quote:Op maandag 30 mei 2011 07:17 schreef gogosweden het volgende:
ok, Dus ik hoorde een paar weken geleden van die chick dat ze haar meut wil piercen.
Zegt ze gisteravond dat een van haar andere "vrienden" (zoals ik dus) het ging doen.
Kwam nogal hard aan. Voel me aardig kut nu..
Uw antwoord.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
auwch..
dus jullie denken dat het op ongeveer zo'n verhaaltje als hierboven gaat uitdraaien?
In 9 van de 10 gevallen wel ja. Kap er mee gast!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
auwch..
dus jullie denken dat het op ongeveer zo'n verhaaltje als hierboven gaat uitdraaien?
ok...quote:Op maandag 30 mei 2011 08:17 schreef Remnant het volgende:
[..]
In 9 van de 10 gevallen wel ja. Kap er mee gast!
quote:
Als je dit topic doorleest kom je tot deze conclusie, dus ja ze is een slet.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]x 10.000
Omdat TS zich blind staart op dit meisje en misschien wel dingen ziet die er niet zijn (wat kan als je verliefd bent) is dit meisje een slet? Fijne stereotypering weer.
En in dit topic is het meisje in kwestie zelf ook aan het woord geweest? Dit is allemaal uitleg van TS zelf.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:00 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Als je dit topic doorleest kom je tot deze conclusie, dus ja ze is een slet.
hier is je oplossing hoe kan je dat missenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die liet zich ontmaagden door een of andere maat van haar toen ze blowde. dus die heb ik gedumt
huh?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:11 schreef n8n het volgende:
[..]
hier is je oplossing hoe kan je dat missen
"door een of andere maat van haar toen ze blowde"quote:
Nou ja, dat is een stuk goedkoper, dat zegt niet zoveel. Of ze het nou door een of andere ouwe man laat doen voor 50 euro, of door een vriend voor niks. Lijkt me dit toch de betere oplossing.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:17 schreef gogosweden het volgende:
ok, Dus ik hoorde een paar weken geleden van die chick dat ze haar meut wil piercen.
Zegt ze gisteravond dat een van haar andere "vrienden" (zoals ik dus) het ging doen.
Kwam nogal hard aan. Voel me aardig kut nu..
dat zijn 2 verschillende chicks dudequote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:25 schreef n8n het volgende:
[..]
"door een of andere maat van haar toen ze blowde"
knipoog-PI bij hoge uitzondering
een van de meest nuttige posts in heel dit topic. Dit ga ik zeker doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, dat is een stuk goedkoper, dat zegt niet zoveel. Of ze het nou door een of andere ouwe man laat doen voor 50 euro, of door een vriend voor niks. Lijkt me dit toch de betere oplossing.
Gewoon met je swag daar aan komen. Niet te dronken zijn, fles drank meenemen. En gewoon een beetje flirten. Kleine stapjes hé. Het hoeft niet persé die avond te gebeuren, maar je kan er wel die avond voor zorgen dat je uit de friendszone komt.
Laat d'r anders die aflevering van Jersey shore ziet waarin the situation iets zegt van "wat dacht je dan als we bij een vrouw in bed gaan liggen, dat we gaan schaken?"
Eerst maar bij haar slapen, Als het er daarna niet wat beter uitziet ga ik de hele zooi afkappen denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:30 schreef Droopie het volgende:
TS je kan 3 dingen doen, niet meer verliefd op haar zijn.
Gewoon je eigen voorstellen hoe zij het met andere doet, of andere vervelende eigenschappen opsommen.. Lukt dat kan je vrienden blijven.
Anders verover je haar hart en worden jullie samen een koppeltje.
Laatste optie is afkappen die hap, dit zal een hoop tijd met ellende voorjezelf besparen.
Ik gun je het beste jongen..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:53 schreef gogosweden het volgende:
Eerst maar bij haar slapen, Als het er daarna niet wat beter uitziet ga ik de hele zooi afkappen denk ik
oke, nu ben ik vast een noobje. Maar hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik gun je het beste jongen..
Maar let wel op dat het niet eenmalige sex wordt.
Dan ben je nog verder van huis qua emotie.
tsja mijn verlangen naar haar is op dit moment zo groot dat ik mezelf wss ga opeten van spijt als ik er NIET heen ga overnachten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Wabo het volgende:
Kzou het sowieso afkappen. Stel je voor dat je eenmaal seks met der hebt gehad. --Je zegt net zelf dat ze liever vrienden wil blijven, dat zij weet dat jij verliefd op der bent en dat zij nog steeds niets wil. -- Dus stel je voor dat je eenmaal seks met der heb gehad. Wanneer zij de volgende dag spijt krijgt, verbreekt zij sowieso het contact, en zal je haar sowieso niet meer spreken/neuken. Dan wil zij sowieso niets meer met je te maken hebben, krijg jij spijt en kan je jezelf wel opvreten. Als jij het contact verbreekt kunnen jullie elkaar ''soms'' nog gewoon en normaal onder ogen komen zonder drama.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dan moet je je hand bij je kruis weghalen
Omdat ik denk dat zij je niet uit liefde gaat neuken, maar mocht het gebeuren uit lust.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oke, nu ben ik vast een noobje. Maar hoezo dat dan?
[..]
tsja mijn verlangen naar haar is op dit moment zo groot dat ik mezelf wss ga opeten van spijt als ik er NIET heen ga overnachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |