SPOILER: Uitslag Halve Finale 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag Halve Finale 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik moest er ook weer aan denkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals Lezzer donderdag treffend zei: "Drie fags en hun hags.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het een leuk meiske, met een leuk liedje en een leuk jurkje
Een Bennymeisje!quote:
Ga zelf eens dansen en zingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef Ewelina het volgende:
Wat vals.
Wel jammer, ik vind het wel een leuke act en een catchy deuntje.
TROS stuurt een Volendammer !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zij snapt wel hoe je het ESF aanpakt. Nederland zou ook een act als dit moeten sturen.
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
"I have never felt grumpier or older." Graham.
Mooi juistquote:
Helpt toch geen reetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zij snapt wel hoe je het ESF aanpakt. Nederland zou ook een act als dit moeten sturen.
Ik denk dat Hongarije niet meer overtroffen kan worden wat dat betreftquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik let al niet meer op vals of niet, want ze zijn bijna allemaal niet zuiver.
Op die van Servie? Why?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ah, die gasten die op onze instrumenten spelen.
Nummer was wel OK, maar de zangquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vond Estland best okay eigenlijk.
Al was haar zang best belabberd.
BBC gast BBCquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef eleusis het volgende:
Daniël Dekker weer lekker negatiefZuurpruim.
helaas hebben wij geen leuke lolicon in NLquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Fuck yeah!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
Stereo Mike![]()
![]()
![]()
de tupacelos shakurelos van Griekenland!
Toch heeft die rapp iets.. Vind dat overgangstukje naar de zanger op de een of andere manier wel mooi klinkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Griekenland met die walgelijke rapper
Die andere zanger ...
En die kan wél zingen. Zonde van die rappert.
datquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef eleusis het volgende:
Denk de rapper weg en je houdt een geweldig nummer over
Die kan ik niet ontvangen. Op BBC Entertainment is het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |