Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ah hij is veranderd!quote:
Gelukkig ben jij ook niet iedereen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet hoor, dat ben ik niet zo snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
ow en mijn onderschrift geeft ook een hintquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah hij is veranderd!
Ook weet als CRV
Mars met z'n bazenpetjequote:
ligt zwaar op de maag he zo'n dingquote:
Mijn spam is beterquote:
Ja, met zo'n lampje ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
licht zwaar op de maag he zo'n ding
Zeg, spam eens in je eigen topic, manquote:
quote:
Mwah, iets te rustig nuquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook niet iedereen.Gelukkig niet nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik vind het veel leuker om jou vol te spammenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg, spam eens in je eigen topic, man
enige NL wat ik nog tiep is hier op fokquote:
Oh, kom er maar in danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik vind het veel leuker om jou vol te spammen
Zonder aanleiding vast lopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ligt zwaar op de maag he zo'n ding
Zucht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mwah, iets te rustig nuIk heb zin in uitgaan, meer actie nodig
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee!Inderdaad! Dan had ik geen opmerking meer kunnen maken zonder dat er iemand op mijn dak zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben al bijna klaar, sorryquote:
Have fun!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben al bijna klaar, sorryIk ga ervandoor, tijd voor bier
nou KG nu moet je welquote:
Dat is echt het beste Rammstein nummer ooitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zucht.
Spam ik extra rustige muziek, speciaal voor jou...
Dit beter?
Ik jou ook poepedoepeltjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik ook in je komen?
Ik heb je wel gemist hoor![]()
Ik voel me niet erg bezwaard in dat geval hoorquote:
Oh. Nou, maak het maar even af dan, dan ga ik vast een filmpje kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben al bijna klaar, sorryIk ga ervandoor, tijd voor bier
DM is backquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
En daar is hij dan... later dan verwacht begint de vermoeidheid zich weer te melden.
ciao veel plezierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ik ga er nu echt vandoorFijne avond allen
Ze hebben nog veel meer mooie nrs hoor, maar dit is er eentje van jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is echt het beste Rammstein nummer ooitWir haben angst und sind allein
Hup naar bed dan, zo wel voor 11 uur er inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
En daar is hij dan... later dan verwacht begint de vermoeidheid zich weer te melden.
voor mijn gevoel welquote:
Bis Later KGquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ik ga er nu echt vandoorFijne avond allen
ijs goed ideequote:
Nee, hij komt geleidelijk nu volgens mij... wordt iets minder helder en mijn benen beginnen moe aan te voelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup naar bed dan, zo wel voor 11 uur er in
Wat wordt iets minder helder?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij komt geleidelijk nu volgens mij... wordt iets minder helder en mijn benen beginnen moe aan te voelen.
Latersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef pgrferrari het volgende:
Hmm mja, ik hou het ook maar voor gezien
Vorige week gezien. Wel leuke film, verwachte er zelf meer van.quote:
Aha, dus nog ruim anderhalf uur om compleet te zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij komt geleidelijk nu volgens mij... wordt iets minder helder en mijn benen beginnen moe aan te voelen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef pgrferrari het volgende:
Hier staat nu once up one a time in the west aanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:18 schreef DaMart het volgende:
Ik had Into the Wild nog wel willen kijken vanavond, maar die duurt bijna 2,5 uur... dat red ik dus niet meer.
Bis Later PGRquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:16 schreef pgrferrari het volgende:
Echt een geweldige filmquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:18 schreef DaMart het volgende:
Ik had Into the Wild nog wel willen kijken vanavond, maar die duurt bijna 2,5 uur... dat red ik dus niet meer.
Okeequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren is de DVD bezorgd hier. Van de week even kijken dus.
best kans op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog eentje dus voor op tijd naar bed
Daarom net een bakkiequote:
Hee Soliquequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom net een bakkieop, kan weer even vooruit.
lang niet kunnen fokken dus ik houd het vol zolang als ik kan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke gewoon lui
[..]
Zozo, dus rustig hier vanavond
Zozo, nu het kan neem er het er dus vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:24 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
lang niet kunnen fokken dus ik houd het vol zolang als ik kan.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Mam eet chips en zegt: "Hmmz, eigenlijk moet ik afvallen"
Wtf
Een oneindig volle zak chipsquote:
Afpakken en dan opeten, kan zij het niet meer doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Mam eet chips en zegt: "Hmmz, eigenlijk moet ik afvallen"
Wtf
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, nu het kan neem er het er dus van
Whehequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Afpakken en dan opeten, kan zij het niet meer doen
mijn BMI moet veeeeeeeel meer zakkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn bmi is 1 gestegen![]()
![]()
Edit: Ohnee, getalletje verkeerd ingevuld
2 vliegen in 1 klapquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn bmi is 1 gestegen![]()
![]()
Edit: Ohnee, getalletje verkeerd ingevuld
Hey crvquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:24 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Hee Solique![]()
Zit nu aan het ijs is ook wel even verfrissend.
Maar voel ook hoofdpijn opkomen.
