haar bed heeft ze verneukt dus we liggen op gelijke hoogte naast mekaal alshetwarequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Straks legt ze een matrasje naast haar bed neer voor jou
dude denk je echt dat het zo erg is?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:21 schreef Retronix het volgende:
[..]
Of je krijgt haar dekbedje en mag vanaf de grond nog net geen glimp van haar schaars geklede lichaam opvangen, terwijl ze over haar laatste avontuurtjes aan het vertellen is.. Hihihhihh!
zij is een klas lager, dus geen schoolfeest.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Met de kans dat ze bij het schoolfeest een andere gast oppikt en jij op de bank kan slapen terwijl zij liggen neuken?
tsja ze zegt dat ze me niet leuk vind, hoewel ik dat het laatste halfjaar niet meer gehoord heb. Daarom ook deze "zet" van mijn kant om bij haar te kunnen overnachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:41 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Wat is dat toch met mannen en de 'friendzone'? Wij vrouwen zijn daar echt niet mee bezig hoor. Meestal willen we het echt wel proberen, ook al ben je al jaren vrienden. Of we vinden je gewoon niet aantrekkelijk/een potentiële partner. Vraag je eens af waarom er nog nooit iets gebeurd is tijdens die vriendschap?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef gogosweden het volgende:
oja, ff de update vergeten.
TS heeft het geregeld dat hij 16 juni bij die chick kan slapeniets met een smoes van na een schoolfeest voor laatstejaars geen ride home hebben.
meer detaills komen later, ik heb nu eventjes geen tijd
Heb je haar lang moeten slaan of gaf ze snel toe?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja ze zegt dat ze me niet leuk vind, hoewel ik dat het laatste halfjaar niet meer gehoord heb. Daarom ook deze "zet" van mijn kant om bij haar te kunnen overnachten.
1 keer vragen, ze zei gelijk van "nja ik denk dat het wel kanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
[..]
Heb je haar lang moeten slaan of gaf ze snel toe?
tsja, ze heeft ook een grote zus die nogal wat rondneukt dus eigenlijk niet zo vreemdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Die ouders laten een vreemde zoals jou meteen daar bij haar slapen?
Zou het niet doen als ik die ouders was maar good luck
Ohke, tja iedere ouders zijn anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja, ze heeft ook een grote zus die nogal wat rondneukt dus eigenlijk niet zo vreemd
hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ohke, tja iedere ouders zijn anders.
Ik mocht na 4 maanden nog niet bij mn vriendinin bed liggen, had vanuit thuis een luchtbed mee en dan natuurlijk wel bij haar in bed stiekem
Dat laatste lijkt mij niet zo'n heel goed idee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
haha
mja, hoe zal ik een goede "eerste stap" maken? ze komt me bij het feest ophalen, ik zat wat te denken aan haar een knuffel geven, haar in haar nek kussen, en in haar oor fluisteren "ik wil je"
mja, dat is misschien wat afgekapt.
wat denk jij dan wat beter is?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij niet zo'n heel goed idee.
Wacht sowieso met zulke dingen tot je bij haar thuis bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
haha
mja, hoe zal ik een goede "eerste stap" maken? ze komt me bij het feest ophalen, ik zat wat te denken aan haar een knuffel geven, haar in haar nek kussen, en in haar oor fluisteren "ik wil je"
mja, dat is misschien wat afgekapt.
Hoelang had je haar niet meer gesproken oid?quote:
dude best slim welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht sowieso met zulke dingen tot je bij haar thuis bent.
Je wilt toch niet naar huis lopen na het feest omdat ze pissig kan worden omdat je dan al avances hebt gemaakt?
van februari tot 3 weken geleden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoelang had je haar niet meer gesproken oid?
Dan zou ik haar begroeten met een knuffel/en of een aantal zoenen op verschillende wangen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dude best slim welnooit aan gedacht.
Wat is stap 2?![]()
[..]
van februari tot 3 weken geleden.
Moet er wel bij zeggen dat we eigenlijk gelijk weer praatten zoals vroeger en dat het voelde alsof we mekaar maar een week ofzo niet gesproken hadden,
Stap 2 is flirten bij haar thuis. En indien het kan, een paar drankjes doen om losser te worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dude best slim welnooit aan gedacht.
Wat is stap 2?![]()
[..]
van februari tot 3 weken geleden.
Moet er wel bij zeggen dat we eigenlijk gelijk weer praatten zoals vroeger en dat het voelde alsof we mekaar maar een week ofzo niet gesproken hadden,
flirten ben ik heul niet goed in, maargoed zal het proberenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Stap 2 is flirten bij haar thuis. En indien het kan, een paar drankjes doen om losser te worden.
zal ik onthouden, thanks!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan zou ik haar begroeten met een knuffel/en of een aantal zoenen op verschillende wangen.
Met ''ik wil je''-praat kan je maar beter wachten totdat je enige chemie tussen jullie aanvoelt als je bij haar thuis bent die avond.
Oh ja, mocht er dan sprake zijn van chemie, breng het allemaal wel wat subtieler dan ''ik wil je''.quote:
en als er geen chemie is dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh ja, mocht er dan sprake zijn van chemie, breng het allemaal wel wat subtieler dan ''ik wil je''.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Dan zul je haar stiekem moeten fisten in haar slaap.
Dan ziet ze je nog steeds gewoon als vriend, en zal je dat toch maar moeten accepteren. Nare oplossing misschien, maarja.quote:
ok bedanktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:56 schreef Beach het volgende:
Of voor chemie zorgen alsnog, maar ik betwijfel of dat dan alsnog gaat lukken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Beach het volgende:
Zorg ook van tevoren dat het beneden geen oerwoud is, mocht het op seks aankomen.
Het lijkt me wel vanzelfsprekend dat je tiptop voorbereid bent (goede kleding, haar, geur, mondgeur, oerwoud-status, de nodige preservatieven, etc.)quote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef Gamesua het volgende:
3. Drank helpt altijd (niet dat je haar dronken voert en dat ze er niets meer aan kan doen lichamelijk).
been there done that, ben kaal daarbeneden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Beach het volgende:
Zorg ook van tevoren dat het beneden geen oerwoud is, mocht het op seks aankomen.
kijk dit zijn nog eens goede tips !quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef Gamesua het volgende:
1. Zoveel mogelijk 'hints' droppen. Niets directs! Knuffel, zoen op de wang, grapje over haar mooiheid etc.
2. Niets proberen totdat je iets aanvoelt. En dan ook niet te direct. Een zoen op de nek lijkt acceptabel mits de situatie daartoe zich leent. Ik zou toch ten eerste proberen of je er een zoen op de mond uit kunt halen.
3. Drank helpt altijd (niet dat je haar dronken voert en dat ze er niets meer aan kan doen lichamelijk).
4. Wanneer je wel iets aanvoelt, ook niet twijfelen en ervoor gaan (je kan fout zijn, maar ja, in de meeste gevallen, heb ik geleerd, heeft je intuitie toch gelijk, en zo niet, anders had je haar toch ook niet gehad).
haha, alles is check schoolfeest is smoking overhemd, you know haar kan ik niet veel aan veranderen, geur is luchtje, altijd op, mondgeur = kauwgom op het feest, oerwoud is gekapt, en condooms zal ik morgen halenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Het lijkt me wel vanzelfsprekend dat je tiptop voorbereid bent (goede kleding, haar, geur, mondgeur, oerwoud-status, de nodige preservatieven, etc.)
Dude, probeer het dan maar, maar ga er niet vanuit. De klap komt anders des te harder. Ik schat de slagingskans helaas miniem voor je in als ik alles zo lees. Sorry, verheug je echt helemaal nergens op!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
been there done that, ben kaal daarbeneden.
[..]
kijk dit zijn nog eens goede tips !deze gaat onder mijn kussen
![]()
[..]
haha, alles is check schoolfeest is smoking overhemd, you know haar kan ik niet veel aan veranderen, geur is luchtje, altijd op, mondgeur = kauwgom op het feest, oerwoud is gekapt, en condooms zal ik morgen halen
dat nergens op verheugen is makkelijker gezecht dan gedaan. Er spookt nu al bijna een week niets anders door mijn hoofd. Ookal weet ik ergens diep van binnen dat je wel gelijk hebt..quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Dude, probeer het dan maar, maar ga er niet vanuit. De klap komt anders des te harder. Ik schat de slagingskans helaas miniem voor je in als ik alles zo lees. Sorry, verheug je echt helemaal nergens op!
Probeer het, spreek de volgende dag alvast af met andere vrienden of weet ik wat. Afleiding. Ga iets doen en dan moet je door de eerste dagen komen. Het lijkt me dat dat meisje niet geïnteresseerd is. Wil je haar nog wel nu ze zich door iedereen? velen laat uitwonen?!quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat nergens op verheugen is makkelijker gezecht dan gedaan. Er spookt nu al bijna een week niets anders door mijn hoofd. Ookal weet ik ergens diep van binnen dat je wel gelijk hebt..
ja dat zeker weten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:28 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Probeer het, spreek de volgende dag alvast af met andere vrienden of weet ik wat. Afleiding. Ga iets doen en dan moet je door de eerste dagen komen. Het lijkt me dat dat meisje niet geïnteresseerd is. Wil je haar nog wel nu ze zich door iedereen? velen laat uitwonen?!

Elke mongool kan dat zien..quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:31 schreef Retronix het volgende:
LOL Alleen het feit dat jij al weet wat daar aan de muur hangt zegt genoeg haha
Ik zou haar vragen te kappen met die verhalen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:00 schreef gogosweden het volgende:
genoeg over mijn muur. bashen op mijn intresses mogen jullie ergens anders doen,
Hij is toch niet verliefd op haar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik zou haar vragen te kappen met die verhalen.
Weet zij dat je verliefd op haar bent?
Ik heb haar gevraagt te stoppen met die verhalen, en dat heeft ze ook gedaan gelukkigquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik zou haar vragen te kappen met die verhalen.
Weet zij dat je verliefd op haar bent?
dude, ik ben hopeloos verliefd op haar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hij is toch niet verliefd op haar?
Hij gaat toch bij haar slapen met maar één intentie?
Oeps..quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik heb haar gevraagt te stoppen met die verhalen, en dat heeft ze ook gedaan gelukkig
En ja ze weet dat ik verliefd op haar ben.
[..]
dude, ik ben hopeloos verliefd op haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |