quote:
Wakkeldekakkelquote:
ja gistermiddag netsplitter gemaild maar geen reactie meer gehadquote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WakkeldekakkelUhh wakkeldakkel bedoel ik
Crv-account nog steeds dood?
eetsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
sex gehad ?quote:
quote:
Balenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:41 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ja gistermiddag netsplitter gemaild maar geen reactie meer gehad
quote:
Vandaag niet..quote:
hoop doet levenquote:
Ik ben zeker dat het vandaag niks wordtquote:
Morgen is er weer een dagquote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben zeker dat het vandaag niks wordt
Vriendlief is nu naar het voetbal. Ik ga om 14u ook (is afsluiting van het seizoen dus vrouwen/vriendinnen/kinderen zijn ook uitgenodigd). Deze middag speelt Ajax ook.. En vriendlief heeft morgen expres vrij genomen zodat ie vandaag vrijuit kan zuipen
Ow en hij komt, na het voetbal niet naar huis, maar blijft bij zijn ouders slapen (op loopafstand van het voetbalveld).
Dusseuh... Neuj, vandaag niet
Dat is zeker wel jammerquote:Op zondag 15 mei 2011 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben zeker dat het vandaag niks wordt
Vriendlief is nu naar het voetbal. Ik ga om 14u ook (is afsluiting van het seizoen dus vrouwen/vriendinnen/kinderen zijn ook uitgenodigd). Deze middag speelt Ajax ook.. En vriendlief heeft morgen expres vrij genomen zodat ie vandaag vrijuit kan zuipen
Ow en hij komt, na het voetbal niet naar huis, maar blijft bij zijn ouders slapen (op loopafstand van het voetbalveld).
Dusseuh... Neuj, vandaag niet
Veel plezier danquote:Op zondag 15 mei 2011 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch.. Dat gezegd zijnde... Ik ga me klaar maken om voetbal te gaan kijken. Yaaaay![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |