Ik kijk ANTM!quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Gáááááán.
Tukkers huilend naar huis holadiejeeeeeeeeeeee
Ja, ik had het dus echt niet verwacht! (ja ik heb de puntentelling gemistquote:Op zondag 15 mei 2011 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet ook wel waarom ik gefrustreerd ben. Kijk, Frankrijk zong slecht en wordt afgestraft. Terecht. Azerbeidzjan zingt als krassende nagels op een schoolbord en wint. Oneerlijk
Dit dusquote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
En ik riep al eerder, al zou de TROS het nog 12 jaar verzieken, ik hoop dat we gewoon altijd mee blijven doen. Dan maar elk jaar falen, dan maar elk jaar niet meetellen, ik vind het alsnog een leuk jaarlijks iets, dat Songfestival. Juist ook door al het gezeik en het er niet mee eens zijn, dat hoort er bij
Nee hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 14:24 schreef Greys het volgende:
Ik zag in F&F dat het nogal lastig is om te kijken
Via Sopcast werkt het primaquote:Op zondag 15 mei 2011 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
APK, als je UPC hebt gewoon je TV op kanaal 15 zetten, daar kan je ook eenmalig een wedstrijd kopen, dat werkt prima. Via internet kon ik iig geen code meer kopen omdat de capaciteit voor 'mijn provider' vol was.
http://www.eurosong.be/32(...)me-tros-we-gaan-doorquote:Op zondag 15 mei 2011 14:36 schreef Peter het volgende:
Iemand een bron waar de TROS zegt volgend jaar weer iets te sturen dat bij hen past?
quote:3J’s: ‘Geen spijt van deelname’ – Tros: ‘We gaan door’
Delen
13/05/2011 - De 3J’s hebben geen spijt van hun deelname aan het Songfestival. De TROS, die de Volendammers heeft aangezocht om deel te nemen, is bovendien niet van plan om de handdoek in de ring te gooien. Intussen wordt er al volop gespeculeerd over de Nederlandse kandidaat voor volgend jaar én over de selectieformule. De namen van Thomas Berge, Within Temptation, Glennis Grace en de groep Go Back to the Zoo zijn al gevallen.
De 3J’s hebben geen spijt van hun deelname. ‘Het heeft ons vijf prachtige nieuwe liedjes opgeleverd, naamsbekendheid en aandacht.’ Volgens gitarist Jaap Kwakman moet Nederland zeker blijven deelnemen. ‘Ons heeft het niet geschaad. Het songfestival is de grootste muziekproductie ter wereld. Je hebt een enorme exposure en dat biedt grote kansen. Het is een prachtig evenement en zeker geen rariteitenkabinet.’
De TROS liet inmiddels weten in 2012 deel te nemen. Directeur Peter Kuipers zal daarbij ook de uitslag van dit jaar meenemen in de beslissingen voor 2012. ‘Als er een trend te zien is, kunnen we ons daar bij aansluiten. Maar de act moet wel dicht bij de TROS staan.’
Intussen wordt er gespeculeerd over mogelijke geschikte Nederlandse kandidaten. Commentator Jan Smit ziet graag de groep Within Temptation volgend jaar op het Songfestival. Als het aan voormalig dirigent Harry van Hoof ligt, doet Thomas Berge volgend jaar mee aan het liedjesfestijn. ‘Die heeft een goeie kop én een goeie stem, daarmee haalt hij zeker al punten binnen. Daarnaast heeft hij een fijne en krachtige podiumprésence, een leuke uitstraling en de kwaliteit om van het scherm te kunnen spatten.’
Glennis Grace, die afgelopen maandag in Düsseldorf was, ziet een nieuwe songfestivaldeelname niet zitten, maar als ze gevraagd zou worden zou de zangeres er wel over nadenken. ‘Een duet met Xander de Buisonjé zou dan wel een leuk idee zijn’ aldus Glennis, die met de Volumia-klassieker ‘Afscheid’ pas haar eerste nummer 1-hit in Nederland scoorde.
De band Go Back to the Zoo kan een uitstekende vertegenwoordiging zijn voor Nederland op het Eurovisie Songfestival. Dat vinden Nick & Simon. ‘Er staan ook dit jaar weer diverse popgroepen en rockbands op het songfestival, die ook goed scoren’, volgens Simon. ‘Nederland heeft een goed bandjescircuit, een groep als Go Back tot the Zoo zou heel goed passen.’
Het is ook mogelijk dat de TROS kiest voor een talentenjacht in combinatie met één componist die de inzending schrijft. Een terugkeer van een nationale voorronde waarin een lied én een artiest gekozen is ook een optie. (Bronnen: De Gelderlander, Telegraaf, Stadsradio Breda, Songfestival weblog)
Ik ga het ff zoeken!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:36 schreef Peter het volgende:
Iemand een bron waar de TROS zegt volgend jaar weer iets te sturen dat bij hen past?
Hoeft niet meerquote:
Dat AZ van Utrecht wint, niet op deze wedstrijdquote:
Oh, saaaaaaiquote:Op zondag 15 mei 2011 14:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat AZ van Utrecht wint, niet op deze wedstrijd
Ja echt, hèquote:Op zondag 15 mei 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
"Maar de act moet wel dicht bij de TROS staan".
Arghhhhhhhhhhhhhh
Ik heb mijn gewonnen centjes maar snel laten terug storten, ik had de neiging om nog meer te gaan weddenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dat AZ van Utrecht wint, niet op deze wedstrijd
Een duet met Xander de Bwiesonjee (quote:Op zondag 15 mei 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
"Maar de act moet wel dicht bij de TROS staan".
Arghhhhhhhhhhhhhh
Ik wed niet echt.quote:
Op wat wilde je wedden dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb mijn gewonnen centjes maar snel laten terug storten, ik had de neiging om nog meer te gaan wedden
Oh, ik snap er al niks meer van!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wed niet echt.
Beetje ingewikkeld verhaal, maar ik 'koop' een wedstrijd bij een bookmaker met een hoge odd en die verkoop ik dan weer tegen een voor mij betere odd op een markt.
Als AZ dan wint steek ik risicoloos een paar euro in mijn zak
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:41 schreef Goodbye het volgende:
Ja, je had Zweden/Denemarken goed, hèNog meer die je goed had? Bijna Italië
Zij kunnen wel allebei dat "gemaakte" zijn, en dat werkt goed op het esfquote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een duet met Xander de Bwiesonjee () en Glennis (
) zou op zich misschien best kunnen werken. Al mag ik ze allebei niet zo
. En dan moet het wel een steengoed nummer zijn. Xander achter de playbackpiano, Glennis in een mooie jurrukkie...
Zo, dat was wel heel riant geweest! Maar dit is inderdaad ook lekker. Een dagje sauna!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
En als Italië toch eens gewonnen had ipv 2e
Dan kreeg je 75 euro voor elke euro van jezelf.
Maar dit was al erg leuk
Nee ik had er 40 ingezet in totaalquote:Op zondag 15 mei 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
95 euro is toch een heel aardige opbrengst, 65 euro winst.
Ik had Italië @ 296quote:Op zondag 15 mei 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
En als Italië toch eens gewonnen had ipv 2e
Dan kreeg je 75 euro voor elke euro van jezelf.
Maar dit was al erg leuk
Nog steeds leuke winst. Sowieso is elke euro winst met gokken al leuk (dat maakt het zo verslavendquote:Op zondag 15 mei 2011 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik had er 40 ingezet in totaal
Ik had op het laatste moment Italie bij de eerste tien nog even gedaan.
GelukkigDus 55 winst.
Vorig jaar faalde ik met elke weddenschap
Zo, weer thuis, en nu kan ik geen voetbal kijkenquote:
Hier snap ik geen kont van, maar da's misschien maar beter ookquote:Op zondag 15 mei 2011 14:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had Italië @ 296
[ afbeelding ]
Daarna dus weer verkocht @ 194
En toch was het leukquote:
Dan doe je net als ik, dan mag je van jezelf (bijvoorbeeld) 20 euro verwedden. En da's het enige dat je stort dan op die rekening daar. Als het op is, is het opquote:Op zondag 15 mei 2011 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog steeds leuke winst. Sowieso is elke euro winst met gokken al leuk (dat maakt het zo verslavend)... Misschien moet ik volgend jaar ook wat kleine gokjes wagen
. Maar ik ben zo bang dat ik helemaal mezelf verlies
.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo, weer thuis, en nu kan ik geen voetbal kijken![]()
![]()
En gister heb ik zowaar van jou gewonnen!
Winning!
Waarom kun jij geen voetbal kijken?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:52 schreef CarOnline het volgende:
Zo, weer thuis, en nu kan ik geen voetbal kijken![]()
![]()
En gister heb ik zowaar van jou gewonnen!
Winning!
Nou, Italië was in het begin toch wel even spannend, kreeg helemaal niet zo ontzettend veel punten. Pas in de tweede helft van de scores werd het opeens een héle aardige inhaalslag.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
Dan doe je net als ik, dan mag je van jezelf (bijvoorbeeld) 20 euro verwedden. En da's het enige dat je stort dan op die rekening daar. Als het op is, is het op![]()
En je kunt ook gewoon 4 euro op het één, 2 euro op het ander enzo doen he, het hoeven geen grotere bedragen!
Achteraf had ik natuurlijk veel meer moeten inzetten op Italie bij de eerste tien en Zweden boven Denemarken, want ik had er echt zo'n goed gevoel overMaar dit is al heel wat voor mij, om niet kansloos te wedden whehe.
Geen stream en de buren waar we evt zouden kijken zijn allemaal weg ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:54 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom kun jij geen voetbal kijken?
Geen stream?
Oh ja, jij had de pot gewonnen!
O ik kom al iets verder zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:56 schreef Muis006 het volgende:
She's got her lipstick on here I come da da dum
She's got her lipstick on hit and run then I'm gone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |