Dit. Hopelijk blijft het nog ff openquote:Op zondag 15 mei 2011 12:49 schreef Boldface het volgende:
Ik hoop niet dat het forum vandaag al dichtgaat, maar dat het nog een paar dagen duurt. Er is genoeg na te bespreken. Ik bedank de trouwe mods.
Jahaa, het JESC! Gaan we dat ook becommentariëren? Minder groot natuurlijk, maar dan hoeft dit forum niet gesloten te worden! Nu is het napraten, in augustus is het dan alvast JESC (en dingen als leuke tournaments, slowchat, etc.) en in december is het JESC (in Yerevan overigens) en beginnen we weer met het gewone ESC!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit. Hopelijk blijft het nog ff open![]()
En..over 8 maanden (missch eerder?) beginnen de eerste nationale voorrondes al weerEn daar tussen zit het junior songfestival dus da's ook heul belangrijk
![]()
![]()
En bedankt
Dat laatste is goed om te wetenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Ik heb geen idee wie jullie zijn
of wat jullie modereren.
Gelukkig is dat wederzijds
en hoef ik niet te pretenderen
dat ik dankbaar ben voor jullie werk
geheel vrijwillig verricht.
O kut ik schrijf weer in dichtvorm,
wie heeft het nummer van mijn gesticht?
Nee mensjes dit was slechts een plaagstootje,
daar kunnen jullie toch tegen?
Super, goedzo, ga zo door!
Je mag me altijd raadplegen!
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet het toch even kwijt; Hole1988 bedankt voor de streams van de repetities![]()
Ja natuurlijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef APK het volgende:
Dit blijft toch nog minstens een maand of drie open?
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Eik kan het best openblijven, ik zie niet in waarom het iedere keer gesloten moet worden.
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Eik kan het best openblijven, ik zie niet in waarom het iedere keer gesloten moet worden.
Ik heb hem al gemaildquote:Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef yvonne het volgende:
Ik zou die man van het ESC nog een keer strikken om op FOK! te komen nu het afgelopen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |