abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97298496
Stop met je zelf te pijnigen man.
pi_97298535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:18 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Weet zij dit ook?
ja, dat zei ik als reden waarom ik liever niet had dat ze over sex met me praatte enzo
pi_97298604
quote:
4s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:21 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja, dat zei ik als reden waarom ik liever niet had dat ze over sex met me praatte enzo
Oké. Als jij haar verteld dat je wat voor haat voelt en ze laat je bij je slapen dan kan het misschien nog wat worden :)
pi_97298656
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:22 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Oké. Als jij haar verteld dat je wat voor haat voelt en ze laat je bij je slapen dan kan het misschien nog wat worden :)
laten we het maar hopen :)
pi_97298784
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:22 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Weinig kans. TS zit in de friends zone, daar kom je bijna niet meer uit. Desalniettemin bereid ik mezelf voor op een volgend klaagtopic waarin zjin faalactie breed wordt uitgemeten.
pi_97298906
Als je als meisje aangeeft dat een persoon die wat voor je voelt bij je mag slapen, dan doe je dat toch niet als je zelf helemaal niets met die persoon wilt/ hebt?
pi_97299242
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Als je als meisje aangeeft dat een persoon die wat voor je voelt bij je mag slapen, dan doe je dat toch niet als je zelf helemaal niets met die persoon wilt/ hebt?
nja vriendschap misschien, donno..
pi_97299453
quote:
4s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:37 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nja vriendschap misschien, donno..
Friendzone _O-
pi_97299544
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik durf wel 100 euro erop te wedden dat dat meisje daadwerkelijk (hoe naief) denkt dat de TS een avondje samen in bed kan handelen en er niks zal gebeuren omdat ze 'vrienden' zijn.
pi_97299630
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik durf wel 100 euro erop te wedden dat dat meisje daadwerkelijk (hoe naief) denkt dat de TS een avondje samen in bed kan handelen en er niks zal gebeuren omdat ze 'vrienden' zijn.
:{

ik zit nogal diep in de shit denk ik.
pi_97299838
quote:

[..]

Ja zoiets zal het wel zijn.. Aangezien ze daar blijkbaar een soort van gewoonte van maakt. TS met zo'n meid moet je toch uberhaupt helemaal niets mee willen :?
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:48:55 #162
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_97299863
quote:

[..]

Precies dat soort naïviteit heb ik al vaker gehoord en nog een paar niveau's hoger dan dit... Dus...
pi_97300584
quote:
4s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef gogosweden het volgende:

[..]

:{

ik zit nogal diep in de shit denk ik.
Ik denk het ook (ik heb in hetzelfde schuitje gezeten :') )
pi_97301734
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk het ook (ik heb in hetzelfde schuitje gezeten :') )
vertel
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:53:40 #165
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97302578
Alle mensen die hier geloven in onzin zoals ''de vrouwelijke vrienden zone waar mannen ingedeeld worden'' hebben weinig eigenwaarde, zelfvertrouwen en identiteit..

De idioten die dat bedacht hebben lachen zich kapot ''damn niet te geloven dat ze het allemaal klakkeloos aannemen, we moeten vaker onzekerheden uit gaan buiten hahaha!''. En velen van jullie vinden het allemaal prachtig, en jullie cultiveren het zelfs vol trots..!

KAPPEN!!!! Ga lekker je leven leven, vooral veel jezelf niet bang en positief zijn en geen energie steken in mensen waarvan je niks/weinig terugkrijgt..!
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_97310305
TS, ben je een beetje traag ofzo? Je kan haar toch gewoon zeggen dat je dat niet wil horen en dat ze het daar maar met iemand anders over moet hebben? Of mis ik iets?
pi_97311793
quote:
15s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef JedimindhaX het volgende:
TS, ben je een beetje traag ofzo? Je kan haar toch gewoon zeggen dat je dat niet wil horen en dat ze het daar maar met iemand anders over moet hebben? Of mis ik iets?
dat is ook heel de point niet meer, :) ze is er al mee gestopt. en vraagt eerst vantevoren of ik het er over wil hebben als ze iets wil vertellen, dus dat vind ik wel netjes van haar :)
pi_97326358
quote:
4s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:33 schreef gogosweden het volgende:

[..]

vertel
Beste vriendin, bladiebla, vond haar leuker, durfde niks te doen :') Uiteindelijk een hele soap, wel mee in bed gelegen maar niks gedaan, toch half wel, en toen ging alles naar de klote want ik was toch niet zo interessant voor haar dan zij voor mij. Toen ging ze daten met andere mannen en ik deed net alsof ik dat kon handelen :') Niet dus. Die hele handel heeft meer dan 2 jaar geduurd!! :') :') _!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2011 08:56:15 ]
pi_97326375
TS,

Ik denk niet dat het ooit iets gaat worden tussen jullie. Bespaar jezelf deze ergenissen en stop je energie ergens anders in.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Beste vriendin, bladiebla, vond haar leuker, durfde niks te doen :') Uiteindelijk een hele soap, wel mee in bed gelegen maar niks gedaan, toch half wel, en toen ging alles naar de klote want ik was toch niet zo interessant voor haar dan zij voor mij. Toen ging ze daten met andere mannen en ik deed net alsof ik dat kon handelen :') Niet dus. Die hele handel heeft meer dan 2 jaar geduurd!! :') :') _!
Auw..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_97326400
quote:
17s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
TS,

Ik denk niet dat het ooit iets gaat worden tussen jullie. Bespaar jezelf deze ergenissen en stop je energie ergens anders in.

[..]

Auw..
Ja dat was auw op dat moment, maar ook een ontzettend goed leermoment.
pi_97326494
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja dat was auw op dat moment, maar ook een ontzettend goed leermoment.
Heel goed! Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt dus ik weet hoe je je voelt.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_97339947
quote:

[..]

Gast het is bizar gewoon hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat een meisje gewoon denkt dat een jongen bij haar in bed kan liggen "als vrienden"... :') Nee je komt het plafond 's nachts even inspecteren. :{w
pi_97340112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:10 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Gast het is bizar gewoon hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat een meisje gewoon denkt dat een jongen bij haar in bed kan liggen "als vrienden"... :') Nee je komt het plafond 's nachts even inspecteren. :{w
LOL inderdaad alsof ik godverdomme niks beters te doen heb dan naast je liggen en aan te horen hoe goed de andere jongen wel niet kan zoenen _O-
pi_97342840
quote:

[..]

auwch..

dus jullie denken dat het op ongeveer zo'n verhaaltje als hierboven gaat uitdraaien?
pi_97351755
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef gogosweden het volgende:

[..]

bek houden, ik zit niet op kutreacties te wachten.
Why the fuck post je dan op fok :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')