Dit. Hopelijk blijft het nog ff openquote:Op zondag 15 mei 2011 12:49 schreef Boldface het volgende:
Ik hoop niet dat het forum vandaag al dichtgaat, maar dat het nog een paar dagen duurt. Er is genoeg na te bespreken. Ik bedank de trouwe mods.
Jahaa, het JESC! Gaan we dat ook becommentariëren? Minder groot natuurlijk, maar dan hoeft dit forum niet gesloten te worden! Nu is het napraten, in augustus is het dan alvast JESC (en dingen als leuke tournaments, slowchat, etc.) en in december is het JESC (in Yerevan overigens) en beginnen we weer met het gewone ESC!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit. Hopelijk blijft het nog ff open![]()
En..over 8 maanden (missch eerder?) beginnen de eerste nationale voorrondes al weerEn daar tussen zit het junior songfestival dus da's ook heul belangrijk
![]()
![]()
En bedankt
Dat laatste is goed om te wetenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Ik heb geen idee wie jullie zijn
of wat jullie modereren.
Gelukkig is dat wederzijds
en hoef ik niet te pretenderen
dat ik dankbaar ben voor jullie werk
geheel vrijwillig verricht.
O kut ik schrijf weer in dichtvorm,
wie heeft het nummer van mijn gesticht?
Nee mensjes dit was slechts een plaagstootje,
daar kunnen jullie toch tegen?
Super, goedzo, ga zo door!
Je mag me altijd raadplegen!
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet het toch even kwijt; Hole1988 bedankt voor de streams van de repetities![]()
Ja natuurlijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef APK het volgende:
Dit blijft toch nog minstens een maand of drie open?
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Eik kan het best openblijven, ik zie niet in waarom het iedere keer gesloten moet worden.
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Eik kan het best openblijven, ik zie niet in waarom het iedere keer gesloten moet worden.
Ik heb hem al gemaildquote:Op zondag 15 mei 2011 15:03 schreef yvonne het volgende:
Ik zou die man van het ESC nog een keer strikken om op FOK! te komen nu het afgelopen is.
Tofquote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Now we are talking!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Is hij van het ESC? Wat heeft ie allemaal gedaan, heb ik gemist.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik wilde Sietse Bakker natuurlijk ook nog bedanken in dit topic. Haske tof om de andere kant van het festival eens te zien.
Hihihihihihi!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:06 schreef yvonne het volgende:
En om gewoon te vieren dat ESF gewoon hartstikke leuk is en blijft:
Dit topic vooral even doorbladeren, haske tof!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is hij van het ESC? Wat heeft ie allemaal gedaan, heb ik gemist.
Ja dat was het einde, hoe hij ons dat allemaal kwam vertellenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit topic vooral even doorbladeren, haske tof!
Het Eurovisie Songfestival organiseren, hoe werkt dat?
Thnxquote:Op zondag 15 mei 2011 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit topic vooral even doorbladeren, haske tof!
Het Eurovisie Songfestival organiseren, hoe werkt dat?
ESF blijft open, dus ik hoop dat we je eerder gaan zien dan volgend jaarquote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid! En tot volgend jaar!
Ik denk dat we nog wel een tijdje bezig zijn met te bepalen waar het misging en wie we volgend jaar moeten sturenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
Nu we open blijven hebben we helemaal al jullie enthousiasme en input nodig.
Gaan we ESF samen groter en nog leuker maken!
Zoals Dana (onze Queenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
ESF blijft open!![]()
![]()
Ik hoef niemand te missen!![]()
![]()
Twelve points go to: Greys, ThaErik en Hole1988 voor de stream!
goed idee, de voorbereidingen voor 2012 zijn immers alweer begonnen! Dan hoeven de discussies niet verlegd te worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
De TROS heeft aangegeven over twee maanden al te gaan beginnen met het zoeken naar een nieuwe kandidaat/nieuw lied. Dan blijven we dicht en open gaanquote:
Onzin dit moet dicht, FEE blijft ook niet een heel jaar open tussen pasen, pinksteren en kerstquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
De TROS heeft aangegeven over twee maanden al te gaan beginnen met het zoeken naar een nieuwe kandidaat/nieuw lied. Dan blijven we dicht en open gaan
Tssquote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin dit moet dicht, FEE blijft ook niet een heel jaar open tussen pasen, pinksteren en kerst
Als yvonne het op haar heupen krijgt, blijft FEE wellicht ook open?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin dit moet dicht, FEE blijft ook niet een heel jaar open tussen pasen, pinksteren en kerst
Sieneke is zwanger van Jan Dulles!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef APK het volgende:
Een sappige songfestivalgate zou op zich wel welkom zijn ter overbrugging
Kunnen we die Deen het adres van Mandy Huydts niet mailen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef APK het volgende:
Een sappige songfestivalgate zou op zich wel welkom zijn ter overbrugging
Dat is geen versje, dat is de inzending van volgend jaar. Hop hop hop!quote:
Wie gaat er zingen? Thomas Berghe?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is geen versje, dat is de inzending van volgend jaar. Hop hop hop!![]()
En yessss voor all year round ESF openingstijden!
En het product ervan staat over 25 jaar op het Songfestival en strandt kansloos in de halve finale met 16 punten...quote:
Doet hij/zij het in ieder geval beter dan zijn.haar vader.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Boldface het volgende:
[..]
En het product ervan staat over 25 jaar op het Songfestival en strandt kansloos in de halve finale met 16 punten...
19 toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet hij/zij het in ieder geval beter dan zijn.haar vader.![]()
(hoeveel punten had Sieneke vorig jaar eigk?)
Oh ga janken man.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:15 schreef Knarf het volgende:
[..]
19 toch?
(19 + 13) / 2 = ....
(sorry Bold)
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet het toch even kwijt; Hole1988 bedankt voor de streams van de repetities![]()
Beetje laat, maar met alle plezier geregeldquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
ESF blijft open!![]()
![]()
Ik hoef niemand te missen!![]()
![]()
Twelve points go to: Greys, ThaErik en Hole1988 voor de stream!
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Marissaatje het volgende:
Ik heb dit jaar vooral meegelezen in plaats van meegepost, maar ik heb wel ontzettend genoten van dit forum! Greys en ThaErik bedankt voor jullie inzet! En Hole1988 bedankt voor de streams! En leuk dat ESF openblijft!
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |