abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96876483
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

toch weer een miljoen door de gootsteen gespoeld.
Achteraf gezien wel ja, maar hij heeft bij Groningen laten zien dat hij zeker kan voetballen, dus dan ga je als PSV zijnde er vanuit dat hij dat bij PSV ook zou moeten kunnen..
pi_96876529
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:10 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Achteraf gezien wel ja, maar hij heeft bij Groningen laten zien dat hij zeker kan voetballen, dus dan ga je als PSV zijnde er vanuit dat hij dat bij PSV ook zou moeten kunnen..
Maar bij HSV viel hij al door de mand.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96876576
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nou snap ik wel dat PSV interesse had in hem, omdat de Duitse competitie beter is dan de Nederlandse ;)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_96876748
Vond Berg voorafgaand aan het seizoen een prima aankoop. Is helaas anders uitgevallen.
pi_96876908
quote:

[..]

Klopt, maar hij had bewezen in de Eredivisie wel te kunnen voetballen. En voor het seizoen denk je: iedereen kan wel eens een minder seizoen hebben..
Dus ik was ook uiterst tevreden toen ze aan het begin van het seizoen bekendmaakten dat Berg voor 1 jaar gehuurd werd..
pi_96877242
Herinner me nog posts over 50+ doelpunten van ons Zweedse duo voorin ;)
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 16 mei 2011 @ 10:54:44 #157
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_96877849
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:27 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dus ik was ook uiterst tevreden toen ze aan het begin van het seizoen bekendmaakten dat Berg voor 1 jaar gehuurd werd..
Ik weet nog dat ik ook een heel goed gevoel had over dit seizoen toen duidelijk werd dat ook Berg nog eens werd toegevoegd aan het elftal.
  maandag 16 mei 2011 @ 11:19:43 #158
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_96878796
quote:

[..]

Het is gewoon een gokje wat PSV nam, wat betreft een speler die niet in vorm is. Soms pakt het goed uit (die Rus van ADO) en soms niet (kost een berg....)
Dit, dus.
pi_96879151
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:44 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Mazzel!! Alsof dat ooit misgelopen had kunnen worden, typisch al weer zo'n commentaartje zeker uit een bepaalde richting waar ze zich weer heer en meester wanen. Alsof zij niet het paard waren dat het laatste dood neergeploft is in deze competitie en daarmee gewonnen heeft. :')
Er werd hier gedaan alsof het totaal geen toegevoegde waarde had. Het een blok aan het been zou zijn. Je liever geen EL moet spelen. Terwijl ik duidelijk aangaf dat het zo misschien wel mogelijk is om 1 of 2 goede spelers aan te trekken, omdat het misschien wel bij sommige zaakwaarnemers als een mooie etalage wordt gezien.

Maar goed, dan moet PSV ze wel op een dienblad aangereikt krijgen, omdat het aankoopbeleid nou ook weer niet echt denderend is als ze die trend doorzetten.
pi_96879378
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Er werd hier gedaan alsof het totaal geen toegevoegde waarde had. Het een blok aan het been zou zijn. Je liever geen EL moet spelen. Terwijl ik duidelijk aangaf dat het zo misschien wel mogelijk is om 1 of 2 goede spelers aan te trekken, omdat het misschien wel bij sommige zaakwaarnemers als een mooie etalage wordt gezien.

Maar goed, dan moet PSV ze wel op een dienblad aangereikt krijgen, omdat het aankoopbeleid nou ook weer niet echt denderend is als ze die trend doorzetten.
Dat is iets heel anders, jij zegt dat PSV mazzel heeft dat ze EL mogen spelen, EL is minstens vanzelfsprekend (en zelfs dit jaar ruim die 3e plaats gehaald), CL zou je misschien 'mazzel' kunnen noemen als je dat haalt.
pi_96879721
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:34 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dat is iets heel anders, jij zegt dat PSV mazzel heeft dat ze EL mogen spelen, EL is minstens vanzelfsprekend (en zelfs dit jaar ruim die 3e plaats gehaald), CL zou je misschien 'mazzel' kunnen noemen als je dat haalt.
Met mijn 2de post moet het helemaal duidelijk zijn dat ik bedoel dat Europees voetballen met deze selectie (en eventuele aankopen) voor voordelen zorgt. In plaats van wat sommige mensen beweren, dat het een blok aan het been is en de inkomsten en andere voordelen zeer minimaal zijn.
pi_96880064
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:41 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Met mijn 2de post moet het helemaal duidelijk zijn dat ik bedoel dat Europees voetballen met deze selectie (en eventuele aankopen) voor voordelen zorgt. In plaats van wat sommige mensen beweren, dat het een blok aan het been is en de inkomsten en andere voordelen zeer minimaal zijn.
De inkomsten zijn wel degelijk minimaal, maar er zijn zeker voordelen ja.
Hier quote van Munsterman van Twente;
quote:
. En deelname aan de Europa League kost alleen maar geld.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)joen-doet-pijn.dhtml
  maandag 16 mei 2011 @ 11:52:43 #163
88831 Shreyas
De beste
pi_96880232
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, Rutten heeft voor het tweede jaar op rij laten zien dat hij faalt als je alles in eigen hand hebt. Komt dus gewoon te kort om een toptrainer te zijn. Blijkbaar kan hij de druk niet aan als PSV aan kop staat.
De spelers ook niet, Rutten kan er niets aan doen dat Toivonen voor open doel mist op een cruciaal moment in de wedstrijd.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  FOK!fotograaf maandag 16 mei 2011 @ 11:53:43 #164
842 Zorro
Z
pi_96880278
Het verschil is dat Toivonen dit seizoen ook vaak goede dingen gedaan heeft. Dat kun je van Rutten niet zeggen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 16 mei 2011 @ 11:56:08 #165
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96880360
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Rucebo het volgende:
Vond Berg voorafgaand aan het seizoen een prima aankoop. Is helaas anders uitgevallen.
Wanneer je kijkt naar de voorwaarden waaronder hij gehaald is, en de aanwezigheid van andere spitsen, en de onwelwillendheid van de ploeg onder Rutten in het seizoen ervoor in aanvallend opzicht en de prestaties van Berg bij HSV, kun je niets anders concluderen dat het gewoon een rare beslissing was om Berg te huren. Niet dat Berg voorts kansloos is, maar dit team was verre van een team waarin iemand opeens goed begint te spelen. Eerder het tegendeel.

Wat Engelaar betreft doen mensen ook veel te makkelijk. Onder Rutten werkt zoveel niet niet alleen Engelaar. Het zou mij niets verbazen wanneer Engelaar elders gewoon weer prima speelt. Net als dat hij onder een andere trainer ook weer beter zou kunnen renderen.
pi_96880388
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:53 schreef Zorro het volgende:
Het verschil is dat Toivonen dit seizoen ook vaak goede dingen gedaan heeft. Dat kun je van Rutten niet zeggen.
Dus jij wilt zeggen dat het een foute beslissing was van Rutten om Reis een kans te geven?
pi_96880525
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dus jij wilt zeggen dat het een foute beslissing was van Rutten om Reis een kans te geven?
:?
Dat zegt hij toch niet?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_96880690
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

:?
Dat zegt hij toch niet?
Hij zegt het inderdaad niet ;)
Je kan het opvatten als dat hij niets goed deed, of dat hij niet heel veel dingen goed deed..

Ik heb het dan, er van uitgaande dat hij het 2e bedoelt, verkeerd opgevat..
  maandag 16 mei 2011 @ 12:09:51 #169
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96880931
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Rucebo het volgende:
Iedereen wel volgens mij. Kijk, dat het geen wereldspits is wisten we wel maar ik had ook wel wat meer trefzekerheid verwacht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96881097
Waarom tikte toivonen nou mis? Ik had toch liever jullie als 2e gezien dan twente... Jullie kunnen wel wat centjes gebruiken. En zijn toch meer een 'naam' in europa.

Jammer.
pi_96881170
Ik ben benieuwd of we ooit.. ooit.. de zekerheid krijgen dat het een contract issue was, het kan eigenlijk niet anders maar aan de andere kant zie ik Rutten nog wel zo'n flapdrol zijn om hem te laten staan. :{

Maargoed we zijn nu van Berg, hoe verder.. Meer jeugd? Beter scouten? Meer Nederlands ivm met kosten + salaris..
pi_96881262
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ben benieuwd of we ooit.. ooit.. de zekerheid krijgen dat het een contract issue was, het kan eigenlijk niet anders maar aan de andere kant zie ik Rutten nog wel zo'n flapdrol zijn om hem te laten staan. :{

Maargoed we zijn nu van Berg, hoe verder.. Meer jeugd? Beter scouten? Meer Nederlands ivm met kosten + salaris..
Als dit seizoen 1 ding heeft getoond dan is het dat het gebrek aan een scorende spits het grootste probleem is.

Als ik zeg: El Hamdaoui? Even los van de prijs, denk ik dat dat DE oplossing zou zijn. Verkoop van Dzsudszak lijkt me onvermijdelijk en dan de helft herinvesteren in El Ham?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96881346
El Hamdaoui is een groot risico wat je neemt. Als het niet klikt met de ploeg/trainer, is 'ie altijd geblesseerd ;(
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:21:56 #174
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_96881405
Zonder Dzsudszak wordt het volgdend seizoen helemaal niks. Kijk maar naar de wedstrijd van gisteren.
Mandy & Lisa
pi_96881416
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Als dit seizoen 1 ding heeft getoond dan is het dat het gebrek aan een scorende spits het grootste probleem is.

Als ik zeg: El Hamdaoui? Even los van de prijs, denk ik dat dat DE oplossing zou zijn. Verkoop van Dzsudszak lijkt me onvermijdelijk en dan de helft herinvesteren in El Ham?
Dzsudszak moet je sowieso houden.. hij heeft bijgetekend en zonder hem is het helemaal lastig, hij staat garant voor 20/30 goals (assist + zelf scorend) .. Enige wat je moet hopen is dat hij ook gaat schitteren in de europa league zodat zijn marktwaarde stijgt en dan aan het eind van het komend seizoen verkopen.

El Ham, tja, hij zal er ook 15-20 inleggen.. dat is wat we nodig hebben. Maar het is een vervelend mannetje en je weet wat je in huis haalt. Geen goed plan lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')