De mijne is 14 tot 15,5quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:28 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
mijn BMI moet veeeeeeeel meer zakken
niets op als in eten of alcohol ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey crv
hoofdpijn is juist gezakt nu, maar nog steeds voel ik mijzelf brak terwijl ik vandaag niets op hebt.
Gewoon lui en zo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey crv
hoofdpijn is juist gezakt nu, maar nog steeds voel ik mijzelf brak terwijl ik vandaag niets op hebt.
geen alcoholquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:29 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
niets op als in eten of alcohol ?
Ja, zoiets. Gewoon lui/moe en futloos.quote:
Ik ken het, gewoon zo'n weekend gevoelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:30 schreef Solique het volgende:
[..]
geen alcohol
[..]
Ja, zoiets. Gewoon lui/moe en futloos.
blijkbaar zoek jij er ook opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehehehe, iemand die ik van school ken heeft een fanhyves voor zichzelf gemaakt![]()
Waarom kijk je daar uberhaubt naar?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehehehe, iemand die ik van school ken heeft een fanhyves voor zichzelf gemaakt![]()
Nee, ik keek op haar hyves en zag dat ze lid was van haar eigen fanhyves (die ze blijkbaar ook zelf gemaakt heeft)quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik keek op haar hyves en zag dat ze lid was van haar eigen fanhyves (die ze blijkbaar ook zelf gemaakt heeft)
Je krijgt een zelfvertrouwenboost als je haar foto's zietquote:
ja, zoiets. Maar rustig aan doen dit weekend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, gewoon zo'n weekend gevoel
Heb je dat dan nodig?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je krijgt een zelfvertrouwenboost van als je haar foto's ziet
Nee grapje, daar ging het niet om
Ik doe de komende weekenden wel lekker rustigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:34 schreef Solique het volgende:
[..]
ja, zoiets. Maar rustig aan doen dit weekend.
Volgend weekend los
Neequote:
ik zou ook wel rustig aan willen doen, maar heb daar helaas geen tijd voorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:34 schreef Solique het volgende:
[..]
ja, zoiets. Maar rustig aan doen dit weekend.
Volgend weekend los
Volgend weekend ben ik naar een feest, stond al op de planning.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe de komende weekenden wel lekker rustig
Onzinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeAls ik me meer van mijn uiterlijk aan zou trekken wel
En wat mag dat zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Volgend weekend ben ik naar een feest, stond al op de planning.
jij doet toch elk weekend rustig ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe de komende weekenden wel lekker rustig
Remember in de maassilo, rotterdamquote:
zolang de brand niet binnen komt is er niets aan de handquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Lekkere brandlucht van de vuurkorf komt het huis binnen
Ligt er aan wat je onder rustig verstaatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:36 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
jij doet toch elk weekend rustig ?
FF google na vragenquote:
Die zal niet zomaar uit de vuurkorf lopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:38 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
zolang de brand niet binnen komt is er niets aan de hand
Als het niet je music genre is niet schrikkenquote:
Wat is het, Trance?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Als het niet je music genre is niet schrikken
Iets zwaardersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Iets zwaardersHeb ik ook geen problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar electro![]()
maak je zoveel vies ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even nieuwe koolborstels en een snaar bestellen en dan hebben we 2 werkende wasmacjines
Hey Wokquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even nieuwe koolborstels en een snaar bestellen en dan hebben we 2 werkende wasmacjines
Ik luister heel divers, hetzelfde geld voor naar feesten/concerten/festivals.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik ook geen problemen mee![]()
Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar electro
Hier ook, zolang het maar geen RnB, HipHop en Rap is(uitzonderingen daar gelatenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik luister heel divers, hetzelfde geld voor naar feesten/concerten/festivals.
ik nietquote:
Klinkt bekend, hier ook zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook, zolang het maar geen RnB, HipHop en Rap is(uitzonderingen daar gelaten)
Volgens mij vind bijna iedereen dat troepquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook, zolang het maar geen RnB, HipHop en Rap is(uitzonderingen daar gelaten)
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt bekend, hier ook zo
Je kan altijd dat rode icoontje aanklikken boven mijn posts, zie je een overzicht.
Behalve mijn leeftijdsgenotenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Volgens mij vind bijna iedereen dat troep
Helaas niet iedereen want anders zou het niet meer gemaakt wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Volgens mij vind bijna iedereen dat troep
Rechts naast het twitter icoon, in de balk. Is voor last.fmquote:
das puur "meedoen", uiteindelijk vinden ze het nietsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Behalve mijn leeftijdsgenotenIk zou het dus eigenlijk ook gedwongen mooi moeten vinden
Aha die, wil ik die rood hebben dan moet ik er met mijn muis boven hangenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Rechts naast het twitter icoon, in de balk. Is voor last.fm
Of klik: http://www.last.fm/user/Soliquenl
klopt, dacht dat je dat wel zou doen automatisch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha die, wil ik die rood hebben dan moet ik er met mijn muis boven hangen
*kuch, kuch. iets met luiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
[..]
klopt, dacht dat je dat wel zou doen automatisch.
Het gaat echt heel vaak zo:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:49 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
das puur "meedoen", uiteindelijk vinden ze het niets
Had ik kunnen verwachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |