Wat wil je horen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bek houden, ik zit niet op kutreacties te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien tijd om de vriendschap (die het van jou kant toch al niet is aangezien jij meer wilt) geheel af te kappen en verder te gaan met je leven?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef gogosweden het volgende:
het meisje waar ik enorm van hou maar niet kan krijgen (friendzone) verteld me gedetaillieerde verhalen over wat ze voor seksuele dingen met andere mannen heeft gedaan.
Sorry dit moest ik eventjes kwijt.
ja, en ik maar elke keer down worden ervan..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:24 schreef redboyke het volgende:
ah ken dat komen ze je altijd raad vragen maar zijn ze te blind om in te zien dat je ze leuk vind.
ik heb laatst 5 maanden niet met haar gesproken. maar ik kon haar niet uit mijn gedachten krijgen. zelfs eventjes wat met een ander meisje gehad maar dat verbroken omdat ik nog steeds heel veel aan meisje 1 dacht..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
misschien tijd om de vriendschap (die het van jou kant toch al niet is aangezien jij meer wilt) geheel af te kappen en verder te gaan met je leven?
Heb jezelf al aangegeven dat je daar geen behoefte aan heb......quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef gogosweden het volgende:
het meisje waar ik enorm van hou maar niet kan krijgen (friendzone) verteld me gedetaillieerde verhalen over wat ze voor seksuele dingen met andere mannen heeft gedaan.
Sorry dit moest ik eventjes kwijt.
die is lullig !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:36 schreef Absurditeit het volgende:
Wacht maar tot ze je maandag de sappige details van dit weekend vertelt.
nee nog niet. ik ben bang om die chick helemaal uit het oog te verliezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef MissYou het volgende:
[..]
Heb jezelf al aangegeven dat je daar geen behoefte aan heb......
heb je wat met haar gehad? weet ze dat je gek op haar bent?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee nog niet. ik ben bang om die chick helemaal uit het oog te verliezen.
Waarom wil je haar nog spreken als zij jou alleen maar ziet als iemand om haar verhalen bij te dumpen? Jij ziet er meer in, zij dus duidelijk niet, en 'gewoon' vrienden met haar worden gaat je toch niet lukken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee nog niet. ik ben bang om die chick helemaal uit het oog te verliezen.
jij bent echt alleen maar op Fok! om mensen te irriteren hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:36 schreef Absurditeit het volgende:
Wacht maar tot ze je maandag de sappige details van dit weekend vertelt.
ja, ik ben al 1.5 jaar met haar "bevriend" en ze weet het al vanaf het begin ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:38 schreef MissYou het volgende:
[..]
heb je wat met haar gehad? weet ze dat je gek op haar bent?
omdat we ook hele leuke gesprekken over andere dingen hebben. we hebben de zelfde humor en weten eigenlijk alles van mekaar. Het voelt gewoon goed het contact. maar ik wil meer en dat wil zij niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:38 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Waarom wil je haar nog spreken als zij jou alleen maar ziet als iemand om haar verhalen bij te dumpen? Jij ziet er meer in, zij dus duidelijk niet, en 'gewoon' vrienden met haar worden gaat je toch niet lukken.
Misschien toch een klein beetje afstand nemen zodat jij beetje door kan gaan met andere meisjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, ik ben al 1.5 jaar met haar "bevriend" en ze weet het al vanaf het begin ofzo.
[..]
omdat we ook hele leuke gesprekken over andere dingen hebben. we hebben de zelfde humor en weten eigenlijk alles van mekaar. Het voelt gewoon goed het contact. maar ik wil meer en dat wil zij niet.
Wel mee eens eigenlijk.....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:42 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Misschien toch een klein beetje afstand nemen zodat jij beetje door kan gaan met andere meisjes?
Valt reuze mee. Maar werkt die subwoofer nu al?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:38 schreef XIIY het volgende:
jij bent echt alleen maar op Fok! om mensen te irriteren he
zoals ik eerder al postte heb ik een tijdje een relatie met iemand anders gehad. maar dat heb ik uiteindelijk uitgemaakt omdat ik meisje 1 niet uit mijn hoofd kan krijgen .quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:42 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Misschien toch een klein beetje afstand nemen zodat jij beetje door kan gaan met andere meisjes?
Waarom geef je het al meteen op? En misschien zou je haar wél uit je hoofd krijgen als je het contact gewoon verbreekt/vermindert en ermee leert leven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zoals ik eerder al postte heb ik een tijdje een relatie met iemand anders gehad. maar dat heb ik uiteindelijk uitgemaakt omdat ik meisje 1 niet uit mijn hoofd kan krijgen .
blijf je even alleen..... verwerk je meisje 1 en zodra je er dan zelf klaar voor bent, kan je naar meisje 2quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zoals ik eerder al postte heb ik een tijdje een relatie met iemand anders gehad. maar dat heb ik uiteindelijk uitgemaakt omdat ik meisje 1 niet uit mijn hoofd kan krijgen .
Ik denk dat dat de enigste oplossing is ja. maar ik wil die vriendschap niet kwijt. (hoewel ik me aventoe ook afvraag waarom ik vrienden met haar ben)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:45 schreef MissYou het volgende:
[..]
blijf je even alleen..... verwerk je meisje 1 en zodra je er dan zelf klaar voor bent, kan je naar meisje 2met een heel ander gevoel dan wat je nu hebt!
nee ma ligt aan die tyf laptop van mequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Maar werkt die subwoofer nu al?
Ok dan, jij bent goed bezig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef XIIY het volgende:
[..]
nee ma ligt aan die tyf laptop van me
pleur ik vandaag of morge wel et raam uit :p
Omdat je verslaafd bent aan haar. Je moet echt gewoon gedag zeggen, ze houdt je al anderhalf jaar aan het lijntje. Er zijn meer vissen in de zee, die wel gewoon met je naar bed willen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de enigste oplossing is ja. maar ik wil die vriendschap niet kwijt. (hoewel ik me aventoe ook afvraag waarom ik vrienden met haar ben)
Als je je dat al afvraagt....??quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de enigste oplossing is ja. maar ik wil die vriendschap niet kwijt. (hoewel ik me aventoe ook afvraag waarom ik vrienden met haar ben)
Als dat zo gemakkelijk was...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Omdat je verslaafd bent aan haar. Je moet echt gewoon gedag zeggen, ze houdt je al anderhalf jaar aan het lijntje. Er zijn meer vissen in de zee, die wel gewoon met je naar bed willen.
atm leef ik voor de knuffels die ik van haar krijg. Als ik een knuffel krijg is mijn dag weer helemaal goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Omdat je verslaafd bent aan haar. Je moet echt gewoon gedag zeggen, ze houdt je al anderhalf jaar aan het lijntje. Er zijn meer vissen in de zee, die wel gewoon met je naar bed willen.
In de huidige situatie ga je je nooit goed voelen. Als je haar minder/niet spreekt ga je je eerst vast wat slechter voelen, maar daarna ga je je vanzelf weer beter voelen. Dat is gewoon een soort van afkicken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
atm leef ik voor de knuffels die ik van haar krijg. Als ik een knuffel krijg is mijn dag weer helemaal goed.
ik voel me niet goed als ik haar vriend ben. maar ik voel me ook niet goed als we mekaar niet spreken.
Waarom zou je leven voor iemand die niet voor jou leeft, en voor wie een knuffel waarschijnlijk veel minder betekent? Ga gewoon door met je leven man.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
atm leef ik voor de knuffels die ik van haar krijg. Als ik een knuffel krijg is mijn dag weer helemaal goed.
ik voel me niet goed als ik haar vriend ben. maar ik voel me ook niet goed als we mekaar niet spreken.
dat is misschien wel waar jaquote:Op zondag 15 mei 2011 00:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In de huidige situatie ga je je nooit goed voelen. Als je haar minder/niet spreekt ga je je eerst vast wat slechter voelen, maar daarna ga je je vanzelf weer beter voelen. Dat is gewoon een soort van afkicken.
Dat komt omdat je een keuze moet maken voor jezelf. Zolang je dat niet hebt gedaan, blijf je dezelfde gevoelens houden....quote:Op zondag 15 mei 2011 00:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
dat is misschien wel waar jamja,. na 5 maanden nog steeds niets minder voelen.
die liet zich ontmaagden door een of andere maat van haar toen ze blowde. dus die heb ik gedumtquote:
dat snap ik niet helemaal. sorryquote:Op zondag 15 mei 2011 00:05 schreef MissYou het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een keuze moet maken voor jezelf. Zolang je dat niet hebt gedaan, blijf je dezelfde gevoelens houden....
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die liet zich ontmaagden door een of andere maat van haar toen ze blowde. dus die heb ik gedumt
Als je voortdurend thuis gaat zitten mijmeren of je een fout hebt gemaakt, voel je je inderdaad niet veel beter. Als je daarentegen gewoon berust in je keuze en wat lol gaat trappen met je vrienden, komt het wel weer goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is misschien wel waar jamja,. na 5 maanden nog steeds niets minder voelen.
Goedzo broeder.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die liet zich ontmaagden door een of andere maat van haar toen ze blowde. dus die heb ik gedumt
tsja, maar dan nog zie ik haar minstens 8 keer per dag. dus ik zal haar niet makkelijk uit mijn kop kunnen krijgen..quote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je voortdurend thuis gaat zitten mijmeren of je een fout hebt gemaakt, voel je je inderdaad niet veel beter. Als je daarentegen gewoon berust in je keuze en wat lol gaat trappen met je vrienden, komt het wel weer goed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |