Ik vind Jules meer bij jullie passen dan Julius. Net als bij ons. Want redelijk overlappende smaak enzo, blijkt maar weerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
djuules
Ik weet alleen niet of Julius zo bij óns' past.
voorlopig staat David nog steeds op 1.
ach mensen die er uiteindelijk toe doen die zeggen dan gewoon Jules en niet sjuul, later kan ze zelf wel verbeteren. ik moet ook bij iedereen vertellen dat het T jimkJe is en niet Tjimke of tjinkie of sjimpie ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind Jules meer bij jullie passen dan Julius. Net als bij ons. Want redelijk overlappende smaak enzo, blijkt maar weer
Maar dat argument van mij tegen de naam Jules he, dat iedereen dus automatisch Zjuul zegt, vind jij dat niet irritant dan?
Zo noem ik mijn moeder al jaren. Koosnaampjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:14 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind Moos wel een leuke naam (als in 'afgekort' van Mozes). Gewoon uitspreken zoals je het schrijft.
Ik vind gewoon Mo zo leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:14 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind Moos wel een leuke naam (als in 'afgekort' van Mozes). Gewoon uitspreken zoals je het schrijft.
Monique?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn moeder al jaren. Koosnaampje
Nee, mam werd moes en moes werd moos..quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:29 schreef She-Wolf het volgende:
Ik vertelde van de week aan manlief over een vage kennis die een zoon, Morris had gekregen. Hij: "Oh, leuke naam". Ik: "Toen ik die voorstelde vond je het nog een naam voor een oude vent".
Hij keek me zo wazig aanmaar dat heeft hij toen echt gezegd.
Ik vind Morris en Morrison allebei leuk. Maar die tweede wel iets te 'Jim'.
Dat was nog niet eens in me opgekomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:29 schreef She-Wolf het volgende:
Ik vind Morris en Morrison allebei leuk. Maar die tweede wel iets te 'Jim'.
ook gelezen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:32 schreef Finland. het volgende:
Ook leuk. Iemand die Like heet
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ert-tot-voornaam.xml
Ook een aanrader wegens het lijstje met andere paupernamen.
ik ben echt oud geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat was nog niet eens in me opgekomen.
Ik moest gelijk denken aan 'Morrison krijgt een zusje' en da's zo'n leuk jongetje!
Dat lijstje links is inderdaad mooi!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:32 schreef Finland. het volgende:
Ook leuk. Iemand die Like heet
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ert-tot-voornaam.xml
Ook een aanrader wegens het lijstje met andere paupernamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |