Gras, groenerquote:Op maandag 16 mei 2011 02:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach ja, zo zie je maar. Mensen benijden elkaar om van alles en het is nooit goed.
Ik werkte met een Amerikaan een tijdje geleden en die begon zichzelf NL te leren met Nijntje. Daarna met Lingo. Echt een autodidact.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:44 schreef Isabeau het volgende:
Gras, groener
Ik ben Nederlandse lessen in elkaar aan het zetten voor RossBest geinig werk.
Knap hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 07:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik werkte met een Amerikaan een tijdje geleden en die begon zichzelf NL te leren met Nijntje. Daarna met Lingo. Echt een autodidact.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 16 mei 2011 07:47 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalIk ben gaar, brak en meer van dat zulks! Geen druppel alcohol dit weekend en toch voelt het aan als een subtiele kater
en misschien ging het daar wel mis![]()
Dat zou wel eens een probleem geweest kunnen zijn jaquote:Op maandag 16 mei 2011 07:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Heb je genoeg gedronken?
Aquariusje drinken. Dat helpt bij mij goed.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een probleem geweest kunnen zijn ja
Dat is het akelige van huishouden, er is altijd wel wat te doen. Zeker met kinderen.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:37 schreef freecell het volgende:
Lein, veel sterkte vandaag![]()
*kijkt naar huis*
Hmm,alsik zo om me heen kijk is hier genoeg te doen
Zo een paar flesjes water naar binnen gooien....ook een goed ideequote:Op maandag 16 mei 2011 07:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aquariusje drinken. Dat helpt bij mij goed.
Nee, dat is niet het akelige.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is het akelige van huishouden, er is altijd wel wat te doen. Zeker met kinderen.
Beetje zout erbij, vandaar aquarius.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo een paar flesjes water naar binnen gooien....ook een goed idee
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het akelige.
Het akelige is dat het NIET helpt.
Dat 5 minuten na dweilen de vloer eruit ziet alsof het een maand geleden is.
Dat 5 minuten na stofzuigen er iets omgaat met veel kruimels
Dat de was oneindig is
en dat ik niet eens aan de ramen begin
jamaar...quote:Op maandag 16 mei 2011 08:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik.
Het is om depressief van te worden. Het enige wat helpt is het idee: Het wordt tenminste niet erger. En: het resultaat maakt niet uit, ik ben bezig geweest.
Oh, lekker!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgen! Lein, nogmaals sterkte! Heerlijke dag vandaag want hoor dat baas weer gevlogen is(voor een week). En er liggen hier stoomcakejes, pandan spekkoek en chocoladecake van collega! Morgenochtend heeft ze vrij en gaat ze voor ons koken, gaan we aan de lunch met rijsttafel
en van mama een stuk monchou vandaag meegekregen. 2 dagen snoepen
En het dan raar vinden dat ik je propje noemquote:Op maandag 16 mei 2011 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgen! Lein, nogmaals sterkte! Heerlijke dag vandaag want hoor dat baas weer gevlogen is(voor een week). En er liggen hier stoomcakejes, pandan spekkoek en chocoladecake van collega! Morgenochtend heeft ze vrij en gaat ze voor ons koken, gaan we aan de lunch met rijsttafel
en van mama een stuk monchou vandaag meegekregen. 2 dagen snoepen
Zeuren bij de HA!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:16 schreef freecell het volgende:
Mopper.
Even de kinderarts gebeld voor de jongste. Die blijft maar omvallen, evenwicht lijkt steeds verder weg te raken.
Volgens dekinderartsassistente moet ik de huisarts bellen en belt die dan voor overleg met de KA.
Volgens mij HA hoort het erbij en die belt niet
nee hoor... Zolang het hartje erachter blijft helemaal nietquote:Op maandag 16 mei 2011 09:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat ik je propje noem
dat is vreemd. Waarom hoort het erbij? Waarbij?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:16 schreef freecell het volgende:
Mopper.
Even de kinderarts gebeld voor de jongste. Die blijft maar omvallen, evenwicht lijkt steeds verder weg te raken.
Volgens dekinderartsassistente moet ik de huisarts bellen en belt die dan voor overleg met de KA.
Volgens mij HA hoort het erbij en die belt niet
Bij oorontsteking. Omdat er dan ook druk staat op evenwichtsorgaanquote:Op maandag 16 mei 2011 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is vreemd. Waarom hoort het erbij? Waarbij?
Ja! En Leander deed net de lamp aan: zo! Gezelliger mama!' Brrr!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:37 schreef krakkemieke het volgende:
Brr, het is herfst, ik heb de verwarming aan!
gelukkigquote:Op maandag 16 mei 2011 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor... Zolang het hartje erachter blijft helemaal niet
Goed zo Leander!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij oorontsteking. Omdat er dan ook druk staat op evenwichtsorgaan
[..]
