Lekker gek?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een gek mensjevind zoiets als truitje omhoog toch wel grappig eerlijk gezegd. lekker gek
Komt goedquote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt mijn telefoonnummer toch
Ramon gaat nog wel een keertje voor je koken
Kan ik me ook voorstellen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedEn ik was blij toen ik gisteravond thuis was
Herkenbaarquote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan ik me ook voorstellen hoor
Ik weet niet of ik blij was geworden van nog meer mensen
Het was echt heel leuk, maar ik ben niet zo goed in grote groepen en aan het eind was ik een beetje sjaggie
ja van sommige dingen dat ik lees denk ik alleen dat een kind dat nog mag doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op de manier waarom zij het doet is het tenenkrommend eerlijk gezegd
ja enkel en dubbel gewonnenquote:
Ja, er zijn steeds meer vacatures weer.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
zie er echt op tegen. morgenavond is tennis gecancelt dus maar weer gauw op zoek naar vacatures.
Ben nog even de LDL momenten aan het terugluisteren. De goalsquote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
Zo. Ik ben zo langzamerhand eindelijk wel uitgestuiterd over die 3e ster.
- zachtgegaarde kalfslende met een tonijn mayonaise en kappertjesquote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een gek mensjevind zoiets als truitje omhoog toch wel grappig eerlijk gezegd. lekker gek
[..]
jemig... gebruikt ie ofzo?idd onwijs knap. wordt snel de nieuwe nr 1. wel leuk dat het niet meer de onverslaanbare Federer en Nadal is.
[..]
niet zo veel verschil dus. dagkaart voor 80 euro al... ga toch heen
[..]
lekker! menukaart gecheckt natuurlijk wat heb je gekozen?
[..]
ja.... heel veel sterkte gewenst morgen![]()
de schaal is ook al ingedeuktquote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
Zo. Ik ben zo langzamerhand eindelijk wel uitgestuiterd over die 3e ster.
lekker hoor! vitello als voorgerecht.. ik wil ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
- zachtgegaarde kalfslende met een tonijn mayonaise en kappertjes
- Vleesspies Pirolyni, spies met varkenshaas, biefstuk, kip en diverse groenten geserveerd met 2 koude sauzen
- nagerecht staat niet online maar was bananenijs met kersen
sorry isaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Nu heb ik honger
Op mijn werk, ik had geen zin in avondeten, maar inmiddels is dat gevoel weg en hebben jullie het over zulke lekkere gerechtjes
golfer, leuk dat je al die sterren hebt meegemaakt
Als je Prince dus wilt zien ben je 210 euro kwijt of zie ik dat verkeerd?
Zonder kortingenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Nu heb ik honger
Op mijn werk, ik had geen zin in avondeten, maar inmiddels is dat gevoel weg en hebben jullie het over zulke lekkere gerechtjes
ah ja je krijgt natuurlijk honger als je 's avonds niet normaal hebt gegeten en je werkt ook nog eens een nacht. haal wat eten in de kantinequote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Nu heb ik honger
De kantine gaat om 7 uur dichtquote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ah ja je krijgt natuurlijk honger als je 's avonds niet normaal hebt gegeten en je werkt ook nog eens een nacht. haal wat eten in de kantine
slaap lekker eenieder
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
Trein terug naar Maastricht, zit hier in eerste klas met een zooi halfdronken Limburgse Ajax fans
Toen de trein stopte in Eindhoven renden ze massaal het perron op: HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN EINDHOVUHHHH!!!!!
Leuk ritje gereden? Of andere leuke dingen gedaan?quote:
Mee eensch en bij aansluit.quote:En ik kwam even om Lein heel veel sterkte en moed te wensen, maar die ligt vast al op één oor.
Toch: jemig meidje, hou je taai. Wat een mooi peerd heb je en dat blijft 'ie.
Ritje + bezoekje en spontaan bij iemand gekookt en gegeten. En weer eenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk ritje gereden? Of andere leuke dingen gedaan?
Kennelijk ja! Maar dat komt toch omdat FOK! 11 jaar bestaat (denk ik)?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Dat oprakelen van meets van 10-11 jaar terug is de laatste tijd wel erg populair; misschien lijden enkele mensen aan nostalgie
Ja was heel erg blij dagje voor mij met het 30ste kampieoenschap van mijn cluppie.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer blij met Ajax? Wij hebben er niet zo veel van meegekregen. Wisten niet eens dat het speelde (letterlijk en figuurlijk).
Nostalgia is blijkbaar in.quote:Ik zag net foto's van Isa in een bloot topje en een heleboel andere jonge FOK!kers! 11 jaar geleden de Wageningenmeet - vliegt de tijd
Wat leuk, al die jonge koppies!
En als Fok 12 jaar bestaat laten we de foto's van de meets van 12 jaar geleden zien...en 13 jaar idem en 14 jaar idem en 15 jaar. You get my drift. Bleh.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Kennelijk ja! Maar dat komt toch omdat FOK! 11 jaar bestaat (denk ik)?
Jij was echt van het eerste uur hè? Leuk om dat allemaal te hebben meegemaakt. Van gekke bende tot een heus forum met commerciële waarde.
quote:Op maandag 16 mei 2011 01:43 schreef golfer het volgende:
Nostalgia is blijkbaar in.
En Isa is 1 van de weinige mooie vrouwen die gewoon nog helemaal mooi gebleven is. Ook 11 jaar later nauwelijks veranderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 16 mei 2011 01:43 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ach ja. Allebei knap en vooral lief.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het niet golfer, sorry. Maar dat zal wel vrouwen eigen zijn. Op een schaal van lelijk naar knap zie ik mezelf net iets links van het midden(maar Dude daarentegen
)
Ok. Don't shoot the messenger.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als Fok 12 jaar bestaat laten we de foto's van de meets van 12 jaar geleden zien...en 13 jaar idem en 14 jaar idem en 15 jaar. You get my drift. Bleh.
Was overigens wel een geweldig leuke (en bloedhete) meeting in Wageningen
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 01:55 schreef golfer het volgende:
Bedtijd.
Morgen even de uitslag van het bloedlab bij HA horen en het verder behandelplan m.b.t. tot de jicht-tofi even vernemen.
Goede dienst verder Isa.
Maar juist dezen komen zo vaak langsquote:Op maandag 16 mei 2011 01:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ok. Don't shoot the messenger.![]()
Ik vond het gewoon leuk om oude foto's te zien van (het kleine aantal) FOK!kers die ik ken. En wat golfer zegt.
Dude staat niet op FOK!-foto's gedurende 11 jaar en pronkt louter even met haar beste momentjes, als dat zo uitkomt. Als ze even in een dikke fase zit, hoor (zie!) je haar niet. Zo geraffineerd zit ze ook wel weer in elkaar natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het niet golfer, sorry. Maar dat zal wel vrouwen eigen zijn. Op een schaal van lelijk naar knap zie ik mezelf net iets links van het midden(maar Dude daarentegen
)
O dat geloof ik graag ja. Voor jou is dat natuurlijk wel een beetje suf ja, steeds dezelfde foto's.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar juist dezen komen zo vaak langsEn er zijn echt ongelofelijk veel verschillende meetings geweest op fok. Of misschien werd iedereen op een bepaald moment fotoschuw en mocht alles alleen via mail, pm en postduif aan een select groepje worden gestuurd.
'Dik' is maar relatief natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:09 schreef Isabeau het volgende:
Misschien door schade en schande wijs gewordenIk vind het vaak wel jammer dat mensen niet meer op foto's willen staan; heb er zelf niet zo'n bezwaar tegen. En de foto's die ik van jou heb gezien waren stuk voor stuk van een prachtige vrouw. Maf mens, alsof jij ooit 'dik' bent. (houd die illusie maar gewoon in stand)
Ach nou ja, ik vind ze niet storend. Alhoewel ik bij foto's van mezelf al snel: "huuuu!" denk en bij filmmateriaal denk ik: oh, dat is wel aardig! Ik zat overigens absoluut niet naar complimentjes te vissen; ik heb mezelf nou eenmaal nooit als een schoonheid beschouwd. Lekker doorsnee
Gras, groenerquote:Op maandag 16 mei 2011 02:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach ja, zo zie je maar. Mensen benijden elkaar om van alles en het is nooit goed.
Ik werkte met een Amerikaan een tijdje geleden en die begon zichzelf NL te leren met Nijntje. Daarna met Lingo. Echt een autodidact.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:44 schreef Isabeau het volgende:
Gras, groener
Ik ben Nederlandse lessen in elkaar aan het zetten voor RossBest geinig werk.
Knap hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 07:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik werkte met een Amerikaan een tijdje geleden en die begon zichzelf NL te leren met Nijntje. Daarna met Lingo. Echt een autodidact.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 16 mei 2011 07:47 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalIk ben gaar, brak en meer van dat zulks! Geen druppel alcohol dit weekend en toch voelt het aan als een subtiele kater
en misschien ging het daar wel mis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |