Omdat dat maar door en door en door gingquote:
Gezin uitgestorven?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:57 schreef CarOnline het volgende:
Geen stream en de buren waar we evt zouden kijken zijn allemaal weg ofzo.
De hele straat is uitgestorven inclusief mn eigen gezin.
Uh die zijn weg. Ik zal het netjes houden.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:00 schreef APK het volgende:
[..]
Gezin uitgestorven?
Hier kun je een goede stream vinden, maar dan moet je wel eerst even sopcast downloaden en installeren:
http://www.rojadirecta.es/
Thanks!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
http://www.firstrowsports(...)x-vs-fc-twente-.html
Doet het ook goed.
(Is dit tegen de Fok!policy?)
Een soort P2P programmaatje.quote:
Geen ideequote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
http://www.firstrowsports(...)x-vs-fc-twente-.html
Doet het ook goed.
(Is dit tegen de Fok!policy?)
Oh ik dacht dat het italiaans was, niet goed dusquote:Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een soort P2P programmaatje.
Hoeft niet voor die link van Muis, maar ik weet niet hoe goed jouw Spaans is
Voordeel van doof zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een soort P2P programmaatje.
Hoeft niet voor die link van Muis, maar ik weet niet hoe goed jouw Spaans is
Laf u.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Doe net of ik het niet gezien heb
. Justin Case.
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Doe net of ik het niet gezien heb
. Justin Case.
quote:
Nee, niet meer. Vroeger wel (dan scheurt dat buisje en gaat er wind doorheen, hence de piep). Ik heb een implantaat dus geen oorstukje meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik werk naast een doof meisje, haar gehoorapparaat begon vorige week opeens keihard te piepen (volgens mij hoorde ze het zelf niet eens).
Bleek dat ze elke maand nieuwe buisjes oid moet laten aanbrengen oid.
Moet jij dat ook?
Joh! Dat wist ik niet!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Vroeger wel (dan scheurt dat buisje en gaat er wind doorheen, hence de piep). Ik heb een implantaat dus geen oorstukje meer.
[ afbeelding ]
Dat was wel een hoop wind dan, want het was me toch een teringherrie!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:10 schreef Muis006 het volgende:
Nee, niet meer. Vroeger wel (dan scheurt dat buisje en gaat er wind doorheen, hence de piep). Ik heb een implantaat dus geen oorstukje meer.
[ afbeelding ]
Dat buitenste bruine dinge zit op mijn huid, Alles wat grijs is op het plaatje is in mijn hoofd, tegen het bruine ding zit dus het interne deel van het hoorapparaat (is magnetisch). Die 2 draadjes lopen mijn hersenstam in, aan een van die draadjes zit een plaatje met elektroden. Geluid dat ik hoor met mijn hoorapparaat wordt omgezet in elektrische signalen die rechtstreeks mijn hersenstam ingaan (slakkenhuis wordt dus overgeslagen).quote:Op zondag 15 mei 2011 15:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was wel een hoop wind dan, want het was me toch een teringherrie!![]()
En dat plaatje snap ik niet hoor
Nog een toptip danquote:Op zondag 15 mei 2011 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh! Dat wist ik niet!(van dat buisje dan). Ik dacht dat de batterij eerder op was dan zo'n buisje stuk ging. Eigk best wel beschamend omdat ik ze regelmatig bij mensen indoe voor mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |