Eenden hebben geen lippen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Elke keer als ik Pete Burns zie, denk ik dat het een vrouw is.
Met eendenlippen.
ben benieuwd hoe ze in het echt is. In okt geloof ik ga ik haar zien in Antwerpen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:37 schreef mane het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet goed. Waarom ze zich zo heeft laten toetakelen. Op een website werd al gesuggereerd dat ze aan een ziekte lijdt, waardoor ze veel haarverlies heeft. Vandaar dat je haar nu bijna altijd met een pruik ziet. Ik weet het niet, behalve dat het heel jammer en zonde is. In haar laatste clips zie je ook dat ze haar zoveel mogelijk 'voordelig' proberen te filmen. Wazig, vooral van de zijkant, haar voor het gezicht, etc.
Oh leuk! Ben ook benieuwd hoe je het zult vinden. Ik heb haar iets van 5x live gezien en dat is wel genoeg. Vooral omdat de muziek die ze nu maakt me niet zo aanspreekt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ze in het echt is. In okt geloof ik ga ik haar zien in Antwerpen.
Ja ben ook benieuwd, ik hou er echt wel van zo op zijn tijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef mane het volgende:
[..]
Oh leuk! Ben ook benieuwd hoe je het zult vinden. Ik heb haar iets van 5x live gezien en dat is wel genoeg. Vooral omdat de muziek die ze nu maakt me niet zo aanspreekt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:46 schreef Mylene het volgende:
Pete Burns
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt ook overdrijven. Niets mis met Olcay Gulsen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:50 schreef SEMTEX het volgende:
Olcay Gulsen doet een Tori Amosje:
[ afbeelding ]
De foto is te klein om iets te zienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:50 schreef SEMTEX het volgende:
Olcay Gulsen doet een Tori Amosje:
[ afbeelding ]
Nou ken ik Olcay nog niet zo lang, maar ik zie al een poosje een flinke eendenbek, geen idee hoe ze au naturel was vroegahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:49 schreef emokid het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Niets mis met Olcay Gulsen.
Dudequote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:49 schreef emokid het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Niets mis met Olcay Gulsen.
Maar die nagelsquote:
Edje's zaad?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
Check de cover: http://www.grazia.nl/wp-content/assets/bladerbox/magazine.html
Of gigantisch gephotoshopt, of is er iets in dat gezicht gespoten.
Volgens mij staat Sylvie er ook altijd plastic fantastic in, ze soepen daar best veel in het gezicht naar mijn idee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:18 schreef SEMTEX het volgende:
Check de cover: http://www.grazia.nl/wp-content/assets/bladerbox/magazine.html
Of gigantisch gephotoshopt, of is er iets in dat gezicht gespoten.
Nagellakquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks an. Net als lippenstift.
Volgens mij heeft ze dat zoompje van zichzelf.quote:
Die film waarin ze samen speeldenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ryan O'Neil en Ali McGraw vroeger:
[ afbeelding ]
Ryan O'Neil en Ali McGraw nu:
[ afbeelding ]
Niet echt verspookt, maar het doet wel een beetje plastic aan. Vooral Ryan.
Op deze foto kun je het beter zien:
[ afbeelding ]
(die vrouw ernaast, is volgens mij zijn dochter Tatum)
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:09 schreef Radegast het volgende:
Even googlen wie dat in mozesnaam is..
Ik zag het ook niet hoorquote:
heeft zij dezelfde neuzenchirurg als michael jackson gehad?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:40 schreef Desdemona het volgende:
Meg Ryan
Ze was zo leuk...:(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet meteen denken aan Priscilla Presley...quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef Radegast het volgende:
Kom ik weer met een afwijkende mening, ik vind dat ze er goed uitziet. Heeft ze d'r gebit laten doen?
Same here!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan Priscilla Presley...Zullen de wangen wel zijn...
het spleetje zit er nog steeds, maar is wel kleiner geworden. Heb niet het idee dat er verder iets aan is gebeurdquote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef Radegast het volgende:
Kom ik weer met een afwijkende mening, ik vind dat ze er goed uitziet. Heeft ze d'r gebit laten doen?
Dus dat! En zou ze toch een kleine cheekbone opvulling gedaan hebben, ik kan het niet echt ontdekken maar ze zijn opeens zo overdreven aanwezig.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is niet meer gespierd.
Jawel joh, dat kan niet ineens weg zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is niet meer gespierd.
Ik heb gehoord dat Madonna een malar osteotomy behandeling heeft ondergaan om haar jukbeenderen naar voren te brengen, dus geen implant of injectables.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus dat! En zou ze toch een kleine cheekbone opvulling gedaan hebben, ik kan het niet echt ontdekken maar ze zijn opeens zo overdreven aanwezig.
Ja, anders zou je je bij die bovenste foto bijna afvragen of het een foto uit de Material Girl tijd was....quote:Op zondag 4 september 2011 15:22 schreef Gwywen het volgende:
Die handen![]()
Die verpesten alles eigenlijk hè
Die handquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:28 schreef kvd het volgende:
[..]
Jawel joh, dat kan niet ineens weg zijnZie maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |