SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topic: [USA] Community #3
[ Bericht 12% gewijzigd door Chriz2k op 16-05-2011 19:15:00 ]
Ik kon hem niet koppelen, trouwens. Mod?quote:Op zondag 15 mei 2011 08:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sowieso is Chang volledig verkracht dit seizoen.
Van grootste baas in de vorige paintballaflevering naar grootste kneus in deze, get real. HE PLAYS PAINTBALL THREE TIMES A WEEK, BRO!
Zo goed?quote:Op zondag 15 mei 2011 09:17 schreef Lod het volgende:
De OP is trouwens hartstikke verkeerd: geen foto van Alison Brie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha! De ultieme droom van Abed is dan toch uitgekomen, nu hij in Cougar Town mocht verschijnen!quote:
Het is totaal niet te vergelijken met community.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:15 schreef picodealion het volgende:
Leuk dat Abed erbij zat, maar zelfs zonder geluid ziet dat er uit als een enorme kutserie,.
Het enige wat ze gemeenschappelijk hebben is dat ze beide underrated en grappig zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Het is totaal niet te vergelijken met community.
Dit zijn een paar botox poppen die wijn drinken.
En nu ben ik die user die steeds Cougar Town verdedigtquote:Bill Lawrence talks about how the show went from its crass, high concept premise (which was, let's not forget, a premise that garnered the show a huge premiere audience) to a low concept show about just doing stupid stuff with your pals. In it, he talks about how the show's title has become an impediment to people who might like it sampling the show (and, yeah, we've made fun of the title here). Lawrence hopes he and ABC can agree to change the title, but I doubt that will happen. So consider this your official notice: Cougar Town has quietly become one of TV's best comedies, and we're going to be covering it next season. Because it's awesome.
Het is the monica and chandler show alleen hebben ze chandler vervangen door een kerel met kleine ogen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef fwokker het volgende:
[..]
Het enige wat ze gemeenschappelijk hebben is dat ze beide underrated en grappig zijnHet is geen Desperate Housewives ofzo, het is serieus een slim geschreven show, je moet alleen de eerste afleveringen uitzitten en jezelf over de titel heenzetten (dat ze hem zelf zo afkraken helpt daarbij)
En voor de mensen die daar waarde aan hechten, ziehier een toonaangevende quote van critici (AV-club)
[..]
En nu ben ik die user die steeds Cougar Town verdedigtFor the record, het is geen Community of Parks en Recreation, het is vergelijkbaar met/iets minder dan Modern Family.
Het is meer een combinatie van leeftijd en oud worden. Daarnaast is Cougar Town een heel andere show dan Friends.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Plus monica ziet er vreemd uit. Combinatie van botox/teveel make-up.
1. leeftijd en ouder worden is geen combinatie het is hetzelfde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef fwokker het volgende:
[..]
Het is meer een combinatie van leeftijd en oud worden. Daarnaast is Cougar Town een heel andere show dan Friends.
1. No shitquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. leeftijd en ouder worden is geen combinatie het is hetzelfde.
2. Dus ze ziet er natuurlijk uit volgens jou?
1. Then why did you type it.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef fwokker het volgende:
[..]
1. No shit
2. Er zal ongetwijfeld een laag make-up op zitten want het is tv, of ze onder het mes is geweest weet ik niet maar dat is sowieso geen reden om niet te kijken.
Er ligt nog heel wat moois voor je in het verschiet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef Daanus het volgende:
Heb in een week season 1 uitgekeken. Ben nu begonnen aan season 2. Super serie, vooral Chang is een eindbaas en Pierce is ook awesome!!
Inderdaad: mothafukaaaaaa'squote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:56 schreef TheFastOne het volgende:
Chang is ook een ultieme baas in Hangover 2
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:20 schreef vault_tec het volgende:
post het nog een keer, donald glover is een genius.
tis idd grappiger de laatste afleveringen. Gisteren die gekeken met dat biljarten, wat een onzinquote:
Zijn de afleveringen van The Soup eigenlijk ergens te bekijken? Ik kan ze namelijk nergens vinden. En ik kan altijd wel om Tosh.0 lachen, onwaarschijnlijk hoeveel seksisme en racisme Comedy Central toelaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef FokkenopFok het volgende:
Joel MchaleTevens, The Soup
, beter dan Tosh.O
![]()
Zijn gewoon op de gebruikelijke plekken te vinden eigenlijk..net zo makkelijk als community eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:40 schreef Orbis het volgende:
[..]
Zijn de afleveringen van The Soup eigenlijk ergens te bekijken? Ik kan ze namelijk nergens vinden. En ik kan altijd wel om Tosh.0 lachen, onwaarschijnlijk hoeveel seksisme en racisme Comedy Central toelaat.
Ik hoorde dat het echt grappig wordt bij de 2e helft van S1.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:09 schreef planethugo het volgende:
ben inmiddels over de helft van S1 en tis wel geinig, maar echt hilarisch wil het imo maar niet worden
Ik zou de serie in ieder geval tot Comparative Religious Studies geven (met afstand mijn favoriete aflevering uit de eerste helft van S1). Als je het dan nog niet leuk vindt, is het denk ik gewoon over.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het echt grappig wordt bij de 2e helft van S1.
Gaan we doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik zou de serie in ieder geval tot Comparative Religious Studies geven (met afstand mijn favoriete aflevering uit de eerste helft van S1). Als je het dan nog niet leuk vindt, is het denk ik gewoon over.
Klopt welquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef JDx het volgende:
Het heeft echt iets aparts he (in goede zin, hele goede zin), je kan het bijna niet vergelijken met een andere serie.
Net zoals Entourage een super feel good gevoel geeft door over the top te leven en te dromen, geeft deze serie je een super feel good gevoel door de "gezelligheid" en niet-platte grappen/dialogen.
Ofzo
Geweldig, juist omdat ze zo verschillend zijn en je ze niet als vrienden zou verwachten. Heel komisch samen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt wel
Vooral de 'bromance' van Abed en Troy vind ik 'coolcoolcool'
Sowieso zijn zwarte nerds de leukste nerds.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geweldig, juist omdat ze zo verschillend zijn en je ze niet als vrienden zou verwachten. Heel komisch samen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso zijn zwarte nerds de leukste zwarten.
Troy die bang is voor ratten....en als kerstboom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso zijn zwarte nerds de leukste nerds.
Troy is zo'n baas hequote:
hoe ze die pestkoppen ook terug pakkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo fucking geniaal....dat idee om die moeder van die irritante kutgozer te naaien
Hoe ze er ook opkomen. Bijna klaar met S1.
Opzwepend nummer + mensen die plezier hebben = feelgoodquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik vond dit een feelgood filmpje.
Zo je jast ze er wel doorheen zegquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het echt grappig wordt bij de 2e helft van S1.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Abed: "Troy, make me proud, be the first black man to make it till the end."
Ja, ik ben verslaafd.
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef planethugo het volgende:
klaar met S2, erg vermakelijke serie. Kan alleen niet zeggen dat ik elke aflevering in een deuk lig. De vele verwijzingen zijn geinig en de karakters allemaal wel ok maar die sick fuck van een Chang is toch wel het beste
Vond de paintball aflevering van S1 het beste
Was wel te verwachtenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:49 schreef planethugo het volgende:
22 september gaat seizoen 3 van start!
bron en meer premieredatums
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haast geen spoiler, maar toch even voor de zekerheid erin gezet
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:46 schreef neilpad het volgende:
Omar comin'
http://www.hitfix.com/blo(...)ael-kenneth-williams
Sowieso Gleequote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef mctwigt het volgende:
Stomme emmys zomaar wel glee en bbt nomineren maar niet community...
Ik ben om, geniaalquote:
supervet. A+ motherfuckerquote:
Oh baasquote:Op maandag 25 juli 2011 16:06 schreef ClayDavis het volgende:
Ik lees net dat Chang weer in een autoritaire rol komt te zitten!
Gelukkig hebben ze beseft dat ze hem in seizoen 2 kapot hebben gemaakt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:22 schreef neilpad het volgende:
Production on Season 3 started: http://yfrog.com/h8asswej
Nicequote:Op maandag 25 juli 2011 16:22 schreef neilpad het volgende:
Production on Season 3 started: http://yfrog.com/h8asswej
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Net de paintbal episode gezien
Blij dat ik deze serie een 2e kans heb gegeven en Alison Brie
Dat was een reactie op jouw bericht dat de serie je niet echt pakte een half jaar geledenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Lees maar even terug, je moet door de pak weg eerste 6 heen om iedereen te leren kennen, daarna kan er geen huidige comedy serie tegenop.
Een combinatie daarvan werkt het best, denk ikquote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef brtausi het volgende:
Ik vind die persiflages van de films en de series niet zo leuk. het is veel leuker als ze gewoon de rare eigenschappen van de karakters uitbuiten
And this is how I met Community this weekend! Wat een monster seriequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het is dit weekend Community weekend op Comedy Central. Vandaag en morgen van 15:00-20:00 nonstop Community. Ga morgen wel even kijken, aangezien de dvd inderdaad lang op zich laat wachten...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef ErkendFokker het volgende:
Haha ik sta nu op sziget festival bij het concert van prince en hij lijkt precies op abed
Komt die eigenlijk ooit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:02 schreef Jovatov het volgende:
Ik vind het vooral raar dat er nog steeds geen NL dvd uit is
Community wordt toch niet uitgezonden in Nederland? Of wel? Als het uitgezonden wordt zal het denk ik spoedig nadat seizoen 1 is afgelopen in Nederland uitkomenquote:
Die is over drie weken al een jaar te koopquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor de liefhebbers: op thehut.com is Community season 1 nu te koop. Wel zonder NL-ondertitels, maar te bestellen met Paypal en nog voor een mooie prijs ook.
http://www.thehut.com/dvd/community-season-1/10536042.html
Wat is dan het verschil? Er zitten toch geen NL subs bijquote:
Oooooh, ja daar zit ik gelukkig niet mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef Tim86 het volgende:
Feit dat mijn dvd-speler regiogebonden is...NL subs maakt me niet uit.
Die Star Wars tune eronderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef Orbis het volgende:
Wel grappig: de trailer voor het komende seizoen!
Dean Pelton met een baard, John Goodman en een Bollywood-routine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:43 schreef Franktastic1984 het volgende:
Spoiler over ChangOud nieuws, was een maand geleden al bekend gemaakt in een interview met Dan Harmon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
Parks & Recreation. Na een vrij matig eerste seizoen zijn er twee niets minder dan briljante seizoenen gevolgd. Kijken, echt waar. Dit zeg ik in de veronderstelling dat je Arrested Development al hebt gezien. Zo niet, laat alles vallen en ga AD kijken!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef JDx het volgende:
Nee ik bedoelde dat het ook langlopende comedy's zijn zoals BB en Community, 23 afleveringen, van herfst tot lente.
Verder ken ik niet 1 comedy die zo lang loopt en ook nog eens leuk is.
AD heb ik een maandje geleden ofzo afgerond, volgens mij op aanraden van jouquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:08 schreef Orbis het volgende:
[..]
Parks & Recreation. Na een vrij matig eerste seizoen zijn er twee niets minder dan briljante seizoenen gevolgd. Kijken, echt waar. Dit zeg ik in de veronderstelling dat je Arrested Development al hebt gezien. Zo niet, laat alles vallen en ga AD kijken!
Dat visitekaartje vind ik de geweldigste grap van de hele seriequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:50 schreef Mirel het volgende:
AD kijk ik nu voor de 2e keer. Alles past gewoon bij elkaar, de karakters maken niet zozeer een ontwikkeling door, ze hebben hun persoonlijkheid vanaf het begin al. De kleine dingetjes in de eerdere seizoenen zijn zoveel beter te begrijpen als je de personages al kent. Met veel grappen en voorbodes op bepaalde dingen is dat ook zo. Alles lijkt uitgepland
En het is altijd leuk om meer clues te vinden naar de 2 grote Tobias theorien: Tobias is gay of Tobias wilt een zwarte man zijn/is zwart van binnen
quote:I've read that if they weren't canceled, Tobias was supposed to be a black man with a rare skin condition. Re-watching the series, they started hinting this pretty early.
-The cover of Tobias's book
-Lindsay "has a type" when she goes after Ice
-Lucille describes him as a "colored man"
een voorbode:quote:"When people hear the name Tobias, they think 'big, black guy'."
"Well obviously I'm not a 'big' guy."
Briljant inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef Mirel het volgende:
Sorry voor het offtopic maar Community moet nog beginnen
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
een voorbode:
[ afbeelding ]
Geniaal.Meer hier: http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3301111 een topic van observaties over de serie. Je gaat het zoveel meer waarderen als je ziet hoe de schrijvers alles uitplanden en referenties maakten naar van alles en nog wat.
Ik vind het tof dat Community dat ook wordt. Het is stukken flauwer dan AD en heeft nu zijn eigen feel (wat ook beter is, we moeten niet hetzelfde hebben)
Geweldig! Ik dacht dat het 'colored man' ging over zijn blauwe periodequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef Mirel het volgende:
Sorry voor het offtopic maar Community moet nog beginnen
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dubbele grap. Een man achter hem "man inside me", dus Tobias is gewoon een verkapte homo, en de man is zwart, dus Tobias is zwart van binnen.
[..]
een voorbode:
[ afbeelding ]
Geniaal.Meer hier: http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3301111 een topic van observaties over de serie. Je gaat het zoveel meer waarderen als je ziet hoe de schrijvers alles uitplanden en referenties maakten naar van alles en nog wat.
Ik vind het tof dat Community dat ook wordt. Het is stukken flauwer dan AD en heeft nu zijn eigen feel (wat ook beter is, we moeten niet hetzelfde hebben)
Ik houd mijn hart vast. Nog even en het wordt een Gleequote:Op donderdag 1 september 2011 00:17 schreef Steve het volgende:
http://www.nbc.com/community/video/community-is-back/1351117/
Nog een promo..
Parks & rec valt me zwaar tegen. Beetje the office achtig. En daar vind ik niks aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Parks & Rec is idd de beste comedy ever. Raising Hope heb ik gezien, het hele seizoen, vermakelijk - maar niet echt hilarisch ofzo. AD is gedownload, maar moet ik nog kijken
Modern Familyquote:Op donderdag 1 september 2011 17:16 schreef brtausi het volgende:
[..]
Parks & rec valt me zwaar tegen. Beetje the office achtig. En daar vind ik niks aan.
* brtausi Gaat verder zoeken
Oh god er komt een keer wellicht een musical ep en jij bent bang dat het glee word?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:06 schreef brtausi het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast. Nog even en het wordt een Glee![]()
Minder musicals en parodieën! Maar gewoon de rariteiten van de characters uitbuiten !
jaquote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Oh god er komt een keer wellicht een musical ep en jij bent bang dat het glee word?
cougar town...quote:Op donderdag 1 september 2011 17:16 schreef brtausi het volgende:
[..]
Parks & rec valt me zwaar tegen. Beetje the office achtig. En daar vind ik niks aan.
Heb je meer gezien dan het eerste seizoen? Want pas in seizoen twee krijgt de serie een eigen gezicht, het eerste seizoen voelt inderdaad als een soort The Office-kloon.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:16 schreef brtausi het volgende:
[..]
Ja, vind het fantastischquote:
Heb de eerste 4 gekeken maar ik kon er maar niet aan wennen, dat tegen de camera praten tussendoor. Houd daar niet zo van.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Orbis het volgende:
[..]
Heb je meer gezien dan het eerste seizoen? Want pas in seizoen twee krijgt de serie een eigen gezicht, het eerste seizoen voelt inderdaad als een soort The Office-kloon.
De musical-aflevering van Scrubs was ook prima te hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:25 schreef outcast_within het volgende:
Een musical aflevering kan best vet zijn.
En als je dat niet vind moet je dr horrible eens kijken.
Of die van ...quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:25 schreef Orbis het volgende:
[..]
De musical-aflevering van Scrubs was ook prima te hebben.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef Mirel het volgende:
Musical afleveringen zijn altijd kut, ook die van Scrubs.
Als er 1 serie een goede musical aflevering kan maken is het wel community. Ik kijk er naar uit iigquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef Mirel het volgende:
Musical afleveringen zijn altijd kut, ook die van Scrubs.
Fuck yeah!quote:
Yepquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Hoogstaande het volgende:
DVD van seizoen 2 is al uit, zijn de bloopers ook al te vinden?
Aanstaande donderdag!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef Snuf. het volgende:
Wanneer wordt de eerste episode uitgezonden in de VS?
Hoezo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:29 schreef brtausi het volgende:
Ooit afgevraagd wat er gaat gebeuren in seizoen 5?
omdat de makers steeds gezegd hebben dat ze elk seizoen een jaar verder gaan en na 4 jaar zijn ze wel klaar met school, normaal gesproken.quote:
Oh op die manierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat de makers steeds gezegd hebben dat ze elk seizoen een jaar verder gaan en na 4 jaar zijn ze wel klaar met school, normaal gesproken.
Dit jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat de makers steeds gezegd hebben dat ze elk seizoen een jaar verder gaan en na 4 jaar zijn ze wel klaar met school, normaal gesproken.
Film is uit 2008 en helaas doet Alison daar niet aan mee nee, maar alleen Gillian Jacobs is ook primaquote:Op woensdag 21 september 2011 07:36 schreef Lod het volgende:
Is die film al uit?
En weer die belangrijke vraag: doet Alison daar ook in mee
Je begrijpt het verkeerd: andere series leg je weg als Community weer begintquote:Op donderdag 22 september 2011 23:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bij gebrek aan andere series pak ik het misschien toch nog maar even op.
Haha geniaal, zin om ook een keer zoiets te maken, maar dan iets anders, horror achtig, of een ander uiterstequote:Op donderdag 22 september 2011 09:00 schreef Orbis het volgende:
En dit is het resultaat als Annie doorslaat!
quote:There has to be some sort of subliminal connection between Britta in that shirt and her talking about "Psychology" and being "hands on" because goddamn.
aflevering nog niet gezien maar Omar is altijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop dat Omar er ook in blijft zou geniaal zijn
Sean Penn is het voorbeeld van een liberale hollywood-ster, die zich heel erg met politiek bemoeit. En daarin weinig subtiel is in het doordrijven van z'n liberale mening. Vandaar de opmerking: "He says to dial it back" Als zelfs Penn vindt dat je overdrijft, dan overdrijf je echt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:30 schreef DUK het volgende:
Omar!![]()
![]()
John Goodman!![]()
Heerlijk begin. Ook de ontwikkeling van Chang belooft veel goeds.
Was ik de enige die die referentie naar Sean Penn niet volgde?! Iemand?
Specifieke reden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:39 schreef picodealion het volgende:
Meh, ik weet weer waarom ik ermee ben gestopt.
Ja, dat dus. Het wordt allemaal wel heel flauw.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Specifieke reden?
Ik begin de personages een beetje zat te worden.
Vooral het laatste, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:09 schreef Mirel het volgende:
Dromen van Jeff. En Dan Harmon die de fans pest.
Maar ook het eerste, het was letterlijk een droom van Jeff.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:31 schreef Orbis het volgende:
[..]
Vooral het laatste, waarschijnlijk.
Dat was het mooie dubbelzinnige van die droom. Dat het zowel op Jeff als de serie sloeg.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:10 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar ook het eerste, het was letterlijk een droom van Jeff.
Mean Lean Deaning Machinequote:Op zaterdag 24 september 2011 13:37 schreef JDx het volgende:
Dean Lean Mean Machineeee WOOOHOO
ofzoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |