Miste ik ook een beetje, iets over eerlijk?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Hyundai het volgende:
Wat vertelde Daniël nou over die puntentelling?
Bekendmakingvolgorde is nog niet bekend, om het extra spannend te houden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:09 schreef Hyundai het volgende:
Wat vertelde Daniël nou over die puntentelling?
Klopt, ze worden random gevraagd de punten te geven, voor de eerlijkheid.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bekendmakingvolgorde is nog niet bekend.
yup, hangt af van de vakjurypunten meen ik. hoe precies is mij iig niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bekendmakingvolgorde is nog niet bekend, om het extra spannend te houden.
Dat ja, en ze hebben het geld ook welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Die Duitsers weten wel hoe je een show in elkaar zet, die zijn dat wel gewend, met Wetten Dass en dat soort grote programma;s.
OOOOLAAAAquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Dat hartje doet me steeds aan dat ijsjesmerk denken.
In de arena? Volgens mij niet.quote:
Ola?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Dat hartje doet me steeds aan dat ijsjesmerk denken.
Wij zaten op redelijk fijne kuipjes, naast ons in het vak waren een soort van ijzeren stoeltjesquote:
Awwwquote:driejs Heb net gehuild hoor. Dat was lang geleden. Bedankt beste vrienden van Tros en FTV. Wat een genot om jullie te kennen. JD
Er wordt toch een wiskundige berekening gemaakt om het zo spannend mogelijk te maken en die volgorde houden ze aan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, ze worden random gevraagd de punten te geven, voor de eerlijkheid.
Niet op een vaste volgorde.
Die rode jurk doet echt niets goeds voor haar figuur.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Alleen van mode hebben ze geen kaas gegeten.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij hebben BBC1 opstaan, Graham Norton is erg grappig
geld is op!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
In de EU is Nederland een van de grootste betalers, waarom niet in het Eurovisie?
Dat heeft te maken met de voertalen van de EBU-UER.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef G.R.S. het volgende:
Dat steeds herhalen in Frans slaat werkelijk nergens op
vetm het laatste nummer voor het laatst bewaard!quote:
Die jurk is sowieso heel raar, dat rode bont.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die rode jurk doet echt niets goeds voor haar figuur.
Zingt hij ook dan?quote:
Graham is een held.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Graham praat echt weinig (=beter) ivm Jan en Daniel.
Ah op die manierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de voertalen van de EBU-UER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |