Heeft wel wat weg van Bronski Beatquote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef 9611Niels het volgende:
3.06
Hoe heet het origineel hier ook alweer van?
Nee, het is het gewoon, op drie tonen naquote:
hehe true. Maar ik weet niet in hoeverre hij origineel bedoelde. Voor hetzelfde geld idd een of andere gabber remix, of sample (zoals die van Axwell). Maar ze zijn te herleiden tot Bronski Beat iigquote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, het is het gewoon, op drie tonen na
Of deze versie als basis (Steve Angello & Axwell = Supermode):
Klopt.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
hehe true. Maar ik weet niet in hoeverre hij origineel bedoelde. Voor hetzelfde geld idd een of andere gabber remix, of sample (zoals die van Axwell). Maar ze zijn te herleiden tot Bronski Beat iig
Jouw versie:quote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Eerder deze:
edit: Oops, verkeerd gekeken.
quote:Incorporating elements of "Don't You Want Me" by Felix
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef 9611Niels het volgende:
3.06
Hoe heet het origineel hier ook alweer van?
Die dus ook weer terug te leiden is tot het eerder genoemd Smalltown Boy van Bronski Beat.quote:
Dank je, ik bedoelde deze inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, het is het gewoon, op drie tonen na
Of deze versie als basis (Steve Angello & Axwell = Supermode):
Geen dank.quote:
Deze?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef Ynske het volgende:
Help ik zoek....
Jullie zijn geweldigvast en zeker, en kunnen mij vast helpen
Ik zoek een nummer van The Walkers uit Zuid Limburg. Dat nummer lijkt op I just called to say I love you. Weet iemand misschien welke titel dit nummer draagt?
Niemand?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef Smart_ass het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1101914
En dan rond de 14.45 minuten begint het. Ik herken het van een film, maar ik weet niet welke. Zou erg dankbaar zijn als iemand de titel van het nummer of de titel van de film weet
Shazam zegt dat het van 'Ninja Assassin' kan zijn, het nummer 'Healing':quote:
Deze?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Eigenlijk zoek ik nog een nummer die te slecht voor woorden is:
4 meiden, die een heel slecht dansje doen in een discotheek op een heel slecht nummer en iets met chicken erin. Partychicken? Discochicken? Zoiets Nederlands talig. Kwam ik laatste tegen op zo'n Nederlandse muziek zender op de digitale tv.
Ik was al aan het zoeken, kwam er alleen niet op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:45 schreef Thas het volgende:
Een dance/house achtig nummer met o.a. de tekst "i wanna freeze in this moment like this". Normaal lukt het me wel via google maar nu opeens niet..
Edit: Het was Roy Gates - Freeze
Nee met dit nummer is weinig mis. Het was een Nederlands nummer (ik weet niet zeker of het ook NL talig was) en echt iets met chicken ofzo erin want er kwam steeds een kip door het beeldquote:
dat is m inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:14 schreef Repeating het volgende:
Help!
Ik ken het liedje maar weet de titel niet... Het is het liedje wat er wordt gespeeld bij de reclame van ´´er komt een vrouw bij de dokter´´ op de tv. Weet iemand welke ik bedoel? (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |