![Arrested-Development-arrested-development-44764_1024_768.jpg]()
Arrested Development staat bekend als een serie met goede continuïteit. Omdat het een komedie is kom je dus vaak grappen tegen die ergens in een eerdere ep begonnen zijn. Naast dat zijn er gewoon heel veel grappen

Ik zie op andere fora topics waar ze terugpraten over AD, en ik lees toch akelig veel dingen die ik bij m'n eerste keer kijken niet heb opgemerkt. Soms zijn ze subtiel, en soms niet. Daarom lijkt het me leuk om een topic te hebben waar we veel van die grappen kunnen neerzetten

Ik ben laatst voor de 2e keer begonnen met kijken en dit merkte ik onlangs op:
• Lucille Two tijdens een van haar vertigo momenten wankelt in haar eigen huis, en grijpt vervolgens naar een roer van een schip die ze aan haar muur heeft hangen.
Ben nu bezig met 1x11 en ik zit constant dit bericht te editten: (

)
• Lucille en Lindsay worden niet geaccepteerd in een duur restaurant omdat er geen plek is. Lindsay zegt 'Suddenly I've lost my appetite' waarop Lucille zegt 'Oh like anyone's gonna believe that'.

• Na deze scene praat Lucille hier over met Michael terwijl ze haar drinken in de ijsblokjes dispenser van de koelkast zet. Er komt geen ijs uit en boos ramt ze op de knoppen. Volgende shot zie je Lindsay op de bank liggen en ze heeft een zak met ijsblokjes op haar hoofd.
• Van de publicist moet Buster uit de spotlight blijven en hij stemt in. Paar scenes later als de telefoon afgaat tuurt Buster om de hoek en blijft naar de telefoon staren. Ik zie nu pas dat de blouse die hij aanheeft hetzelfde patroon heeft als het behang op de muur
• Na het gevecht in het restaurant tussen de publicist en Lucille en Lindsay zie je het stukje terug als nieuwsuitzending. Daarin zie je Carl Weathers die geinterviewd wordt door de presentatrice. Achter hem staat Tobias die langzamerhand steeds groter in beeld loopt. Wat een acteur is het ook
[ Bericht 6% gewijzigd door Mirel op 27-06-2011 21:44:33 ]