Elfjes zijn ook cutequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef pberends het volgende:
Ik vind Tori Amos nog best cute eigenlijk.
Eyebrow lift of kleine facelift sowieso, en ze heeft aan d'r neus laten sleutelen..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:01 schreef Aventura het volgende:
Haar hoofd ziet er onnatuurlijk uit, pafferig. Maar ze is natuurlijk ook gewoon ouder. Ik vraag me af wat ze precies heeft laten doen.
buwahahahaha die Tori lijkt nu net op Dopey van de 7 dwergenquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:14 schreef eefje801 het volgende:
Rob Lowe was de enige reden dat ik naar Brothers & Sister keek
Deze vind ik echt zó zonde:
Laura Flynn Boyle
[ afbeelding ]
Jennifer Rush, volgens mij zangeres (?) in de jaren 80
[ afbeelding ]
Sophie Monk
[ afbeelding ]
En dit is Tori Amos nu:
[ afbeelding ]
Dit vond ik zo triest. Ben er gewoon kwaad om.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:40 schreef Desdemona het volgende:
Meg Ryan
Ze was zo leuk...:(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gene koopt ook zijn kleren op de groei...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:29 schreef SEMTEX het volgende:
De vrouw van Gene SImmons:
[ afbeelding ]
Toch een vrouw en toch een zaakje in de broek, hij is fulltime travo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:46 schreef Mylene het volgende:
Pete Burns
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp het ook niet goed. Waarom ze zich zo heeft laten toetakelen. Op een website werd al gesuggereerd dat ze aan een ziekte lijdt, waardoor ze veel haarverlies heeft. Vandaar dat je haar nu bijna altijd met een pruik ziet. Ik weet het niet, behalve dat het heel jammer en zonde is. In haar laatste clips zie je ook dat ze haar zoveel mogelijk 'voordelig' proberen te filmen. Wazig, vooral van de zijkant, haar voor het gezicht, etc.quote:
De neus is anders, maar haar mond ook. Ze had vroeger volle lippen (ze heeft zelfs op haar eerste album nog een verwijzing in de tekst van Silent all these Years 'Well I love the way we communicate: your eyes focus on my funny lip shape'..) zoals wel te zien is op deze foto:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Eyebrow lift of kleine facelift sowieso, en ze heeft aan d'r neus laten sleutelen..
Dat komt doordat ze haar haar voor haar gezicht heeft. Dan vallen die rare oren en die rare gezichtsvorm niet zo op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:31 schreef Radegast het volgende:
Ik vind d'r op die onderste foto trouwens er erg mooi uitzien, ik weet niet of het een recente foto is?
Als ik hem zie denk ik vooralquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Elke keer als ik Pete Burns zie, denk ik dat het een vrouw is.
Met eendenlippen.
Eenden hebben geen lippen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Elke keer als ik Pete Burns zie, denk ik dat het een vrouw is.
Met eendenlippen.
ben benieuwd hoe ze in het echt is. In okt geloof ik ga ik haar zien in Antwerpen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:37 schreef mane het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet goed. Waarom ze zich zo heeft laten toetakelen. Op een website werd al gesuggereerd dat ze aan een ziekte lijdt, waardoor ze veel haarverlies heeft. Vandaar dat je haar nu bijna altijd met een pruik ziet. Ik weet het niet, behalve dat het heel jammer en zonde is. In haar laatste clips zie je ook dat ze haar zoveel mogelijk 'voordelig' proberen te filmen. Wazig, vooral van de zijkant, haar voor het gezicht, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |