zolang de brand niet binnen komt is er niets aan de handquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Lekkere brandlucht van de vuurkorf komt het huis binnen
Ligt er aan wat je onder rustig verstaatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:36 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
jij doet toch elk weekend rustig ?
FF google na vragenquote:
Die zal niet zomaar uit de vuurkorf lopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:38 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
zolang de brand niet binnen komt is er niets aan de hand
Als het niet je music genre is niet schrikkenquote:
Wat is het, Trance?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Als het niet je music genre is niet schrikken
Iets zwaardersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Iets zwaardersHeb ik ook geen problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar electro![]()
maak je zoveel vies ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even nieuwe koolborstels en een snaar bestellen en dan hebben we 2 werkende wasmacjines
Hey Wokquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
zo, even nieuwe koolborstels en een snaar bestellen en dan hebben we 2 werkende wasmacjines
Ik luister heel divers, hetzelfde geld voor naar feesten/concerten/festivals.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik ook geen problemen mee![]()
Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar electro
Hier ook, zolang het maar geen RnB, HipHop en Rap is(uitzonderingen daar gelatenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik luister heel divers, hetzelfde geld voor naar feesten/concerten/festivals.
ik nietquote:
Klinkt bekend, hier ook zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook, zolang het maar geen RnB, HipHop en Rap is(uitzonderingen daar gelaten)
Volgens mij vind bijna iedereen dat troepquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook, zolang het maar geen RnB, HipHop en Rap is(uitzonderingen daar gelaten)
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt bekend, hier ook zo
Je kan altijd dat rode icoontje aanklikken boven mijn posts, zie je een overzicht.
Behalve mijn leeftijdsgenotenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Volgens mij vind bijna iedereen dat troep
Helaas niet iedereen want anders zou het niet meer gemaakt wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:47 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Volgens mij vind bijna iedereen dat troep
Rechts naast het twitter icoon, in de balk. Is voor last.fmquote:
das puur "meedoen", uiteindelijk vinden ze het nietsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Behalve mijn leeftijdsgenotenIk zou het dus eigenlijk ook gedwongen mooi moeten vinden
Aha die, wil ik die rood hebben dan moet ik er met mijn muis boven hangenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Rechts naast het twitter icoon, in de balk. Is voor last.fm
Of klik: http://www.last.fm/user/Soliquenl
klopt, dacht dat je dat wel zou doen automatisch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha die, wil ik die rood hebben dan moet ik er met mijn muis boven hangen
*kuch, kuch. iets met luiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
[..]
klopt, dacht dat je dat wel zou doen automatisch.
Het gaat echt heel vaak zo:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:49 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
das puur "meedoen", uiteindelijk vinden ze het niets
Had ik kunnen verwachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |