Ach gos.quote:
quote:
Officieel is het inderdaad het CV.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vraagje aan de juf.![]()
Het is toch 'het' CV, niet 'de' ?
En ik schiet spontaan vol met emotie.quote:
Nee, het is de centrale verwarmingquote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vraagje aan de juf.![]()
Het is toch 'het' CV, niet 'de' ?
Nou, dan pak ik mijn rode pen weer..... Het is wel consequent gebruikt, dat wel. Maar de rest....quote:
Het ligt eraan hoeveel herrie hij maakt denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net een ubercoole radiografisch bestuurbare Porsche voor mijn neefje gekochtZou zijn moeder blij met me zijn?
en indien niet...ze moet niet zeuren want ik had ook lego mee kunnen nemen
Meer hoe hard hij tegen de muur kan botsen vermoed ikquote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoeveel herrie hij maakt denk ik.
Heel hardquote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meer hoe hard hij tegen de muur kan botsen vermoed ik
Was dat een opdracht van de mevrouw die voortaan naar jouw dorp komt ?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:29 schreef krakkemieke het volgende:
Klaar! Dat was leuk, om weer eens te corrigeren!
Nee, een half als grap bedoeld voorstel van mij. Ik vond het echt leuk, maar de volgende keer moet er betaald worden. En als ze het willen verbeteren, wordt het ook een dure grap.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was dat een opdracht van de mevrouw die voortaan naar jouw dorp komt ?
En maak eens een pannenkoekje met karnemelk! Verrassend lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 13:41 schreef borisz het volgende:
Weer eens een pak karnemelk gehaald..
Zo af en toe erg lekker.
Ook voor de sausjes trouwens. 1deel mayo 1deel karnemelk en wat citroensap, kloppen en je hebt een heerlijk sausje
heee!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En maak eens een pannenkoekje met karnemelk! Verrassend lekker
Nee he!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef freecell het volgende:
[..]
heee!
Kan ik best eens proberen.
Volgens mij zag ik zojuist een waterpok![]()
Incubatietijd ? is x dagen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef freecell het volgende:
[..]
heee!
Florianquote:
2 tot 3 wekenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Incubatietijd ? is x dagen.
En je hebt net verjaardagsbezoek gehad ?
Heeft Isa het al gehad?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Incubatietijd ? is x dagen.
En je hebt net verjaardagsbezoek gehad ?
oops... mijn rechterknie zit nog vol met littekens van mijn waterpokken toen ik 5 was.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef freecell het volgende:
[..]
heee!
1x kun je t krijgen toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Florian
Een afwachten of er vanavond meer zijn,maar 2 met vocht gevulde blaasjes en 5 stippen lijkt me niet echt een oed teken..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |