abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96881596
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef xCore het volgende:
Zonder Dzsudszak wordt het volgdend seizoen helemaal niks. Kijk maar naar de wedstrijd van gisteren.
Daar ben ik het niet mee eens. Met een scorende spits hadden we gisteren, ook zonder Dszudszak, gewoon gewonnen. Een goede spits halen is belangrijker dan Dszudszak houden.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96881783
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Met een scorende spits hadden we gisteren, ook zonder Dszudszak, gewoon gewonnen. Een goede spits halen is belangrijker dan Dszudszak houden.
Hebben beide prioriteit, kun je beter Toivonen verkopen imho. Maar liefst behoud ik zoveel mogelijk van de 'goed functionerende' spelers/scorende spelers.. en liever wat mensen met hoog salaris eruit waardoor er geld vrij komt voor die spits.

Maar misschien moet PSV net als Twente en Utrecht eens in de jupiler league gaan kijken, zo'n Chadli, Mertens.. uitzonderingen? Hoe dan ook.. slim en goed gescout. Misschien moet PSV dat ook doen.. Boerrichter heb ik al eens genoemd, maar die is al bijna rond met Ajax.
Voor het geld van 1 dure balkan spits heb je 3 spelers uit de jupiler league misschien nog meer.. maar je moet ze dan wel een kans geven en geduld hebben.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:32:03 #178
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_96881788
Feit is gewoon dat PSV met Reis, en Afellay kampioen was geworden.
Dat Reis geblesseerd raakte was niet te voorkomen, het vertrek van Afellay daarentegen?
Tel daarbij het gefrot van Berg, en het kloterige gedrag van Toivonen op, en je mag blij zijn met de 3e plaats. Meer verdien je dan ook niet.
pi_96881878
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
El Hamdaoui is een groot risico wat je neemt. Als het niet klikt met de ploeg/trainer, is 'ie altijd geblesseerd ;(
De meeste trainers zijn makkelijker dan Frank, zie hem bij PSV wel goed doen.
pi_96881905
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:32 schreef tja77 het volgende:
Feit is gewoon dat PSV met Reis, en Afellay kampioen was geworden.
Dat Reis geblesseerd raakte was niet te voorkomen, het vertrek van Afellay daarentegen?
Tel daarbij het gefrot van Berg, en het kloterige gedrag van Toivonen op, en je mag blij zijn met de 3e plaats. Meer verdien je dan ook niet.
Onzin.. Ajax was Suarez 7 wedstrijden kwijt + in de winter weg + el ham die aan het kloten + al het gerommel met cruijffstaff

Twente die Ruiz redelijk veel kwijt is geweest, douglas voor 8 wedstrijden geschorst..

Het is onzin, die andere ploegen hadden een winnaars mentaliteit, en wij niet. Of dat nu de spelers of Rutten zijn schuld is valt over te discussieren, maar als je meerdere kansen hebt om een directe concurrent op 9 punten te zetten en je grijpt die kansen niet. Dan roep je over jezelf af.

Alle drie de clubs hadden gewoon kampioen kunnen worden, ook PSV. Alle ploegen hadden dit jaar mankementen, maar PSV was gewoon niet goed genoeg, niet sterk genoeg etc..
  maandag 16 mei 2011 @ 12:43:51 #181
342627 tja77
pi_96882210
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:35 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Onzin.. Ajax was Suarez 7 wedstrijden kwijt + in de winter weg + el ham die aan het kloten + al het gerommel met cruijffstaff

Twente die Ruiz redelijk veel kwijt is geweest, douglas voor 8 wedstrijden geschorst..

Het is onzin, die andere ploegen hadden een winnaars mentaliteit, en wij niet. Of dat nu de spelers of Rutten zijn schuld is valt over te discussieren, maar als je meerdere kansen hebt om een directe concurrent op 9 punten te zetten en je grijpt die kansen niet. Dan roep je over jezelf af.

Alle drie de clubs hadden gewoon kampioen kunnen worden, ook PSV. Alle ploegen hadden dit jaar mankementen, maar PSV was gewoon niet goed genoeg, niet sterk genoeg etc..
Ik denk dat je de invloed van Afellay onderschat, en Reis was tot op dat moment 1 van de beste spitsen van de competitie. Ik denk dat als Twente na de winterstop zonder Theo Jansen aan had moeten treden, ze heel wat minder punten zouden hebben gehaald.

Twente Ruiz veel gemist, maar in het belangrijkste deel van het seizoen (het einde) was hij er gewoon.

Dat Ajax Suarez heeft moeten missen, kost ze veel doelpunten, maar kost ze qua voetballend vermogen en opbouw een stuk minder.

Maar ja, als je appels met peren gaat vergelijken, kun je alles onzin noemen....
pi_96882283
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik denk dat je de invloed van Afellay onderschat, en Reis was tot op dat moment 1 van de beste spitsen van de competitie. Ik denk dat als Twente na de winterstop zonder Theo Jansen aan had moeten treden, ze heel wat minder punten zouden hebben gehaald.

Twente Ruiz veel gemist, maar in het belangrijkste deel van het seizoen (het einde) was hij er gewoon.

Dat Ajax Suarez heeft moeten missen, kost ze veel doelpunten, maar kost ze qua voetballend vermogen en opbouw een stuk minder.

Maar ja, als je appels met peren gaat vergelijken, kun je alles onzin noemen....
Hij vergelijkt alleen geen appels met peren en heeft gewoon gelijk. Het gemis van Suarez en Urby was vrij groot, kijk naar de wedstrijd tegen Milaan. Suarez had zich zeker aangepast aan Frank de Boer in het systeem.
pi_96882295
Reis wordt zwaar overschat. Hij is natuurlijk beter als Berg in zijn huidige vorm, maar de gedachte dat Reis ons wel even kampioen had gemaakt is niet echt ergens op gebaseerd. Kan leuk voetballen, staat regelmatig op de juiste plek, maar vlak voor zijn blessure was hij nou ook niet bepaald in topvorm.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:46:59 #184
148059 Pritt
Atheďst
pi_96882300
Hangt DAM hier nog wel eens rond?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_96882391
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
Reis wordt zwaar overschat. Hij is natuurlijk beter als Berg in zijn huidige vorm, maar de gedachte dat Reis ons wel even kampioen had gemaakt is niet echt ergens op gebaseerd. Kan leuk voetballen, staat regelmatig op de juiste plek, maar vlak voor zijn blessure was hij nou ook niet bepaald in topvorm.
Niet in topvorm en legt er 8 uit 9 wedstrijden in.. dat is meer dan wat Berg in 50 wedstrijd heeft gedaan, en Berg had geen alcohol en drugs probleem.

We moeten hem ook niet als de nieuwe Ronaldo bestempelen maar je kunt toch zien dat die jongen veel talent heeft en het ook meteen liet zien? Je kunt nooit 100% zeker zeggen dat met hem..was je kampioen, maar kans zou er wel vele malen groter door zijn geworden.
pi_96882458
Rutten had ook veel eerder met Lens in de spits kunnen spelen en Labyad vanaf rechts..
  maandag 16 mei 2011 @ 12:53:40 #187
342627 tja77
pi_96882539
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:46 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij vergelijkt alleen geen appels met peren en heeft gewoon gelijk. Het gemis van Suarez en Urby was vrij groot, kijk naar de wedstrijd tegen Milaan. Suarez had zich zeker aangepast aan Frank de Boer in het systeem.
Hij vergelijkt het gemis van Afellay en Reis, met dat van Suarez en El Hamdaoui, en Ruiz en Douglas. Dat zijn allemaal totaal verschillende voetballers, die totaal verschillende posities spelen (appels en peren). PSV is de laatste jaren altijd afhankelijk geweest van dat soort spelers (Cocu, van Bommel, en toen dus Afellay)
PSV zonder Afellay is een heel groot verschil, net als Twente dat zou zijn zonder Jansen. Mannen als Engelaar en Bakkal, zijn een heel stuk minder dan Afellay.
pi_96882566
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Rutten had ook veel eerder met Lens in de spits kunnen spelen en Labyad vanaf rechts..
Jup... ik en meerdere riepen het hier al maanden. I shit you not.. ik kreeg echt het idee dat Rutten er amper over na heeft gedacht, volgens mij was het uit bij .. Benfica, toen zei die interviewer hey fred.. je zou ook lens in de spits kunnen doen en labyad op rechts.

Volgens mij dacht hij toen hey dat is een goed idee, want de volgende wedstrijd stond het zo.. onbegrijpelijk dat dat dan niet een keer aan durft om te testen tegen een wat mindere ploeg.
pi_96882594
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:53 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hij vergelijkt het gemis van Afellay en Reis, met dat van Suarez en El Hamdaoui, en Ruiz en Douglas. Dat zijn allemaal totaal verschillende voetballers, die totaal verschillende posities spelen (appels en peren). PSV is de laatste jaren altijd afhankelijk geweest van dat soort spelers (Cocu, van Bommel, en toen dus Afellay)
PSV zonder Afellay is een heel groot verschil, net als Twente dat zou zijn zonder Jansen. Mannen als Engelaar en Bakkal, zijn een heel stuk minder dan Afellay.
Ik noem van elke club de belangrijke spelers op.. Ruiz maakt veel doelpunten of zet andere .. ach, ik ga het ook niet eens uitleggen.. jij je mening, ik men mening.
  maandag 16 mei 2011 @ 13:00:34 #190
342627 tja77
pi_96882750
Wat ik aan wil geven is dat je NOOIT een speler als Afellay, halverwege het seizoen moet laten vertrekken. Toen Afellay nog voor PSV speelde, kon je het verschil al heel goed zien wanneer hij gebleseerd was.
Zoals ik al zei, als Twente zonder Jansen had moeten voetballen, waren ze een stuk lager geeindigt.
Reis is zeker geen superspits, maar hij zou zeker meer doelpunten hebben gemaakt dan Berg.
  maandag 16 mei 2011 @ 13:03:25 #191
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_96882834
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:54 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Jup... ik en meerdere riepen het hier al maanden. I shit you not.. ik kreeg echt het idee dat Rutten er amper over na heeft gedacht, volgens mij was het uit bij .. Benfica, toen zei die interviewer hey fred.. je zou ook lens in de spits kunnen doen en labyad op rechts.

Volgens mij dacht hij toen hey dat is een goed idee, want de volgende wedstrijd stond het zo.. onbegrijpelijk dat dat dan niet een keer aan durft om te testen tegen een wat mindere ploeg.
Dat vond ik ook apart en vreemd ja.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_96882853
Ik vind het ook wat ver gaan om Rutten alles op z'n kop te geven. PSV heeft ook een bijzonder matig elftal momenteel. Doedelzak is ook maar een slap lulletje in uit wedstrijden, en in thuis wedstrijden is hij ook veelte vaak onzichtbaar. Engelaar die het helemaal kwijt lijkte zijn en rond loopt als een bejaarde man. Bepalende spelers die het allemaal laten afweten als het moet.
  maandag 16 mei 2011 @ 13:04:20 #193
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96882861
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:00 schreef tja77 het volgende:
Wat ik aan wil geven is dat je NOOIT een speler als Afellay, halverwege het seizoen moet laten vertrekken. Toen Afellay nog voor PSV speelde, kon je het verschil al heel goed zien wanneer hij gebleseerd was.
Zoals ik al zei, als Twente zonder Jansen had moeten voetballen, waren ze een stuk lager geeindigt.
Reis is zeker geen superspits, maar hij zou zeker meer doelpunten hebben gemaakt dan Berg.
Als Twente zonder Janssen had moeten voetballen hadden ze 3 spelers lang gemist i.p.v. de 2 van PSV. Als Ruiz in vorm was geweest waren ze weer kampioen geworden. Als Suarez was gebleven had ajax weer 100+ doelpunten.

Beetje onzin wat je zegt dus, als als als.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 16 mei 2011 @ 13:10:29 #194
342627 tja77
pi_96883088
quote:
16s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Als Twente zonder Janssen had moeten voetballen hadden ze 3 spelers lang gemist i.p.v. de 2 van PSV. Als Ruiz in vorm was geweest waren ze weer kampioen geworden. Als Suarez was gebleven had ajax weer 100+ doelpunten.

Beetje onzin wat je zegt dus, als als als.
Enig idee hoeveel wedstrijden Toivonen heeft moeten missen?
Dus, zeer lange tijd geen Reis, half seizoen geen Afellay, en 8 wedstrijden geen Toivonen.
Dan zeg ik dat Twente beter af was met Douglas en Ruiz.
pi_96883145
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel wedstrijden Toivonen heeft moeten missen?
Dus, zeer lange tijd geen Reis, half seizoen geen Afellay, en 8 wedstrijden geen Toivonen.
Dan zeg ik dat Twente beter af was met Douglas en Ruiz.
Toivenen heeft dat grotendeels aan zichzelf te danken.
pi_96883163
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:12 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

En aan de media die na Suarez zich graag op Toivonen richtten omdat hij dingen doet die niet door de beugel kunnen.
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 16 mei 2011 @ 13:14:10 #197
342627 tja77
pi_96883203
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:12 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Douglas niet?
pi_96883271
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Douglas niet?
De manier waarop hij reageerde kon natuurlijk niet. Als hij "normaal" reageerde, kreeg hij maximaal 3 wedstrijden.
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 16 mei 2011 @ 13:20:15 #199
342627 tja77
pi_96883452
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

De manier waarop hij reageerde kon natuurlijk niet. Als hij "normaal" reageerde, kreeg hij maximaal 3 wedstrijden.
Normaal reageren 3 wedstrijden? Normaal reageren, was er niks gebeurt, 0 wedstrijden.
Maar dat geldt voor Toivonen ook, met zijn genaai, en achterbaks gedrag.
pi_96883504
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Normaal reageren 3 wedstrijden? Normaal reageren, was er niks gebeurt, 0 wedstrijden.
Maar dat geldt voor Toivonen ook, met zijn genaai, en achterbaks gedrag.
Hij maakte een slaande beweging, daar krijg je normaal gesproken "gewoon" schorsing voor.

Toivonen deed inderdaad dingen die niet goed te praten zijn, maar wordt daar niet veel te veel een vergrootglas op gelegd?
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')