van. Maar er was een foto op L1 weer te zien
Niet zoals deze.... Maar 1 schijfquote:Op maandag 30 mei 2011 18:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Geen foto uit Limburg, maar wel een idee voor de rest;
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |