quote:
Balenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:41 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ja gistermiddag netsplitter gemaild maar geen reactie meer gehad
quote:
Vandaag niet..quote:
hoop doet levenquote:
Ik ben zeker dat het vandaag niks wordtquote:
Morgen is er weer een dagquote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben zeker dat het vandaag niks wordt
Vriendlief is nu naar het voetbal. Ik ga om 14u ook (is afsluiting van het seizoen dus vrouwen/vriendinnen/kinderen zijn ook uitgenodigd). Deze middag speelt Ajax ook.. En vriendlief heeft morgen expres vrij genomen zodat ie vandaag vrijuit kan zuipen
Ow en hij komt, na het voetbal niet naar huis, maar blijft bij zijn ouders slapen (op loopafstand van het voetbalveld).
Dusseuh... Neuj, vandaag niet
Dat is zeker wel jammerquote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben zeker dat het vandaag niks wordt
Vriendlief is nu naar het voetbal. Ik ga om 14u ook (is afsluiting van het seizoen dus vrouwen/vriendinnen/kinderen zijn ook uitgenodigd). Deze middag speelt Ajax ook.. En vriendlief heeft morgen expres vrij genomen zodat ie vandaag vrijuit kan zuipen
Ow en hij komt, na het voetbal niet naar huis, maar blijft bij zijn ouders slapen (op loopafstand van het voetbalveld).
Dusseuh... Neuj, vandaag niet
Veel plezier danquote:Op zondag 15 mei 2011 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch.. Dat gezegd zijnde... Ik ga me klaar maken om voetbal te gaan kijken. Yaaaay![]()
![]()
dus nu moet je weer met de hand Dus je bent nog maar even online dan ?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga echt nooooit een laptop kopenOf een laptop op zonne-energie
Die klote-adapters zijn een goede oplossingquote:Op zondag 15 mei 2011 13:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
nee dat is de oplossing, ga jij met je laptop even lekker in de zon zitten 's nachts en in NL ook nog
kun je toch een nieuwe kopenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die klote-adapters zijn een goede oplossing
Jepquote:Op zondag 15 mei 2011 13:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dus nu moet je weer met de hand Dus je bent nog maar even online dan ?
beetje friemelen met je draadje helpt niet, meestal is het een probleem dat de kabel door is door het opvouwen elke keerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep
Accu zit gelukkig nog vol![]()
Nu ff wat bestanden redden die ik morgen nodig heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |