abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2011 @ 21:09:14 #1
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98736258

Arrested Development staat bekend als een serie met goede continuïteit. Omdat het een komedie is kom je dus vaak grappen tegen die ergens in een eerdere ep begonnen zijn. Naast dat zijn er gewoon heel veel grappen :P Ik zie op andere fora topics waar ze terugpraten over AD, en ik lees toch akelig veel dingen die ik bij m'n eerste keer kijken niet heb opgemerkt. Soms zijn ze subtiel, en soms niet. Daarom lijkt het me leuk om een topic te hebben waar we veel van die grappen kunnen neerzetten :)

Ik ben laatst voor de 2e keer begonnen met kijken en dit merkte ik onlangs op:

• Lucille Two tijdens een van haar vertigo momenten wankelt in haar eigen huis, en grijpt vervolgens naar een roer van een schip die ze aan haar muur heeft hangen. :o

Ben nu bezig met 1x11 en ik zit constant dit bericht te editten: ( :P )
• Lucille en Lindsay worden niet geaccepteerd in een duur restaurant omdat er geen plek is. Lindsay zegt 'Suddenly I've lost my appetite' waarop Lucille zegt 'Oh like anyone's gonna believe that'. :7

• Na deze scene praat Lucille hier over met Michael terwijl ze haar drinken in de ijsblokjes dispenser van de koelkast zet. Er komt geen ijs uit en boos ramt ze op de knoppen. Volgende shot zie je Lindsay op de bank liggen en ze heeft een zak met ijsblokjes op haar hoofd.

• Van de publicist moet Buster uit de spotlight blijven en hij stemt in. Paar scenes later als de telefoon afgaat tuurt Buster om de hoek en blijft naar de telefoon staren. Ik zie nu pas dat de blouse die hij aanheeft hetzelfde patroon heeft als het behang op de muur :o

• Na het gevecht in het restaurant tussen de publicist en Lucille en Lindsay zie je het stukje terug als nieuwsuitzending. Daarin zie je Carl Weathers die geinterviewd wordt door de presentatrice. Achter hem staat Tobias die langzamerhand steeds groter in beeld loopt. Wat een acteur is het ook :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Mirel op 27-06-2011 21:44:33 ]
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:12:39 #2
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_98736413
Hum, ik ken de hele show voor de rest niet, maar die grappen, en vooral die laatste, zijn toch gewoon opzichtig grappig? Als je het niet doorhebt de eerste keer zal je het ook de 2de keer niet snappen mij dunkt.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:15:08 #3
87680 Mirel
pi_98736563
Er gebeurt soms gewoon veel, of de voice over (zit in elke ep) praat erover en dan let je meer daarop, en anders de dialogen. Zo is er bijv. ook ergens subtiel Koreaanse tekst als graffiti te zien in een heel snel shot van enkele seconden terwijl er zo'n huisje afbrandt (of het afbranden is weet ik niet meer zeker, het ging volgens mij wel naar de klote of was al naar de klote). Als je AD kijk dan snap je wel waarom dit grappig kan zijn.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:09:02 #4
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_101425665
Ik zie dit topic nu pas _O_
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_101426846
Wat is er met die dude in army pak op dat bankje dan?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:30:54 #6
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_101426947
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef JDx het volgende:
Wat is er met die dude in army pak op dat bankje dan?

Hij verliest later z'n arm :D
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_101427301
Ohhhh :D
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:50:06 #8
87680 Mirel
pi_101427934
In het eerste seizoen ziet Michael ergens foto's van Saddam's villa's en hij merkt op "hmm this looks like our model home". Aantal afleveringen en een seizoen later blijkt dus dat het ook dezelfde huizen zijn.

Ik keek gister de ep waar ze een nieuwe model home presenteren waarvan ze alleen de buitenkant hebben gebouwd. Buster probeert zichzelf te verwonden wanneer de boel instort en dat is een referentie naar Buster Keaton:

Die doorgekruiste is misschien Michael's vrouw of die Mexicaanse? En die No Photo Available is waarschijnlijk Ann :') En je ziet Maebe 2x, zichzelf en haar zieke rolstoel alterego

[ Bericht 33% gewijzigd door Mirel op 31-08-2011 21:59:06 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:12:41 #9
87680 Mirel
pi_102694804
pi_102696651
Het is ook waar. ;)
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:46:17 #11
87680 Mirel
pi_102872774
Keek net de ep met die Nellie vrouw waarvan Michael denkt dat het misschien zijn zus is. (bleek uiteindelijk niet zo te zijn). Bij het eind zegt ze hoeveel ze verdient en dan zegt hij gekscherend 'marry me! ..this is wrong on so many levels'. Blijkt dat de actrice en de acteur in het echt zus en broer van elkaar zijn :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')