Ja! En Leander deed net de lamp aan: zo! Gezelliger mama!' Brrr!
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
iPhone en route
"16 May 2011 09:48:12 Leidschendam Out For Delivery "
ah ja dan zou t kunnen, niet leuk voor die kleinequote:Op maandag 16 mei 2011 09:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij oorontsteking. Omdat er dan ook druk staat op evenwichtsorgaan
[..]
Ja! En Leander deed net de lamp aan: zo! Gezelliger mama!' Brrr!
spekjequote:Op maandag 16 mei 2011 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
Ben toe aan een 'vette' lunch na alle biertjes van gister
Gezond bezig!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spekjeik heb overigens net een appel op, goed he haha
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
Snipperochtend
ff eten, opruimen, werken en dan 's middags nog ff naar zkh in voorbereiding voor - wat als het goed is - mijn laatste drie knieën ooitmorgen.
heel goed! Ik probeer t maar vergeet t soms nog. Nu met dat stuk taart kan ik wel teren tot de lunch. Ooh, nog maar 40 min zie ikquote:Op maandag 16 mei 2011 11:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gezond bezig!
Ik heb ontbeten, da's ook braaf.
Geen zin om scriptie te schrijvenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het komt dichterbij, Steer....goed bezig
mooi toch, bleek je gedachte niet waar te zijn. Knap dat je zomaar nr's durft te vragenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Zo grappig, was dus gisteren op de verjaardag van een oude danspartner bij mij. Vorig jaar rond deze tijd probeerde ik een huisgenote van haar mee uit te vragen (ook een L.). Had telefoonnummer van haar gekregen, maar daarna deed ze al wat lastiger - zei dat ze eigenlijk iemand anders al leuk vond, dus sorry etc.
Ik dacht dat het een kutsmoes was om van me af te komen, maar gisteren zagen we elkaar weer en blijkt ze nét een week samen te wonen met diezelfde jongen die ze leuk vond vorig jaar.![]()
![]()
Oh well.
Ach gos.quote:
quote:
Officieel is het inderdaad het CV.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vraagje aan de juf.![]()
Het is toch 'het' CV, niet 'de' ?
En ik schiet spontaan vol met emotie.quote:
Nee, het is de centrale verwarmingquote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vraagje aan de juf.![]()
Het is toch 'het' CV, niet 'de' ?
Nou, dan pak ik mijn rode pen weer..... Het is wel consequent gebruikt, dat wel. Maar de rest....quote:
Het ligt eraan hoeveel herrie hij maakt denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net een ubercoole radiografisch bestuurbare Porsche voor mijn neefje gekochtZou zijn moeder blij met me zijn?
en indien niet...ze moet niet zeuren want ik had ook lego mee kunnen nemen
Meer hoe hard hij tegen de muur kan botsen vermoed ikquote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoeveel herrie hij maakt denk ik.
Heel hardquote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meer hoe hard hij tegen de muur kan botsen vermoed ik
Was dat een opdracht van de mevrouw die voortaan naar jouw dorp komt ?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:29 schreef krakkemieke het volgende:
Klaar! Dat was leuk, om weer eens te corrigeren!
Nee, een half als grap bedoeld voorstel van mij. Ik vond het echt leuk, maar de volgende keer moet er betaald worden. En als ze het willen verbeteren, wordt het ook een dure grap.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was dat een opdracht van de mevrouw die voortaan naar jouw dorp komt ?
En maak eens een pannenkoekje met karnemelk! Verrassend lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 13:41 schreef borisz het volgende:
Weer eens een pak karnemelk gehaald..
Zo af en toe erg lekker.
Ook voor de sausjes trouwens. 1deel mayo 1deel karnemelk en wat citroensap, kloppen en je hebt een heerlijk sausje
heee!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En maak eens een pannenkoekje met karnemelk! Verrassend lekker
Nee he!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef freecell het volgende:
[..]
heee!
Kan ik best eens proberen.
Volgens mij zag ik zojuist een waterpok![]()
Incubatietijd ? is x dagen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef freecell het volgende:
[..]
heee!
Florianquote:
2 tot 3 wekenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Incubatietijd ? is x dagen.
En je hebt net verjaardagsbezoek gehad ?
Heeft Isa het al gehad?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Incubatietijd ? is x dagen.
En je hebt net verjaardagsbezoek gehad ?
oops... mijn rechterknie zit nog vol met littekens van mijn waterpokken toen ik 5 was.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef freecell het volgende:
[..]
heee!
1x kun je t krijgen toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Florian
Een afwachten of er vanavond meer zijn,maar 2 met vocht gevulde blaasjes en 5 stippen lijkt me niet echt een oed teken..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |