Oh, ik snap er al niks meer van!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wed niet echt.
Beetje ingewikkeld verhaal, maar ik 'koop' een wedstrijd bij een bookmaker met een hoge odd en die verkoop ik dan weer tegen een voor mij betere odd op een markt.
Als AZ dan wint steek ik risicoloos een paar euro in mijn zak
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, je had Zweden/Denemarken goed, hèNog meer die je goed had? Bijna Italië
Zij kunnen wel allebei dat "gemaakte" zijn, en dat werkt goed op het esfquote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een duet met Xander de Bwiesonjee () en Glennis (
) zou op zich misschien best kunnen werken. Al mag ik ze allebei niet zo
. En dan moet het wel een steengoed nummer zijn. Xander achter de playbackpiano, Glennis in een mooie jurrukkie...
Zo, dat was wel heel riant geweest! Maar dit is inderdaad ook lekker. Een dagje sauna!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
En als Italië toch eens gewonnen had ipv 2e
Dan kreeg je 75 euro voor elke euro van jezelf.
Maar dit was al erg leuk
Nee ik had er 40 ingezet in totaalquote:Op zondag 15 mei 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
95 euro is toch een heel aardige opbrengst, 65 euro winst.
Ik had Italië @ 296quote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
En als Italië toch eens gewonnen had ipv 2e
Dan kreeg je 75 euro voor elke euro van jezelf.
Maar dit was al erg leuk
Nog steeds leuke winst. Sowieso is elke euro winst met gokken al leuk (dat maakt het zo verslavendquote:Op zondag 15 mei 2011 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik had er 40 ingezet in totaal
Ik had op het laatste moment Italie bij de eerste tien nog even gedaan.
GelukkigDus 55 winst.
Vorig jaar faalde ik met elke weddenschap
Zo, weer thuis, en nu kan ik geen voetbal kijkenquote:
Hier snap ik geen kont van, maar da's misschien maar beter ookquote:Op zondag 15 mei 2011 14:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had Italië @ 296
[ afbeelding ]
Daarna dus weer verkocht @ 194
En toch was het leukquote:
Dan doe je net als ik, dan mag je van jezelf (bijvoorbeeld) 20 euro verwedden. En da's het enige dat je stort dan op die rekening daar. Als het op is, is het opquote:Op zondag 15 mei 2011 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog steeds leuke winst. Sowieso is elke euro winst met gokken al leuk (dat maakt het zo verslavend)... Misschien moet ik volgend jaar ook wat kleine gokjes wagen
. Maar ik ben zo bang dat ik helemaal mezelf verlies
.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo, weer thuis, en nu kan ik geen voetbal kijken![]()
![]()
En gister heb ik zowaar van jou gewonnen!
Winning!
Waarom kun jij geen voetbal kijken?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:52 schreef CarOnline het volgende:
Zo, weer thuis, en nu kan ik geen voetbal kijken![]()
![]()
En gister heb ik zowaar van jou gewonnen!
Winning!
Nou, Italië was in het begin toch wel even spannend, kreeg helemaal niet zo ontzettend veel punten. Pas in de tweede helft van de scores werd het opeens een héle aardige inhaalslag.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
Dan doe je net als ik, dan mag je van jezelf (bijvoorbeeld) 20 euro verwedden. En da's het enige dat je stort dan op die rekening daar. Als het op is, is het op![]()
En je kunt ook gewoon 4 euro op het één, 2 euro op het ander enzo doen he, het hoeven geen grotere bedragen!
Achteraf had ik natuurlijk veel meer moeten inzetten op Italie bij de eerste tien en Zweden boven Denemarken, want ik had er echt zo'n goed gevoel overMaar dit is al heel wat voor mij, om niet kansloos te wedden whehe.
Geen stream en de buren waar we evt zouden kijken zijn allemaal weg ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:54 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom kun jij geen voetbal kijken?
Geen stream?
Oh ja, jij had de pot gewonnen!
O ik kom al iets verder zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:56 schreef Muis006 het volgende:
She's got her lipstick on here I come da da dum
She's got her lipstick on hit and run then I'm gone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |