ok bedanktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:56 schreef Beach het volgende:
Of voor chemie zorgen alsnog, maar ik betwijfel of dat dan alsnog gaat lukken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Beach het volgende:
Zorg ook van tevoren dat het beneden geen oerwoud is, mocht het op seks aankomen.
Het lijkt me wel vanzelfsprekend dat je tiptop voorbereid bent (goede kleding, haar, geur, mondgeur, oerwoud-status, de nodige preservatieven, etc.)quote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef Gamesua het volgende:
3. Drank helpt altijd (niet dat je haar dronken voert en dat ze er niets meer aan kan doen lichamelijk).
been there done that, ben kaal daarbeneden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Beach het volgende:
Zorg ook van tevoren dat het beneden geen oerwoud is, mocht het op seks aankomen.
kijk dit zijn nog eens goede tips !quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef Gamesua het volgende:
1. Zoveel mogelijk 'hints' droppen. Niets directs! Knuffel, zoen op de wang, grapje over haar mooiheid etc.
2. Niets proberen totdat je iets aanvoelt. En dan ook niet te direct. Een zoen op de nek lijkt acceptabel mits de situatie daartoe zich leent. Ik zou toch ten eerste proberen of je er een zoen op de mond uit kunt halen.
3. Drank helpt altijd (niet dat je haar dronken voert en dat ze er niets meer aan kan doen lichamelijk).
4. Wanneer je wel iets aanvoelt, ook niet twijfelen en ervoor gaan (je kan fout zijn, maar ja, in de meeste gevallen, heb ik geleerd, heeft je intuitie toch gelijk, en zo niet, anders had je haar toch ook niet gehad).
haha, alles is check schoolfeest is smoking overhemd, you know haar kan ik niet veel aan veranderen, geur is luchtje, altijd op, mondgeur = kauwgom op het feest, oerwoud is gekapt, en condooms zal ik morgen halenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Het lijkt me wel vanzelfsprekend dat je tiptop voorbereid bent (goede kleding, haar, geur, mondgeur, oerwoud-status, de nodige preservatieven, etc.)
Dude, probeer het dan maar, maar ga er niet vanuit. De klap komt anders des te harder. Ik schat de slagingskans helaas miniem voor je in als ik alles zo lees. Sorry, verheug je echt helemaal nergens op!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
been there done that, ben kaal daarbeneden.
[..]
kijk dit zijn nog eens goede tips !deze gaat onder mijn kussen
![]()
[..]
haha, alles is check schoolfeest is smoking overhemd, you know haar kan ik niet veel aan veranderen, geur is luchtje, altijd op, mondgeur = kauwgom op het feest, oerwoud is gekapt, en condooms zal ik morgen halen
dat nergens op verheugen is makkelijker gezecht dan gedaan. Er spookt nu al bijna een week niets anders door mijn hoofd. Ookal weet ik ergens diep van binnen dat je wel gelijk hebt..quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Dude, probeer het dan maar, maar ga er niet vanuit. De klap komt anders des te harder. Ik schat de slagingskans helaas miniem voor je in als ik alles zo lees. Sorry, verheug je echt helemaal nergens op!
Probeer het, spreek de volgende dag alvast af met andere vrienden of weet ik wat. Afleiding. Ga iets doen en dan moet je door de eerste dagen komen. Het lijkt me dat dat meisje niet geïnteresseerd is. Wil je haar nog wel nu ze zich door iedereen? velen laat uitwonen?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat nergens op verheugen is makkelijker gezecht dan gedaan. Er spookt nu al bijna een week niets anders door mijn hoofd. Ookal weet ik ergens diep van binnen dat je wel gelijk hebt..
ja dat zeker weten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Probeer het, spreek de volgende dag alvast af met andere vrienden of weet ik wat. Afleiding. Ga iets doen en dan moet je door de eerste dagen komen. Het lijkt me dat dat meisje niet geïnteresseerd is. Wil je haar nog wel nu ze zich door iedereen? velen laat uitwonen?!

Elke mongool kan dat zien..quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:31 schreef Retronix het volgende:
LOL Alleen het feit dat jij al weet wat daar aan de muur hangt zegt genoeg haha
Ik zou haar vragen te kappen met die verhalen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef gogosweden het volgende:
genoeg over mijn muur. bashen op mijn intresses mogen jullie ergens anders doen,
Hij is toch niet verliefd op haar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik zou haar vragen te kappen met die verhalen.
Weet zij dat je verliefd op haar bent?
Ik heb haar gevraagt te stoppen met die verhalen, en dat heeft ze ook gedaan gelukkigquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik zou haar vragen te kappen met die verhalen.
Weet zij dat je verliefd op haar bent?
dude, ik ben hopeloos verliefd op haar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hij is toch niet verliefd op haar?
Hij gaat toch bij haar slapen met maar één intentie?
Oeps..quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik heb haar gevraagt te stoppen met die verhalen, en dat heeft ze ook gedaan gelukkig
En ja ze weet dat ik verliefd op haar ben.
[..]
dude, ik ben hopeloos verliefd op haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |