Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Dat dusquote:
PriemGirls mountainsquote:Op zondag 15 mei 2011 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet maar eens beginnen met de strijk mountain te trotseren![]()
Succesquote:Op zondag 15 mei 2011 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Maar wel gewoon koffie kan ik aannemenquote:
Succes met de beklimmingquote:Op zondag 15 mei 2011 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
toch geen Mount Everest?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
eMPéGee; liefjequote:
Thx.. Will need itquote:
It's getting pretty damn closequote:
Uiteraard. Want koffiequote:Op zondag 15 mei 2011 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wel gewoon koffie kan ik aannemen
Ik schenk ook maar een bakkiequote:
Dan zet je toch weer nieuwequote:Op zondag 15 mei 2011 11:40 schreef Solique het volgende:
Voorraad koffie is op![]()
Net laatste bakkie in geschonken.
Nee, echt de koffie zelf is op. Pakken/pads/cups allesquote:
Je kan toch ook nieuwe halenquote:Op zondag 15 mei 2011 11:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, echt de koffie zelf is op. Pakken/pads/cups alles
Winkels zijn hier gesloten op zondag.quote:
Nice, je bent toch zo in leiden dus daar kan je ook wel wat halenquote:Op zondag 15 mei 2011 11:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Winkels zijn hier gesloten op zondag.
Maar net ouders gesproken, die hadden dat al gezien en nieuwe voorraad komt eraan straks.
Mijn ouders zitten in het vakantiehuisje en hadden gisteren al nieuwe voorraad gehaald.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, je bent toch zo in leiden dus daar kan je ook wel wat halen
Succesquote:
Die kwam op 3fm voorbij afgelopen weekquote:Op zondag 15 mei 2011 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
Die geluidsopname is toch wel zeer vermakelijkhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Wolfe%2B585,_Senior
Johan is echt een baasquote:
En dat is nog makkelijkerquote:Op zondag 15 mei 2011 11:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn ouders zitten in het vakantiehuisje en hadden gisteren al nieuwe voorraad gehaald.
Dus vanavond heb ik verse koffie
[..]
Succes
Ik hoorde hem al op 3FMquote:Op zondag 15 mei 2011 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
Die geluidsopname is toch wel zeer vermakelijkhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Wolfe%2B585,_Senior
Autoquote:
Hoe is het met je energietoyboy?quote:
Jaaaaajaaaquote:
Wat een timingquote:
Eet smakelijkquote:
Doe je kelderdeur eens open dan.quote:
Misschien gaat ze dan gelijk mee eten.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
Prfffft, mam met d'r samen etenIk heb nu honger dus ik ga nu eten, punt.
Koen's leven: eten, slapen, werken, Fok!ken, klagen over vrouwquote:
Werk ik opeens niet meerquote:Op zondag 15 mei 2011 12:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koen's leven: eten, slapen, Fok!ken, klagen over vrouw![]()
quote:
Wakkeldekakkelquote:
ja gistermiddag netsplitter gemaild maar geen reactie meer gehadquote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WakkeldekakkelUhh wakkeldakkel bedoel ik
Crv-account nog steeds dood?
eetsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
sex gehad ?quote:
quote:
Balenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:41 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ja gistermiddag netsplitter gemaild maar geen reactie meer gehad
quote:
Vandaag niet..quote:
hoop doet levenquote:
Ik ben zeker dat het vandaag niks wordtquote:
Morgen is er weer een dagquote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben zeker dat het vandaag niks wordt
Vriendlief is nu naar het voetbal. Ik ga om 14u ook (is afsluiting van het seizoen dus vrouwen/vriendinnen/kinderen zijn ook uitgenodigd). Deze middag speelt Ajax ook.. En vriendlief heeft morgen expres vrij genomen zodat ie vandaag vrijuit kan zuipen
Ow en hij komt, na het voetbal niet naar huis, maar blijft bij zijn ouders slapen (op loopafstand van het voetbalveld).
Dusseuh... Neuj, vandaag niet
Dat is zeker wel jammerquote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben zeker dat het vandaag niks wordt
Vriendlief is nu naar het voetbal. Ik ga om 14u ook (is afsluiting van het seizoen dus vrouwen/vriendinnen/kinderen zijn ook uitgenodigd). Deze middag speelt Ajax ook.. En vriendlief heeft morgen expres vrij genomen zodat ie vandaag vrijuit kan zuipen
Ow en hij komt, na het voetbal niet naar huis, maar blijft bij zijn ouders slapen (op loopafstand van het voetbalveld).
Dusseuh... Neuj, vandaag niet
Veel plezier danquote:Op zondag 15 mei 2011 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch.. Dat gezegd zijnde... Ik ga me klaar maken om voetbal te gaan kijken. Yaaaay![]()
![]()
dus nu moet je weer met de hand Dus je bent nog maar even online dan ?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga echt nooooit een laptop kopenOf een laptop op zonne-energie
Die klote-adapters zijn een goede oplossingquote:Op zondag 15 mei 2011 13:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
nee dat is de oplossing, ga jij met je laptop even lekker in de zon zitten 's nachts en in NL ook nog
kun je toch een nieuwe kopenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die klote-adapters zijn een goede oplossing
Jepquote:Op zondag 15 mei 2011 13:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dus nu moet je weer met de hand Dus je bent nog maar even online dan ?
beetje friemelen met je draadje helpt niet, meestal is het een probleem dat de kabel door is door het opvouwen elke keerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep
Accu zit gelukkig nog vol![]()
Nu ff wat bestanden redden die ik morgen nodig heb.
Klopt, hij is versleten.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
beetje friemelen met je draadje helpt niet, meestal is het een probleem dat de kabel door is door het opvouwen elke keer
Goed van jou, ik kan het ookquote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef summer2bird het volgende:
![]()
Godver, 6 uur achter elkaar net tv gekeken
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef summer2bird het volgende:
![]()
Godver, 6 uur achter elkaar net tv gekeken
Baasquote:Op zondag 15 mei 2011 13:32 schreef pgrferrari het volgende:
Adapter gefixt
Ik lijk Wok wel
Plastic eraf gesneden, draden verbonden en isolatietape erover gedaan.
Maar zit ff op mijn iPod nu
Ik moest dat ook.quote:
De krapte van de Nederlandse arbeidsmarkt en mogelijkheden qua thuiswerkenquote:
Had ik ook moeten doenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest dat ook.
Maar ik heb dat al op school gedaan/betweter
Waarom heb je het dan niet gedaan?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De krapte van de Nederlandse arbeidsmarkt en mogelijkheden qua thuiswerken
(had dit echt eerder moeten doen)
Het probleem is dat het altijd van die slaapwekkende teksten zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest een samenvatting maken van het Ei van Columbus (prijs), duurzame ontwikkeling en Earth iets (Earth Chapter of zo)
Ik ging twee uur huiswerk maken op school vrijdag en dat was het enige huiswerk wat ik op dat moment kon maken, tijd genoeg gehad dusquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 15 mei 2011 13:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het probleem is dat het altijd van die slaapwekkende teksten zijn
Staat nu voor altijd in mijn ATquote:
En in m'n fobo, want naamtopicquote:Op zondag 15 mei 2011 13:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Staat nu voor altijd in mijn ATen dus ook die van alle andere KSC posters
Meh, daar kijk ik toch nietquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meh, daar kijk ik toch nietGeen foto's
Uhh jawelquote:
Of kijk in je myATquote:
Nope, vandaag is Nijn aan de beurtquote:
trevquote:
rockyquote:
laters plopquote:
KGquote:
miniquote:
Hè wat?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, vandaag is Nijn aan de beurt
Ik ook pet (en schoenen) besteld had paar dagen geledenquote:
Link?quote:
Hoeveel woorden had de site/bron/ het orginele artikel?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef summer2bird het volgende:
Een samenvatting van 107 woorden getyped...
Is dat te klein?
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef summer2bird het volgende:
Een samenvatting van 107 woorden getyped...
Is dat te klein?
Gfquote:
Gmtaquote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeveel woorden had de site/bron/ het orginele artikel?
Een schoolboek, daar zat het artikel in. 2 blzquote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeveel woorden had de site/bron/ het orginele artikel?
Woorden tellen jijquote:Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een schoolboek, daar zat het artikel in. 2 blz85 regels, 8 alinea's
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook pet (en schoenen) besteld had paar dagen geledenNog niet binnen
Kiek d'r baas zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 14:09 schreef summer2bird het volgende:
Nu heb ik 123 woorden in de samenvatting
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:09 schreef summer2bird het volgende:
Nu heb ik 123 woorden in de samenvatting
Gaat lekker de laatste tijd:quote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ga het morgen gewoon inleberen hoor
Lebber lebberquote:inleberen
Inleberenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ga het morgen gewoon inleberen hoor
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gaat lekker de laatste tijd:
[..]
Lebber lebber![]()
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 14:17 schreef summer2bird het volgende:
Laatst al tandenborsten en nu ga ik wat inleberen
Hehequote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inleberen
Ik leber in
Jij lebert in
Hij lebert in
Wij leberen in
Jullie leberen in
Zij leberen in
Ik heb ingeleberd
Jaloers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaloers?Jij mag 'm hebbn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ik heb er 4 op msnquote:
Om mijn vader te citeren:quote:Op zondag 15 mei 2011 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er 4 op msnPraat er maar met 1
quote:"Al die mensen op dat internet zijn meestal vieze oude mannetjes die je msn willen om je dan te lokken en je te verkrachten. Maar vaak zijn het ook loverboys, kijk, op hyves zitten gelukkig niet zulke mensen"
Ik vertrouw KSC'ers welquote:
Ik ook, maar mijn ouders zijn gewoon super achterdochtig, denken ook dat ik maar een dom 15 jarig meisje ben, dat elke man achterna loopt die d'r een lolly voorhoud.quote:
Wil je daar iets mee zeggen heaaa?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn ouders zijn gewoon super achterdochtig, denken ook dat ik maar een dom 15 jarig meisje ben, dat elke man achterna loopt die d'r een lolly voorhoud.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:33 schreef summer2bird het volgende:
Een dom topic om de tijd (die ik moet besteden aan mijn huiswerk) te doden:
Tien verschillen tussen Wilders en Hitler
Kijk vooral naar punt 1![]()
Lekkerquote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens lolly spellen.
Groot kind
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
CGM je hebt de Nyan Cat uit mijn Fobo gestolen![]()
Oh er stond spellen, niet spelenquote:
Lui kindquote:Op zondag 15 mei 2011 14:40 schreef summer2bird het volgende:
IK HEB GEEN ZIHIN OM DIE SAMENVATTING TE MAKEN!
''nu niet'' zegt iequote:Op zondag 15 mei 2011 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga nu niet met mijn lolly spelen hoor.
Grapjequote:
Lekker uitgeslapen, of ziekjes?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef Joysa het volgende:
* Joysa gaat maar eens van bed naar bank verhuizen
Waren wat dingen gebeurd dus voelde me niet zo goed, is net beetje uitgepraat, dus gaat nu wel weerquote:
Gelukkig.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waren wat dingen gebeurd dus voelde me niet zo goed, is net beetje uitgepraat, dus gaat nu wel weer
Niet als het een koude isquote:
Ik kijk een varkensslachtprogrammaquote:
Ed's Up op Extreme Sports Channel, ik kan er alleen niet achterkomen wat de sport isquote:
Noooit van gehoord, heb die zender ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ed's Up op Extreme Sports Channel, ik kan er alleen niet achterkomen wat de sport is
Dat is altijd +1.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:15 schreef cablegunmaster het volgende:
ik was er op bezoek omdat mijn zus en ik een dagje uit hadden gepland
Ik had er ook nog nooit van gehoordquote:Op zondag 15 mei 2011 15:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Noooit van gehoord, heb die zender ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |