En dan maar hopen dat het gedaan is met het 'oneerlijk'-gejank.quote:
In tegenstelling tot de landen en volken rondom Turkije is de broederschap tussen Turkije en Azerbaycan niet gebaseerd op 'De vijand van mijn vijand is mijn vriend'. Turkije en Azerbaycan zijn broederlanden, en niet om Armenië.quote:
Ja, wat kunnen we daar eigenlijk uit concluderen denk ik dan...quote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Sieneke deed het beter (stiekem nu best trots op Sien), de Toppers deden het zelfs beter.
Minste punten van beide halve finales.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.eurovision.tv/(...)ws/second-semi-final
Punten van halve finale Nederland.
afterparty op rtl7quote:
Mja, Dima Bilan komt in de buurt, maar ik ben oprecht echt teleurgesteld. Ik dacht na vorig jaar dat het wellicht beter zou worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
Toffe stats in de OP!
Ik geloof dat ik het de slechtste winnaar ooit vind dit jaar
Dat NL geen verstand heeft wat te sturen naar het ESF.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, wat kunnen we daar eigenlijk uit concluderen denk ik dan...
Nu wil ik weten van wie we die 13 mooie puntjes binnen hebben gesprokkeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.eurovision.tv/(...)ws/second-semi-final
Punten van halve finale Nederland.
'Ik dacht vooraf nog: van mij mag ongeveer alles wel winnen, behalve....' ja, dussssssquote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
Toffe stats in de OP!
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:36 schreef brahms het volgende:
Azerbeidzjan was tweede in de halve finale achter Griekenland
Dit jaar was de concurrentie veel beterquote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, wat kunnen we daar eigenlijk uit concluderen denk ik dan...
Kortom: NL eindigt helemaal onderaan.quote:
Dat is zwaar overdreven.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
Toffe stats in de OP!
En daar weet jij 3 regels over vol te schrijvenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de landen en volken rondom Turkije is de broederschap tussen Turkije en Azerbaycan niet gebaseerd op 'De vijand van mijn vijand is mijn vriend'. Turkije en Azerbaycan zijn broerderlanden, en niet om Armenië.
Het lag in ieder geval niet aan de TROS, dat is zekerquote:Op zondag 15 mei 2011 00:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dit jaar was de concurrentie veel beter
Inderdaad, dan kijk je dit jaar voor het eerst.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het lag in ieder geval niet aan de TROS, dat is zeker
Waarom niet Manita?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:38 schreef Specularium het volgende:
Ik zei het ergens anders ook al:
Gewoon Katja sturen met dat nummer over die computer.
Welnee, maar mag ik alsjeblieft zelf weten wat ik slecht of niet vind?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kijk je dit jaar voor het eerst.
Terecht toch dat zo'n nummer keihard onderaan is geëindigd.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
Tja jammer van de laatste plaats voor Nederland.. Het nummer was dan ook gewoon saai.
En ik mag daarop reageren dat ik dat overdreven vind.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat 'ik' dat vind?
Smaken verschillen enzeau.
hahah nisi pila rakije?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, ik dacht wel dat ik een kater zou hebben, maar meer doordat het voorbij was, niet door deze deceptie
Misschien moet ik het ook maar niet meer doen, mijn bloeddruk is ietsje ongezond nu geloof ik
Sorry, zal rekening met je houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, maar mag ik alsjeblieft zelf weten wat ik slecht of niet vind?
Ik zit gewoon nog in de 'godver wat een kutwinnaar' sfeer
the fuckquote:
Ja joh, inderdaad. Turkije en Azerbaycan houden van elkaar omdat ze Armenië haten, dat Azerbaycanen en Turken dezelfde taal spreken en Azerbaycanen ook een Turks volk zijn heeft er natuurlijk niks mee te maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:38 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
En daar weet jij 3 regels over vol te schrijven. Ik, als Koerd zijnde, heb om politieke redenen ook een hekel aan Armenië, maar ik kies mijn vriendjes niet op basis daarvan. Nagorno-Karabakh is voor Turkije en Azerbaycan de voornaamste reden om te soezen
Nisam.quote:
Als je iets wilt dat door een groot deel van de bevolking gesteund zou worden, kan je nog beter bij RTL of SBS terecht, dan bij een afdeling binnen de PO die ongeacht de kwaliteit altijd rekening moet houden met het hokje waar de achterban binnen te vinden valt.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het lag in ieder geval niet aan de TROS, dat is zeker
Ik ben moddervet maar doe toch een heupbroek aanquote:
Dus punten van Nederlanders die over de grens wonen, en sympathy votes van Bulgaarse aardbeienplukkers die even zonder werk thuiszitten.quote:
Xandra, waar zie je dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Oooohooo, Coloradooo. Over de zee naar Coloradooo. Wat is dit.
Dat dus! Het was eigenlijk niet eens echt mijn smaak, maar die zanger zong goed!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Nogmaals, Italie laat zien dat je gewoon met goed muziek maken op echte instrumenten een heel eind komt.
Xandra, 30 jaar geleden. Toen ze nog op de Popfoto stondquote:Op zondag 15 mei 2011 00:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Oooohooo, Coloradooo. Over de zee naar Coloradooo. Wat is dit.
Hahaha naravnoquote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nisam.
Ik wilde de Toeterturk kunnen uithangen, in het geval dat....![]()
Maar ik ga het nu even door de cola gooien
Die echte instrumenten waren net zo geplaybackt als de toeters van Moldaviëquote:Op zondag 15 mei 2011 00:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Nogmaals, Italie laat zien dat je gewoon met goed muziek maken op echte instrumenten een heel eind komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |