spekjequote:Op maandag 16 mei 2011 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
Ben toe aan een 'vette' lunch na alle biertjes van gister
Gezond bezig!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spekjeik heb overigens net een appel op, goed he haha
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
Snipperochtend
ff eten, opruimen, werken en dan 's middags nog ff naar zkh in voorbereiding voor - wat als het goed is - mijn laatste drie knieën ooitmorgen.
heel goed! Ik probeer t maar vergeet t soms nog. Nu met dat stuk taart kan ik wel teren tot de lunch. Ooh, nog maar 40 min zie ikquote:Op maandag 16 mei 2011 11:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gezond bezig!
Ik heb ontbeten, da's ook braaf.
Geen zin om scriptie te schrijvenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het komt dichterbij, Steer....goed bezig
mooi toch, bleek je gedachte niet waar te zijn. Knap dat je zomaar nr's durft te vragenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Zo grappig, was dus gisteren op de verjaardag van een oude danspartner bij mij. Vorig jaar rond deze tijd probeerde ik een huisgenote van haar mee uit te vragen (ook een L.). Had telefoonnummer van haar gekregen, maar daarna deed ze al wat lastiger - zei dat ze eigenlijk iemand anders al leuk vond, dus sorry etc.
Ik dacht dat het een kutsmoes was om van me af te komen, maar gisteren zagen we elkaar weer en blijkt ze nét een week samen te wonen met diezelfde jongen die ze leuk vond vorig jaar.![]()
![]()
Oh well.
Ach gos.quote:
quote:
Officieel is het inderdaad het CV.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vraagje aan de juf.![]()
Het is toch 'het' CV, niet 'de' ?
En ik schiet spontaan vol met emotie.quote:
Nee, het is de centrale verwarmingquote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een vraagje aan de juf.![]()
Het is toch 'het' CV, niet 'de' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |