And this is how I met Community this weekend! Wat een monster seriequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het is dit weekend Community weekend op Comedy Central. Vandaag en morgen van 15:00-20:00 nonstop Community. Ga morgen wel even kijken, aangezien de dvd inderdaad lang op zich laat wachten...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef ErkendFokker het volgende:
Haha ik sta nu op sziget festival bij het concert van prince en hij lijkt precies op abed
Komt die eigenlijk ooit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:02 schreef Jovatov het volgende:
Ik vind het vooral raar dat er nog steeds geen NL dvd uit is
Community wordt toch niet uitgezonden in Nederland? Of wel? Als het uitgezonden wordt zal het denk ik spoedig nadat seizoen 1 is afgelopen in Nederland uitkomenquote:
Die is over drie weken al een jaar te koopquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor de liefhebbers: op thehut.com is Community season 1 nu te koop. Wel zonder NL-ondertitels, maar te bestellen met Paypal en nog voor een mooie prijs ook.
http://www.thehut.com/dvd/community-season-1/10536042.html
Wat is dan het verschil? Er zitten toch geen NL subs bijquote:
Oooooh, ja daar zit ik gelukkig niet mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef Tim86 het volgende:
Feit dat mijn dvd-speler regiogebonden is...NL subs maakt me niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |