Nee dat is hem niet helaas...quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:30 schreef PietPossum het volgende:
Refrein: jalalala lalala jalalala lalala
Doe gewoon vocaroo.com, veel makkelijker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een heel goed dancenummer, dat ik al meerdere keren op de radio heb gehoord. Denk dat het 0-2 jaar oud is, maar dat weet ik niet zeker. Van het refrein heb ik nooit wat verstaan, maar het is op een beat die lijkt op de beat van Run DMC - It's like that: dezelfde geluiden/instrumenten, maar dan veel sneller. Je hoort een soort kinderstemmen zingen in het refrein, zoals bij 'Proper education' van Eric Prydz. De hele stijl doet ook wel aan Eric Prydz denken. Iemand???
edit: dus even ter vergelijking: Als het geluid van de beat in 'it's like that' X genoemd wordt, gaat het ongeveer:
X X X X
X XXXX
en dan herhaalt het.
Ik doel dan op het geluidje dat je als eerste hoort bij it's like that, wanneer de beat start. Daarna komt het om de seconde ongeveer terug.
Ik heb 'm zojuist gevonden in de playlist van Fresh FMquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe gewoon vocaroo.com, veel makkelijker.
0-2 jaar oudquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik heb 'm zojuist gevonden in de playlist van Fresh FM
Nee, anders had ik het wel gewetenquote:
Welke was het nou, ben wel benieuwd...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:14 schreef stef040 het volgende:
Nee jij kan goed lezen!![]()
heb hem trouwens al...
Typisch geval van puntje van mijn tong...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:52 schreef Lauzer het volgende:
hoi menson,
ik zoek een nummer (obviously), dat jaren geleden ooit is gebruikt in een Heinz Ketchup reclame (voor zover ik het me kan herinneren). ik kan alleen nog maar dit qua tekst herinneren, en weet ook nog hoe ze het zongen:
Granada, am de oe yeaaaaah, plinga plinga, break your finga (ofzoiets, dat zongen wij altijd).
Het is een beetje in een rap-stijl eh, gerapt. Altijd zo kut van dit soort oproepjes, je hebt het wel in je kop maar als je het dan moet omschrijven klinkt het altijd minder!
Naja, misschien kunnen jullie me helpen.
Taa-da!
Meen je dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:02 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Typisch geval van puntje van mijn tong...
Jaaa ik wist dat het iets met ketchup was en of heinz of calve was. Enig idee welk jaar?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef DjinN het volgende:
Hallo
Ik ben voor mijn mams op zoek naar een liedje. Ze hoort het elke keer bij de reclame voor aankomende films die op RTL8 worden uitgezonden. De stem deed haar aan Paul Simon denken (waardoor ik dus automatisch aan John Mayer denk..zijn stem lijkt ook op die van Paul Simon). Maar ik kan dus nergens vinden wat voor liedje het is.
Ze heeft geprobeerd de tekst te onthouden. Het enige wat ze er uit op kon maken was "You close your eyes and next to me" oid.
Kan iemand mij miss helpen ?? Alvast bedankt
Weet iemand wat het nou was, ben wel benieuwd ?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:08 schreef stef040 het volgende:
@ 1;50
klinkt heel bekend en ken hem ook maar ben de titel kwijt...
Hold yuh, Gyptian.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:06 schreef Swomp het volgende:
[..]
Weet iemand wat het nou was, ben wel benieuwd ?
Poster heeft hem nu wel gevonden, maar nergens hier geplaatst
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef Bismarck het volgende:
Titel van het nummer van de laatste 7 seconden?
Edit: Opgelost, Ryan Paris - Dolce vita
Jaaaaaaaaaaaaa ik zeg Groove Armada!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Jaaa ik wist dat het iets met ketchup was en of heinz of calve was. Enig idee welk jaar?
hmmm misschien toch niet...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:36 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa ik zeg Groove Armada!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:08 schreef laucas het volgende:
Zoek een dubstep achtig nummertje die ook regelmatig op de radio te horen is, laatst nog op 3fm maar heb geen idee hoe het ook alweer klonk![]()
Wel mannelijke vocals er doorheen!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:08 schreef laucas het volgende:
Zoek een dubstep achtig nummertje die ook regelmatig op de radio te horen is, laatst nog op 3fm maar heb geen idee hoe het ook alweer klonk![]()
Chase & Status - Let you go misschien? (wel wat meer d&b)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:08 schreef laucas het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:38 schreef bouncer1980 het volgende:
ik zoek het liedje dat ze zojuist onder het intro filmpje van de champions league finale hebben gedraaid. "this is our story this is our life design" klinkt Brits
iemand een idee?
Geen dank.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:12 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Vanaf 0:10
Holy shit, geweldig dit!quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 15:33 schreef santiagojwz het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/spuiten_en_slikken_in_la
39:13
Dankjewel, vandaar dat ie zo bekend klonk!quote:
Geen dank.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:49 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Dankjewel, vandaar dat ie zo bekend klonk!
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef Nordic_Blue het volgende:
In het recente nummer van snoop dogg ft. david guetta begint er na ca. 38 seconden een erg bekend deuntje.
Weet iemand van welk origineel nummer dit is afgeleid?
Geen dank.quote:
Blade masters - one blade?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef 9611Niels het volgende:
3.06
Hoe heet het origineel hier ook alweer van?
Geen idee helaas.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef marry1990 het volgende:
Ik zoek een liedje waarvan ik de tekst gedeeltelijk weet,ook weet dat het straat rappers zijn,maar niet de namen&de titel
Ook al zit het soms wat tegen bedenk je dan wat ik heb gezegd
je hebt zoveel om voor te leven een goed doel waar voor je vecht.
En onthoud dat je niet alleen bent morgen is het fijn.
Want ik waak over je voor altijd!
Groetjes Marry!
Klinkt als MC Dark & NPMquote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef marry1990 het volgende:
Ik zoek een liedje waarvan ik de tekst gedeeltelijk weet,ook weet dat het straat rappers zijn,maar niet de namen&de titel
Ook al zit het soms wat tegen bedenk je dan wat ik heb gezegd
je hebt zoveel om voor te leven een goed doel waar voor je vecht.
En onthoud dat je niet alleen bent morgen is het fijn.
Want ik waak over je voor altijd!
Groetjes Marry!
Heeft wel wat weg van Bronski Beatquote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef 9611Niels het volgende:
3.06
Nee, het is het gewoon, op drie tonen naquote:
hehe true. Maar ik weet niet in hoeverre hij origineel bedoelde. Voor hetzelfde geld idd een of andere gabber remix, of sample (zoals die van Axwell). Maar ze zijn te herleiden tot Bronski Beat iigquote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, het is het gewoon, op drie tonen na
Of deze versie als basis (Steve Angello & Axwell = Supermode):
Klopt.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
hehe true. Maar ik weet niet in hoeverre hij origineel bedoelde. Voor hetzelfde geld idd een of andere gabber remix, of sample (zoals die van Axwell). Maar ze zijn te herleiden tot Bronski Beat iig
Jouw versie:quote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Eerder deze:
edit: Oops, verkeerd gekeken.
quote:Incorporating elements of "Don't You Want Me" by Felix
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef 9611Niels het volgende:
3.06
Die dus ook weer terug te leiden is tot het eerder genoemd Smalltown Boy van Bronski Beat.quote:
Dank je, ik bedoelde deze inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, het is het gewoon, op drie tonen na
Of deze versie als basis (Steve Angello & Axwell = Supermode):
Geen dank.quote:
Deze?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef Ynske het volgende:
Help ik zoek....
Jullie zijn geweldigvast en zeker, en kunnen mij vast helpen
Ik zoek een nummer van The Walkers uit Zuid Limburg. Dat nummer lijkt op I just called to say I love you. Weet iemand misschien welke titel dit nummer draagt?
Niemand?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef Smart_ass het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1101914
En dan rond de 14.45 minuten begint het. Ik herken het van een film, maar ik weet niet welke. Zou erg dankbaar zijn als iemand de titel van het nummer of de titel van de film weet
Shazam zegt dat het van 'Ninja Assassin' kan zijn, het nummer 'Healing':quote:
Deze?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Eigenlijk zoek ik nog een nummer die te slecht voor woorden is:
4 meiden, die een heel slecht dansje doen in een discotheek op een heel slecht nummer en iets met chicken erin. Partychicken? Discochicken? Zoiets Nederlands talig. Kwam ik laatste tegen op zo'n Nederlandse muziek zender op de digitale tv.
Ik was al aan het zoeken, kwam er alleen niet op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:45 schreef Thas het volgende:
Een dance/house achtig nummer met o.a. de tekst "i wanna freeze in this moment like this". Normaal lukt het me wel via google maar nu opeens niet..
Edit: Het was Roy Gates - Freeze
Nee met dit nummer is weinig mis. Het was een Nederlands nummer (ik weet niet zeker of het ook NL talig was) en echt iets met chicken ofzo erin want er kwam steeds een kip door het beeldquote:
dat is m inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:14 schreef Repeating het volgende:
Help!
Ik ken het liedje maar weet de titel niet... Het is het liedje wat er wordt gespeeld bij de reclame van ´´er komt een vrouw bij de dokter´´ op de tv. Weet iemand welke ik bedoel? (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |