Ik ging dus gister met een paar mensen van school inclusief 1 persoon die de duitse Junior GP4 heeft gewonnen voor de lol een keertje karten bij van der Ende racing indoor. Het was ook gelijk de 1e keer karten en de hoogste ronde tijd op de baan was 1 minuut 03. Die gozer van de GP4 reed gemiddeld 1.06 en zijn toptijd was 1.05. nog wat. Ik begon best wel slecht met 1.24... daarna had die gozer mij dus wat beginners tips gegeven van bijvoorbeeld naar buiten leunen bij bochten naar binnen nemen. Heb er dus ook gebruik van gemaakt en gelijk de 3e heat die ik reed 1.14.. Daarna de heat daarna al me tijden op 1.14 maar ik kwam dus niet sneller. Toen gaf hij me nog een tip en dat was iets van het maakt niet uit hoe je de bocht ingaat als je er maar snel uitkomt en goed op toeren zit. Nouja dat ook maar geprobeerd en had in die heat 4 rondjes 1.11 en 1 rondje 1.10 wat ik van mezelf best wel pro vond want ik was 2e van onze klas

. Toen zei die gozer zo dus van zozo, lijkt wel een beetje op hoe ik begon, gelijk bovenaan. Hij adviseerde me om te gaan starten met karten in zoetermeer om daarna mee te gaan doen aan races en daarna beginnen met buiten karten, wat hij nu dus ongeveer een half jaar doet. Ik vind het ook heel leuk om te doen, en heb er best wel wat voor over. Ben ik nou eht zo pro of niet? ;P