Als mijn vrienden (wie?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik wilde absoluut geen vrijgezellenfeest die voornamelijk voor de anderen leuk is en waarbij jij 'leuk' voor gek verkleed door de stad moest lopen
quote:Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
En... Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik mag over een paar uur voetbal gaan kijken in de regen. Ow goodie..
Damn. Ik voel me echt heel onvrouwelijk met hooguit 6 flesjes nagellak (die ik ook nog eens nooit gebruikquote:[..]
Pehehe... Nee.. Doe maar niet
En van die clichees als bezopen raken, strippers, naar de hoerenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als mijn vrienden (wie?) mij dat aandoen, te zijner tijd, dan is de vriendschap snel over denk ik
Voor mij hoeft het ook niet iddquote:Op zondag 15 mei 2011 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En van die clichees als bezopen raken, strippers, naar de hoeren
Ditquote:Op zondag 15 mei 2011 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Maar goed.. Mijn vrijgezellenfeest duurt nog wel effetjes
Wij hebben gewoon met alle vrienden gezamelijk gefeest in een bourgondische eettent. Dat percee gescheiden moeten zijn vonden we toen niks.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil best verkleed zijn met mijn vrijgezellefeest; maar wel iets 'leuks'Zo zag ik laatst alle vrienden in een nonnenkostuum en de trouwert in een duivelkostuum die 'bekeerd' moest worden
Zoiets vind ik wel grappig.
O ja en iets actiefs is wel leuk; maar het hoeft echt niet super duur te zijn (wat tegenwoordig helaas wel in is) en dicht bij huis en 's avonds dan met de mannen afspreken in de kroeg ofzo
Maar goed.. Mijn vrijgezellenfeest duurt nog wel effetjes
Nouja euh.. effetjes.. Voor volgend jaar 19 mei danquote:
Nog een jaarquote:Op zondag 15 mei 2011 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja euh.. effetjes.. Voor volgend jaar 19 mei dan![]()
Ga jij trouwen?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja euh.. effetjes.. Voor volgend jaar 19 mei dan![]()
Hahaha leuk is diequote:Op zondag 15 mei 2011 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Salute!
[ afbeelding ]
Ja daar ben ik weer
Mij gemist, vraag mij dan af waarmeequote:
Jij bent medeplichtig!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
Dpths nu echt bijna uit de top 500
Maar het is gelukkig niet mijn schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent medeplichtig!Jij ook danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nu nogquote:
Moge het u bekomenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Spamspamspamquote:
Zal idd nog even duren voor jij in de top 500 staatquote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef Solique het volgende:
Zal denk nooit in de top500 komen, dus ben nergens medeplichtig aan.
Hoiquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Vriendje heeft mij vorig jaar in september gevraagd. Toen we op reis waren naar Bardolino (Gardameer).
Wat leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
Al die gelukkige mensen hier...![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
MPGquote:
Samen janken in een hoekjequote:
Dank jequote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat leuk!!Gefeliciteerd!
Al die gelukkige mensen hier...![]()
[..]Vriendje heeft mij vorig jaar in september gevraagd. Toen we op reis waren naar Bardolino (Gardameer).
AhhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Yuki, lieverdquote:
Heeft hij wel een mooie locatie voor uitgekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Heeft hij wel een mooie locatie voor uitgekozen.
Geniet er vanquote:
Douche zequote:
Trevquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |