Ik niet hoor, kan namelijk niet zeilenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:03 schreef zoefbust het volgende:
Ze neemt de toeristische route,zuidelijker dan de noord kant van Australie komt ze niet .
Iedereen kan deze route zeilen .
Van de site van het bedrijf:quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze een lijfwacht nodig had op de HISWA..het is niet dat ze verscheurd zou worden door uitzinnige fans ofzo..
Op de HISWA zal wel zijn geweest om te voorkomen dat ze te vaak werd lastig gevallen door het gewone gepeupel. Ze is zoals we nu dus kunnen lezen tenslotte wel een VIP!quote:
Haar aanwezigheid op de HISWA heeft denk ik meerdere doelen gehad:quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
omg!
Oh wacht, het gepeupel mag haar geen lastige vragen stellen natuurlijk.. Wat zij snappen niet waar ze mee bezig is..
Mijn god zeg.. Wat een arrogantie. Wat doet ze daar eigenlijk? Ze vond NL toch maar 'uptight' volgens haar verklaring in de pers en ze wilde nooit meer terug..
Alsof iemand haar daar zou lastig vallen zeg. En dat is dan stoer genoeg om alleen rond de wereld te zeilen en overal ter wereld haar zaken te regelen en de pers te woord te staan. (als ze daar zin in heeft)
Dat beveiligingsbedrijf doet het ook niet voor niks, dus het zal wel om geld gaan ja..en stel je voor dat iemand iets kritisch vraagt bv 'hey ik dacht dat je op reis was' of 'Hoe bevalt het losbandige leven' ofzoiets. Dat moeten we niet hebben he?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Haar aanwezigheid op de HISWA heeft denk ik meerdere doelen gehad:
- aandacht vragen voor waar ze mee bezig is
- het aan de man/vrouw brengen van het boek
- het binnen halen van geld, want ik denk zomaar dat ze het niet voor niets heeft gedaan.
En inderdaad, ze moet natuurlijk wel rustig rond kunnen lopen. Stel dat iemand HKH zomaar spontaan iets zou willen vragen!
Stuur een pm, wie weet krijg je antwoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Weet iemand of t wel goed gaat met Stokstaartje ?
Hij heeft al drie dagen niet gereageerd en ik begin me een beetje zorgen te maken...
Das niks voor m....
Pas als ze in Australië is hoeft ze te beslissen toch? En aangezien ze de tijd neemt voor haar solo-zeilreis rond de wereld duurt het volgens mij nog wel even voor ze daar is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:25 schreef livelink het volgende:
Als Laura nu aankomt moet ze zo langzamerhand gaan bepalen welke route ze gaat nemen, lijkt me. Een beetje afhankelijk ook natuurlijk van hoe lang haar vakantiestop gaat duren.
Ik kan me toch bijna niet voorstellen dat ze de piratenroute neemt. Ik heb net even gezocht of er nog enig nieuws was over dat gekaapte Deense gezin. Dit was het laatste bericht dat ik kon vinden. Hoe klein het risico misschien ook, het lijkt me toch geen risico wat je wilt nemen.
Niemand mist mijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:25 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Weet iemand of t wel goed gaat met Stokstaartje ?
Hij heeft al drie dagen niet gereageerd en ik begin me een beetje zorgen te maken...
Das niks voor m....
Eerst lezen voordat je gaat huilen! WBquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef livelink het volgende:
Pa Dekker is ook wat socialer dan Laura in zijn stukjes. Zo bedankt hij de mensen voor hun adviezen in het gastenboek. Volgens mij heeft Laura nog nooit gereageerd op commentaren in het gastenboek.
Ik mis Babewatcher trouwens in dit topic. Hij gaf Laura ook altijd zulke goede adviezen.
Jouw afwezigheid heeft je geen goed gedaan... Je komt nu net zo verzuurd over als Spuitjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niemand mist mijik ben door omstandigheden de hele maand mei verhinderd en na morgen zal ik nog een hele week wegblijven.
Toch wel vreemd dat Laura mensen bedankt die haar tips hebben gestuurd om haar zware verwondingen te behandelen, maar dat ze nog steeds niet ingaat op adviezen om de Golf van Aden te omzeilen ()
Wel eens vaker zo'n disclaimer aangeklikt? Op veel sites wordt zo'n disclaimer gepleurd met standaard tekst door de maker van de website.quote:[ Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef spuitje het volgende:
Gewoon even de disclaimer op haar site lezen. Weet je ook gelijk wie haar site bijhoudt. LD zelf in ieder geval niet!
Vind het ook een kwalijke zaak dat sommige van de links naar sites van sponsoren niet (meer) werken. Zoiets zou toch regelmatig gecontroleerd moeten worden?
Oh, maar ik mis stokpaardje niet hoor, maar na het lezen van deze draad was t overduidelijk dat deze persoon zo ge-obsedeerd is met het verdedigen van LD dat je je wel zorgen močt gaan maken als er ineens zo n mediastilte is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niemand mist mijik ben door omstandigheden de hele maand mei verhinderd en na morgen zal ik nog een hele week wegblijven.
Toch wel vreemd dat Laura mensen bedankt die haar tips hebben gestuurd om haar zware verwondingen te behandelen, maar dat ze nog steeds niet ingaat op adviezen om de Golf van Aden te omzeilen ()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Eerst lezen voordat je gaat huilen! WB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |