De chinezenquote:
Ik wil het ook graag weten.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef Beach het volgende:
Wil iemand even duidelijk neerzetten wat het probleem precies is?
is er een probleem dan?quote:
?quote:
wajong uitkering?quote:
Hee, ex-toekomstig-klasgenoot!quote:
Los eerst je eigen problemen maar op.quote:
Gaat wel heur, beetje aan het fokken enzoquote:Op zondag 15 mei 2011 17:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hee, ex-toekomstig-klasgenoot!
Faka met jou?
Dat mag, zolang je maar geen gekke dingen gaat doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom willen mensen mij weghebben?
Ik mag toch gewoon gezellig meepraten?
Van mij wel schatquote:Op zondag 15 mei 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar mensen mee zitten.quote:
Idk, ik heb een heel topic gemist geloof ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar mensen mee zitten.Mijn berichtjes en hartjes en whatever voor Jan zal ik bewaren voor op msn oke. Maar waar zit de rest dan nog meer mee?
Iedereen heeft hier vooroordelen over het "radiotopic" waar het gewoon net zo gezellig als hier is, alleen haten jullie om een of andere reden iedereen die daar komtquote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat mag, zolang je maar geen gekke dingen gaat doen. [ afbeelding ]
mensen denken gevatte opmerkingen te maken. gewoon negeren.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier vooroordelen over het "radiotopic" waar het gewoon net zo gezellig als hier is, alleen haten jullie om een of andere reden iedereen die daar komt [ afbeelding ]
Ik heb niets tegen onz radio en dat weet jij ook, ik vind jou alleen een naar ventje.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier vooroordelen over het "radiotopic" waar het gewoon net zo gezellig als hier is, alleen haten jullie om een of andere reden iedereen die daar komt [ afbeelding ]
Jammer zegquote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen onz radio en dat weet jij ook, ik vind jou alleen een naar ventje.
Kotste jij onze slowchat daar in het radiotopic niet uit een aantal weken geleden of verwar ik je nu met iemand anders ?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Was dat niet Driepink?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kotste jij onze slowchat daar in het radiotopic niet uit een aantal weken geleden of verwar ik je nu met iemand anders ?
Ja klopt, maar ik kijk even of het al gefatsoeneerd is hierquote:Op zondag 15 mei 2011 17:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kotste jij onze slowchat daar in het radiotopic niet uit een aantal weken geleden of verwar ik je nu met iemand anders ?
Tja als je zulke dingen zegt dan lijkt het me logisch dat je geen warm welkom hier krijgt manquote:Op zondag 15 mei 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kijk even of het al gefatsoeneerd is hier
Blijkbaar niet.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke UI is leuker? :
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
linksquote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke UI is leuker? :
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke UI is leuker? :
Geen van beiden, ik krijg er halve epileptische aanvallen van!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke UI is leuker? :
geenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke UI is leuker? :
Hmm, ik neig meer naar rechtsquote:
Whihi, mijn konijntje.quote:
Ik giechelde.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen van beiden, ik krijg er halve epileptische aanvallen van!
Sterf heb je van mijquote:
nee voor jouquote:Op zondag 15 mei 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ik neig meer naar rechts
[..]
Whihi, mijn konijntje.
[..]
Ik giechelde.
[..]
Sterf heb je van mij
Ik ben over het algemeen ook vrij rechtsquote:Op zondag 15 mei 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ik neig meer naar rechts
[..]
Whihi, mijn konijntje.
[..]
Ik giechelde.
[..]
Sterf heb je van mij
Whehehehquote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ook vrij rechts
het konijntje was ook leuker
die epileptische aanval heb ik ook
en sterf heb ik niks over te zeggen..
Nee, verander het naar: '' botst medeklinkers''quote:Op zondag 15 mei 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik mn ondertitel veranderen naar Cyberslet. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Of 'Eigenlijk medeklinkerbotsing' ?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee, verander het naar: '' botst medeklinkers''
Ja zoiets, verwarrend..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of 'Eigenlijk medeklinkerbotsing' ?
Ja mn eerste werkdag daar morgen van 9 tot half 5quote:Op zondag 15 mei 2011 17:35 schreef Patje1987 het volgende:
Jan vuilak ben je morgen ook in Gorinchem
Ik ben er om 5 uur ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja mn eerste werkdag daar morgen van 9 tot half 5![]()
Avelingen west.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aaahhh en waar hang je uit dan ?ik zit vlakbij het station rond die tijd
Ooww dat is wel op de terugweg naar Sleeuwijkquote:
Primaquote:Op zondag 15 mei 2011 17:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww dat is wel op de terugweg naar Sleeuwijkvoel ik een ontmoeting en zal ik de eerste fokker zijn die je nieuwe auto gaat zien ?
![]()
Ok dan zal ik daar proberen te zijn rond 5 uurquote:
Ik moet even kijken hoe het op mijn werk zit of ik eerder weg kan, anders ben ik denk ik om half 6 ofzo bij ruttchenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ok dan zal ik daar proberen te zijn rond 5 uurBij welke autohandelaar moet ik gaan staan dan ?
![]()
Morgen ophalenquote:
Doe ikquote:
Ik ben het niet deze keerquote:
Wist je dat nietquote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie was Klinkerzusje dan? Jij wel Draal?
Dat dmde ik je laatst nogquote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie was Klinkerzusje dan? Jij wel Draal?
Ohja, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:46 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben het niet deze keer
Ik denk dat het henk was (die zei dat hij net te laat was met het aanmaken van klinkerzusje)
wut?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan vraagt je vader opeens: Heb jij geen leven? En de mensen waarmee je praat ook niet?
20 september 2010 om 22:34 · · Vind ik leuk ·
lekker spontaan ookquote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik wil een topic maken over newbies in pvv - stijl.
met woorden als "newbisering van ONZ" "Tsunami van newbies" "als je alle goede posts van newbie zou bundelen in een boek, zo je een boekje krijgen zo groot als de donald duck"
Ik heb echter geen inspiratie en leg het daarom maar hier neer, misschien dat jullie er wat mee kunnen.
Wat leuk dat je mij lief vindtquote:Op zondag 15 mei 2011 19:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind jullie allemaal liefvooral degene die ook nog eens lieve smsjes krijgen
Ik.quote:
Nee hoor.quote:
Dan is het niet leuk.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:32 schreef dralion13 het volgende:
kriebel, stop, alsjeblieft
Niet posten als klink er ook is
Nu ook niet eigenlijkquote:
Ze lopen ongelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onze UI's verschillen wel als je goed kijkt.
Oh.quote:
Kan je de waarheid aan?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:39 schreef FreezePop het volgende:
Is dit allemaal een grap of is dit serieus het niveau op het moment?
Leuk.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Zeroku het volgende:
http://www.ajaxshop.nl/nl(...)skampioen-20102011-2
Deze heeft mijn paps voor mij besteld!
Meteen boos.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zeg ik een keer wat ik vind is het nog niet goed.
Jij moet blijvenquote:
Komt niet door mij.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Jij moet blijven
Andere botsing moet terug naar zn normale account
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)4dd01cd153e63d73%2C0
This serious?
Jawel, je bent irritant, zeker omdat je door blijft gaan.quote:
Mooi, je bent weer bij je normale accountquote:
Wat.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Jawel, je bent irritant, zeker omdat je door blijft gaan.
Even een grapje is leuk, maar nu duurt het te lang
Wat.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mooi, je bent weer bij je normale account
Wat.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Jawel, je bent irritant, zeker omdat je door blijft gaan.
Even een grapje is leuk, maar nu duurt het te lang
Om je been?quote:
Ondertitel*quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Banaan, wrom staat er nog Radio ONZ in je sig?
Geen idee, nooit aangepastquote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Banaan, wrom staat er nog Radio ONZ in je sig?
Gr gr.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:08 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Er kan heel veel zomaar gebeuren
oke nou groetjens hea!!
IKquote:
Nein.quote:
quote:
Ik las eerst Appelien.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kleine Aap had een piemeltje.
Hij liet het zien aan Apelien.
Ik kan heel goed plassen zei hij.
Ik denk dat ik een circus begin.
Hmm lijkt jullie dit geschikt voor groep 1-2?
lijkt me niet echt neequote:Op zondag 15 mei 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kleine Aap had een piemeltje.
Hij liet het zien aan Apelien.
Ik kan heel goed plassen zei hij.
Ik denk dat ik een circus begin.
Hmm lijkt jullie dit geschikt voor groep 1-2?
hahahah nicequote:Op zondag 15 mei 2011 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik kom net terug uit Amsterdam, wat een dag, ben helemaal gesloopt...
Maar de derde ster is binnen!
Feest was het zekerquote:Op zondag 15 mei 2011 21:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah nicedat was wel even een feest daar ja van wat ik op tv zag
![]()
Sla dr op.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn god, facebook stalkt mij of ik niet m'n ex toe wil voegenNou nee bedankt.
Nee... Dan is macbook stukquote:
Is er niet zoiets als block?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee... Dan is macbook stukMaar, kun je niet aanklikken dat je mensen niet als vriend wil ofzo?
Ja, als je al vriendjes bent wel...quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, nevermind, ook als je niet vriendjes bent. Hiephoi
Haha, oeh, met heel kort haar nog zeker?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje ik zag jouw eerste foto in Userfoto'sCute.
Kort pittig kapsel?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, oeh, met heel kort haar nog zeker?![]()
Uhu jaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, oeh, met heel kort haar nog zeker?![]()
Ik denk dat dat wel goed is, anders zou ik me wel wat beroerder voelenquote:
Ik heb er denk al heel lang niet in gestaanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6 309 Knetterkrankjorum
13 209 Klinkerbotsing
Eng wel dit.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Henkie94 het volgende:
Pics van Bloempjen met kort pittig kapsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was nog korter. Maar zoiets.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, da's geen kort pittig kapsol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was nog korter. Maar zoiets.![]()
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef Henkie94 het volgende:
Jammer hoor Bloem, ik had beter van je verwacht.
Ja. Ik heb fapmateriaal nodig.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
zal ik er maar een kort pittig kapsel van photoshoppen?
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
zal ik er maar een kort pittig kapsel van photoshoppen?
Die is kaal, da's geen kort pittig kapsel.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
google images -> sugar lee hoopers
Heeeeeeel erg kortquote:Op zondag 15 mei 2011 22:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die is kaal, da's geen kort pittig kapsel.
Weet jij wat ze van onderen hadquote:Op zondag 15 mei 2011 22:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die is kaal, da's geen kort pittig kapsel.
Ik dacht bij t lezen van "Rebellion" meteen aan dat lied van Grave Digger, en t is m nog ook.quote:
Oh, herkenbaarquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, herkenbaarwat naar
wil het niet lukken allemaal?
Oh, bah zegquote:Op zondag 15 mei 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik heb nooit iets op tijd af. Mn stagementrix wacht op mail van de lessen die ik morgen geven ga... maar nog steeds niet afgemaakt en naar haar toegemaild.
Elke week hetzelfde verhaaltje...
mweh.
Jamaar ik wil ook nog douchen en het is nu toch te laat alles.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, bah zegeventjes knallen nog en mailen? En proberen echt op tijd alles te doen? (Dit verhaal zeg ik ook tegen mezelf steeds
)
Planning heb ik, maar me echt dwingen me eraan te houden lukt me niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Zeroku het volgende:
Misschien een planning maken en je daar ook echt toe dwingen om die aan te houden?
Vanaf deze week dan proberen het echt goed bij te houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaar ik wil ook nog douchen en het is nu toch te laat alles.
quote:
Oh meisje niet doenquote:
*kijkt facebook*quote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
vandaag 30 'vrienden' van facebook afgeschoptik ga vriendloos raken
welke show?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef Bloempje. het volgende:
Tip: kijk geen kookprogramma's, daar krijg je honger van.
Gewoon op youtubequote:
Nu nogquote:
Waarom op youtube kookvideo's kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gewoon op youtubeeen of ander kanaal
Ik heb nu trek in rijst met broccoli en biefstuk
Dat moest van youtube, werd me aanbevolenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom op youtube kookvideo's kijken
Ik krijg altijd honger als ik in het pizza topic kijk
Dat vind ik dan weer niet zo leukquote:
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef dralion13 het volgende:
Ik kijk wel eens die programma's waar ze bagger restaurants proberen te redden, komen soms hele kansloze dingen voorbij
Slaapse.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga even slapenslaaplekker alvast allemaal
![]()
quote:
Ik had heel veel, maar ik weet dat wachtwoord niet meer en nu kan ik niet meer bij mn meubi alles.quote:
Heel niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef n8n het volgende:
Kb krijgt beetje stoere praatjes nu Jan in haar leven is
Zit wel te twijfelen of ik dit in mn sig ga zetten of niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef n8n het volgende:
Kb krijgt beetje stoere praatjes nu Jan in haar leven is
Net zaten we met een stuk of 10 mensen van FOK! op habbo hotel.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik had heel veel, maar ik weet dat wachtwoord niet meer en nu kan ik niet meer bij mn meubi alles.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Heel niet.
Ik las dat topic jaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Net zaten we met een stuk of 10 mensen van FOK! op habbo hotel.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan met wat mensen. Mijn account komt uit 2004-5 ofzo en is dus geld waardquote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was na 5 minuten gemute en na een half uur gebanned, zo'n meisje gaf me nog wel haar msn.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan met wat mensen. Mijn account komt uit 2004-5 ofzo en is dus geld waard
Denk het wel ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef n8n het volgende:
ben ik dan zo oud dat habbo in mijn tijd nooit hip geweest is
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was na 5 minuten gemute en na een half uur gebanned, zo'n meisje gaf me nog wel haar msn.
even lekker meedoen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was na 5 minuten gemute en na een half uur gebanned, zo'n meisje gaf me nog wel haar msn.
hossel haar opnieuwquote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef n8n het volgende:
kwam er vandaag achter dat de dame waar ik 3 jaar geleden geen aandacht aan wilde geven damn sexy geworden is. fml
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef n8n het volgende:
kwam er vandaag achter dat de dame waar ik 3 jaar geleden geen aandacht aan wilde geven damn sexy geworden is. fml
zoiets ja, niet leukquote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had juist andersom. Een nerdje vond ik helemaal leuk vroegerverhuisde hij voor een jaar naar engeland en kwam terug als een heel lekkerding alles
toen wou iedereen hem
Doe nu al.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef JApieman het volgende:
Zal ik die chick morgen toevoegen op een andere msn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |