Kan je tegenwoordig een opleiding stratenmaker ook in het Engels volgen dan? En misschien moet je je richten op Nederlands voordat je begint met een andere taal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:11 schreef Tigerr het volgende:
[..]
Nee, ik had een x een ipod touch gekocht gewoon omdat ik er zin in had. en toen die dag erna zei die dat. zwakbegaafd pfoe ik doe TTO.
zoo dan, wat ben jij grappigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig een opleiding stratenmaker ook in het Engels volgen dan? En misschien moet je je richten op Nederlands voordat je begint met een andere taal.
CITO-score betekent dan ook alles.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef Tigerr het volgende:
[..]
zoo dan, wat ben jij grappignee dat kan niet heb je minimaal een CITO van 544 of hoger voor hebben
.
Nou zeg, doe maar, 544quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef Tigerr het volgende:
[..]
zoo dan, wat ben jij grappignee dat kan niet heb je minimaal een CITO van 544 of hoger voor hebben
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de middelbare school betekent natuurlijk niks voor een opleiding in hoger onderwijs.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef Tigerr het volgende:
nee natuurlijk niet. het is alleen dat je er dan heen kan.
doe je goed, gefeliciteerd met je 550quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef sciter het volgende:
[..]
Laat ik dat toppen met een totaal aantal fouten van 5 op mijn cito.
Ja waarom heb je dit niet gedaan? Je zus is toch zwakbegaafd of niet? Die kan echt de waarde van zo'n headset niet inschatten hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je had ook kunnen zeggen dat ze 18 euro waren.
zit in de puberteitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Doe jij dan eens wat intelligenter met je 547.
Ik ook, ik gedraag me toch ook normaal?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef Tigerr het volgende:
ik zit in de puberteit
[..]
zit in de puberteit
Ik ben 14, had een cito van 549 en mij zie je ook niet als een kneus met slecht nederlands posten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ook, ik gedraag me toch ook normaal?
Dit, maar dan 550 en 17 jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:42 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik ben 14, had een cito van 549 en mij zie je ook niet als een kneus met slecht nederlands posten?
Helaas TS zit op TTO geen havo/vwo en volgend jaar is TS geen brugklas meer lang leve de 3e klasquote:
Wat is TTO nou weerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef Tigerr het volgende:
[..]
Helaas TS zit op TTO geen havo/vwo en volgend jaar is TS geen brugklas meer lang leve de 3e klas
tering topic ouwe.quote:
Tamelijk Traag Onderwijs?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:11 schreef Tigerr het volgende:
[..]
Nee, ik had een x een ipod touch gekocht gewoon omdat ik er zin in had. en toen die dag erna zei die dat. zwakbegaafd pfoe ik doe TTO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |