Oh, kom er maar in danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik vind het veel leuker om jou vol te spammen
Zonder aanleiding vast lopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ligt zwaar op de maag he zo'n ding
Zucht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mwah, iets te rustig nuIk heb zin in uitgaan, meer actie nodig
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee!Inderdaad! Dan had ik geen opmerking meer kunnen maken zonder dat er iemand op mijn dak zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben al bijna klaar, sorryquote:
Have fun!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben al bijna klaar, sorryIk ga ervandoor, tijd voor bier
nou KG nu moet je welquote:
Dat is echt het beste Rammstein nummer ooitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zucht.
Spam ik extra rustige muziek, speciaal voor jou...
Dit beter?
Ik jou ook poepedoepeltjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik ook in je komen?
Ik heb je wel gemist hoor![]()
Ik voel me niet erg bezwaard in dat geval hoorquote:
Oh. Nou, maak het maar even af dan, dan ga ik vast een filmpje kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben al bijna klaar, sorryIk ga ervandoor, tijd voor bier
DM is backquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
En daar is hij dan... later dan verwacht begint de vermoeidheid zich weer te melden.
ciao veel plezierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ik ga er nu echt vandoorFijne avond allen
Ze hebben nog veel meer mooie nrs hoor, maar dit is er eentje van jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is echt het beste Rammstein nummer ooitWir haben angst und sind allein
Hup naar bed dan, zo wel voor 11 uur er inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
En daar is hij dan... later dan verwacht begint de vermoeidheid zich weer te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |