ik zal het even voor je checken, ik geef je het antwoord morgen wel. ben je ge-interesseert?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan die wel op gas als je een installatie in laat bouwen?
Lekker goedkoop rijden he, gierige krent!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan die wel op gas als je een installatie in laat bouwen?
Welke kleur grijs en bruin? Ferrari heeft er tientallen van. En die zijn in het Italiaansquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Tigerr het volgende:
Kleur: Grijs metallic
Interieurkleur: Bruin
Ik vermoed Grigio Titanio of Grigio Silverstonequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:54 schreef RudyVerboven het volgende:
[..]
Welke kleur grijs en bruin? Ferrari heeft er tientallen van. En die zijn in het Italiaans
ik ga niet lager dan 217Kquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je nog wat wil zakken met de prijs misschien wel ja
Gezien de kilometerstand: wat is er aan onderhoud gedaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Tigerr het volgende:
Kilometerstand:7.703 km
Onderhoudsboekjes: aanwezig (voertuig is dealer onderhouden)
de leren bekleding is 1x vervangen wegens slecht onderhoud waar ik zelf mee de fout in ben geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gezien de kilometerstand: wat is er aan onderhoud gedaan?
Idd vakkenvuller volgens zn profielquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
vraag me echt af bij welke supermarkt jij werkt.....
haha, dat is als bijbaantje en dit profiel is ook wel wat oud mn pa heeft hem deeld voor me betaald zelf heb ik eigenlijk *bijna niks* betaaltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
vraag me echt af bij welke supermarkt jij werkt.....
Je doet je echte voornaam schande aan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef Tigerr het volgende:
[..]
haha, dat is als bijbaantje en dit profiel is ook wel wat oud mn pa heeft hem deeld voor me betaald zelf heb ik eigenlijk *bijna niks* betaalt
nieuw setje bande zoals ik al zei. is verder niks mee gebeurt!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef Salatrel het volgende:
oh er is mee gedrift. dan hoef ik em niet
niet weten dat Ferrari in italie wordt gemaaktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
shhh, wou TS er zelf naar laten zoeken... Dit is te makkelijk voor hem
Met 'geimporteerd' wordt bedoeld dat de auto aanvankelijk in een ander land heeft rondgereden dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef Tigerr het volgende:
[..]
niet weten dat Ferrari in italie wordt gemaakt
Zucht.. Waar heb je 'm opgehaald? Ik neem aan dat je niet vanuit Italië met dat ding hierheen bent gereden.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Tigerr het volgende:
Ik heb dus een deal met mn pa da als ik shit boven de 20 euro koop ik het hem moet vertellen![]()
Kan ik hem beter bij jou kopen dan bij die Léon Haring waar je de omschrijving van hebt gestolen, die afzetter vraagt meer!quote:
Is dat ding nog niet af dan? Het is toch een 2e handsje?quote:Kosten rijklaar maken: 795,-
Las laatst in de METRO of SPITS dat zo'n kerel uit Assen kom die 18 is en een miljoenen bedrijf heeft lopen in de auto dealing business en zijn eerste auto was een SL-500 dus kan best, maar dat is bij deze geval wel eenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Archibaltus het volgende:
Min. Leeftijd Sportschool
16 jaar zijn en in een Ferrari rijden
Hey Jopie...wie is Leon Haring? Ben jij dat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Tigerr het volgende:
==flauwekul==
Zo goed als nieuwe Ferrari California. Auto bevind zich in Topconditie. Voor aanvullende informatie bel of mail gerust: Léon Haring of leon.haring@renova.nl
=flauwekul=
Lekker laten gaan dit topic joh! Lachen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |