Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:
Smiley erbij mag ook niet meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:59 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[ afbeelding ].
Enkel plaatje mag schijnbaar niet meer dus zetten we er gewoon een puntje achter
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt door mijn script voor automatische posts bij nieuwe users, dat ziet dat niet.
Like, wtfquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:59 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[ afbeelding ].
Enkel plaatje mag schijnbaar niet meer dus zetten we er gewoon een puntje achter
je bedoelt smiley en plaatje ?quote:
Maar daar staat ook tekst bijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:00 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[ afbeelding ]
smiley en plaatje werkt wel dus
later pasquote:
Stom zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef DaMart het volgende:
Achter een smiley hoort sowieso een punt, opgelost dus!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef DaMart het volgende:
ik snap niet dat ze daar zo'n punt van makenquote:
quote:
jouw smileys passen precies bij mijn reactie dus dacht quote enkelquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:03 schreef DaMart het volgende:
je vergeet de puntpuntquote:
dat kan ook nog steedsquote:
quote:
zeg dan nietsquote:
die heb ik niet nodigquote:
quote:
Otooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:
Hoe was uwen vakantie?quote:
quote:
net nog welquote:
ben je geweest ?quote:
Zo lekker overbodig ookquote:
Yukiquote:
Alleen je armen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had net gedouched, mijn armen waren bruin
nog wat leuks gedaan ?quote:
Rocknijntjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inderdaad
Maar wel leuk om mee te spelen
Onder een steenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jij bestaat niet![]()
of je hebt je heel erg goed verstopt![]()
Ja, maar mobiel tik ik geen uitgebreide antwoordenquote:
zinloosquote:
belangrijkquote:
OK, duidelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar mobiel tik ik geen uitgebreide antwoorden.
Voor Lowlands?quote:
Yukiquote:
Hey WWquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gedaan met de arbeid voor vandaag! Vanavond stappen en morgen Twente.
Zalig weekendje.
ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Onder een steen
Friemelaar, whehehe, jij bestaat wel
kofferquote:
Oh! Is het nu al een date?quote:
Dingen gaan snelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Is het nu al een date?
Ik dacht dat ik het over een logeetje had?
Maar het was gezellig.. een beetje weinig slaap, maar verder erg leuk!
Ja, zo'n alterego! Jullie noemen dat toch een kloon?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
wakkeldekakkel
Ohnee wacht, het is wakkeldakkel
Het is niet dat zij en ik nog om half 2 nadat ik haar van het station opgehaald heb ergens naartoe zijn gegaan kerel.quote:
ah ok, [KSC #3589] Koffie en meer halen bij Meubelboulevard Goldfingerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, zo'n alterego! Jullie noemen dat toch een kloon?
Bij ons (het vorige forum waar ik chillde) heette dat een koffer (van het engelse woord cover).
Ik las steeds wakkeldekakkelquote:
Dat is even verdomd onhandig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:37 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ah ok, [KSC #3589] Koffie en meer halen bij Meubelboulevard Goldfinger
Moet dat dan? gewoon wat overgeslagen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is niet dat zij en ik nog om half 2 nadat ik haar van het station opgehaald heb ergens naartoe zijn gegaan kerel.Dus niet echt een date voor zover ik weet.
Brilquote:
nogal jaquote:
Staat ook in je UI jaquote:
maar jij hebt hem nodigquote:
Oh! Nu heb ik ook al stappen in het dateproces overgeslagen?! Het wordt steeds spannender!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet dat dan? gewoon wat overgeslagen kan geen kwaad
Eigenlijk al een jaar, maar dat laat ik niemand merkenquote:
Dat zekerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Nu heb ik ook al stappen in het dateproces overgeslagen?! Het wordt steeds spannender!
Tof!quote:
behalve hier dan regelmatigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk al een jaar, maar dat laat ik niemand merken
Gewoon, zonder poespas recht op het doel afquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Nu heb ik ook al stappen in het dateproces overgeslagen?! Het wordt steeds spannender!
En dat heeft er niet eens iets mee te makenquote:
quote:
Als ik Trevland mag geloven ging ik schijnbaar gisteren nog rechter op een doel af dan een kruisraket.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon, zonder poespas recht op het doel af.
je wilt toch niet zeggen dat je alsof doet hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dat heeft er niet eens iets mee te maken
Jij kan datquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik Trevland mag geloven ging ik schijnbaar gisteren nog rechter op een doel af dan een kruisraket.
Neenee, Wok, die kan datquote:
wok die kan met zijn paal dansenquote:
Ik zie alleen van veraf niet goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:42 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat je alsof doet he
Vriendschap kan stap 1 zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar om je uit je lijden te verlossen Trev, we hebben keurig netjes naast elkaar geslapen. Ik ben er niet zo voor om te rotzooien met vriendinnen die ik al een tijd ken.
jij doet het enkel met vreemdenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar om je uit je lijden te verlossen Trev, we hebben keurig netjes naast elkaar geslapen. Ik ben er niet zo voor om te rotzooien met vriendinnen die ik al een tijd ken.
Wat heb je er mee gedaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef Enfermera het volgende:
Oma meldt zich
Heb sinds vanmorgen last van mn heup![]()
![]()
is dat leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef Enfermera het volgende:
Oma meldt zich
Heb sinds vanmorgen last van mn heup![]()
![]()
En bij haar blijft het ook bij stap 1.quote:
Uiteraard! Ook geen problemen meer als ik dan de volgende dag haar naam ben vergeten.quote:
Okequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En bij haar blijft het ook bij stap 1.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Ook geen problemen meer als ik dan de volgende dag haar naam ben vergeten.
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof!
Is dat zo'n ding wat je in no-time hebt staan, dus zegmaar uitgooien en klaar?
Friendzonequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En bij haar blijft het ook bij stap 1.
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Ik werd ermee wakkerquote:
Nee. Is auwquote:
Dat is zeker klotequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Ik werd ermee wakker![]()
[..]
Nee. Is auw![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef PriemGirl het volgende:
En terug thuis ! Heb weer zitten bieren![]()
Hey PGquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef PriemGirl het volgende:
waarom danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Ik werd ermee wakker![]()
[..]
Nee. Is auw![]()
Bierenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ja. Ff aankijken maar..quote:
Maak er wat lekkers vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Ff aankijken maar..
Ik ben weer ff verder met koken![]()
![]()
Ik las boerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef PriemGirl het volgende:
Kan je ook wat anders kiezenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef PriemGirl het volgende:
Wakkel
TrevJa.. idd
Net bij vrienden op bezoek geweest.. Tjah als ze bier aanbieden.....
![]()
eMPéGee liefje![]()
Tip: Weer inpakken is iets lastiger, maar ook dat is een trucje dat je ff in de vingers moet hebben. Vooraf oefenen kan geen kwaad om ineens de held van de camping te zijnquote:
quote:
Dan drink je toch iets anders?quote:
En dat al voor twee jaar.quote:
Er schijnen instructies voor te zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Tip: Weer inpakken is iets lastiger, maar ook dat is een trucje dat je ff in de vingers moet hebben. Vooraf oefenen kan geen kwaad om ineens de held van de camping te zijn.
Eigenlijk is ze gewoon helemaal niet een vriendin van mij. Friendzonen is zo harteloos.quote:
Nee. Wat een trut zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze gewoon helemaal niet een vriendin van mij. Friendzonen is zo harteloos.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als je nu een aantal combo's wilt plaatsen waarin je klaagt over mijn combobreaker beloof ik je niet te interrumperen.
Ik ga haar nu gewoon hatelijke sms'jes sturen. Voor elke dag dat we elkaar kennen één. Bedankt dat je me het licht hebt laten zien.quote:
Graag gedaan lieverdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga haar nu gewoon hatelijke sms'jes sturen. Voor elke dag dat we elkaar kennen één. Bedankt dat je me het licht hebt laten zien.
Veel succesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga haar nu gewoon hatelijke sms'jes sturen. Voor elke dag dat we elkaar kennen één. Bedankt dat je me het licht hebt laten zien.
dan had je der toch gewoon kunnen nemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze gewoon helemaal niet een vriendin van mij. Friendzonen is zo harteloos.
quote:
bundel wel aanpassen ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:
valt wel mee toch ?quote:
Nog steeds aan de aardbeien?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu even koken. Ik voorzie spaghetti met zalm en aardbeien met slagroom als toetje.
rare combiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu even koken. Ik voorzie spaghetti met zalm en aardbeien met slagroom als toetje.
In principe wel! Maar ik denk dat het nu niet meer zo handig is aangezien we een aantal vrienden delen. Never shit in your own backyard eh?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dan had je der toch gewoon kunnen nemen
Mwah! 700 sms'jes ongeveer. Dat zit maar iets buiten mijn bundel!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
gangbangquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In principe wel! Maar ik denk dat het nu niet meer zo handig is aangezien we een aantal vrienden delen. Never shit in your own backyard eh?
Spagetthi met zalm / aardbeien met slagroom, pietje precies.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:04 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
rare combi
zalm en aarbeien met slagroom
De meest sensuele manier om je vriendengroep op te blazen.quote:
ik ben niet pietjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Spagetthi met zalm / aardbeien met slagroom, pietje precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
was je weg dan ?quote:
Haastige spoedquote:Grrrr, loop je 3x de hele winkel door om er vervolgens achter te komen dat je in de 1e rij had moeten zijn
Ja, ik was een pak bami bijhalenquote:
Lekker slimquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik weer
Grrrr, loop je 3x de hele winkel door om er vervolgens achter te komen dat je in de 1e rij had moeten zijn
doe je toch bij de chineesquote:
Nou, jullie zijn ineens 2 pagina's verder terwijl ik aan het koken was... vanmiddag was men 2 posts verder toen ik even naar Haarlem was geweestquote:
Ik ben bijna nooit in de supermarktquote:
Dan is het al gekooktquote:
Dus vaker komenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit in de supermarkt![]()
Komen? Dat is voor laterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ja en wij maar op je wachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, jullie zijn ineens 2 pagina's verder terwijl ik aan het koken was... vanmiddag was men 2 posts verder toen ik even naar Haarlem was geweest.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komen? Dat is voor laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
is toch handigquote:
Ik snap mijn moeder ook niet.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, een iets minder-plaatje dan
![]()
[ afbeelding ]
ik heb tussen de middag 2 broodjes op en niet ontbeten en ben al vanaf half 7 bezig en ook geen trekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:12 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb 8 uur gewerkt, 1 pauze gehad en nu heb ik nóg geen honger
Ik heb vandaag niks gedaan, 2 maaltijden gehad en verga al weer van de hongerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:12 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb 8 uur gewerkt, 1 pauze gehad en nu heb ik nóg geen honger
Naar bels?quote:
heee wok met je paal wezen dansen ?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:13 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik heb tussen de middag 2 broodjes op en niet ontbeten en ben al vanaf half 7 bezig en ook geen trek
DAT HEB IK NOU OOK ALS IK NIKS DOE!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niks gedaan, 2 maaltijden gehad en verga al weer van de honger
Dat is voor mij zo'n beetje veel ;Pquote:
Dus als ik werk is het veel ergerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
DAT HEB IK NOU OOK ALS IK NIKS DOE!
Bij mij het omgekeerdequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is voor mij zo'n beetje veel ;P
[..]
Dus als ik werk is het veel erger
IK ZAG DE EDIT WHAWHAWHAWHAquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
Die Cyanide and Happiness strips zijn soms echt vies![]()
Ikke Luiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jijbenteenbaaz.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
IK ZAG DE EDIT WHAWHAWHAWHA
whewhe![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke LuiWauw, lui met een hoofdletter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
Zal ik de pic hier posten?quote:
Hoe was je vakantie?quote:
en terugquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en terugMaar met 2 banken, 2 wasmachines, 1 droger, 2 tafels en een paar dozen kleiner spul
Dat doen jullie goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en terugMaar met 2 banken, 2 wasmachines, 1 droger, 2 tafels en een paar dozen kleiner spul
Nee, whahaquote:
Slim!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er schijnen instructies voor te zijn
Ik ga het over een tijdje hier thuis in de tuin proberen, en dan een week voor het festival weer
Koffie, thee, fris, wijn, whisky, verschillende likeur-achtige dingen, ehm te veel om op te noemen...quote:
*bouncy bouncy*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Priempjeeeeeee![]()
Shake your lil mountains for me?![]()
Goed hoor, lekker genoten
Kreukelfrietjes uit de oven, rundervinkje en broccoliquote:
Likeurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Slim!
[..]
Koffie, thee, fris, wijn, whisky, verschillende likeur-achtige dingen, ehm te veel om op te noemen...
Wokjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Heldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*bouncy bouncy*![]()
FijnnnnnGoed uitgerust dus?
![]()
*schenkt een glaasje inquote:
Enfequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kreukelfrietjes uit de oven, rundervinkje en broccoli![]()
![]()
Pgr!![]()
Lang niet gezien!
Een held met lil' mountains.. Volgens mij lees jij te veel soapsquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Enfe![]()
Hoe is het?
Ohja, straks of morgen je PM eens bekijken
Wat neem je voor lekkers?quote:
Priempje doet dat voor mij hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een held met lil' mountains.. Volgens mij lees jij te veel soaps...
Slaap Yuki slaapquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij slaap ik dan over een half uur
Blue curacao + pina colada (heb ik nu zin in.. omdat ik er gisteren over begonquote:
Zo moe?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij slaap ik dan over een half uur
Dan is het geen aperitiefjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook doen... maar eerst afwassen, daarna perenijsje.
Toffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Het is kermis in PurmerendIk zie twee hele enge attracties vanuit m'n slaapkamerraam
Staan daar wat leuke dingen op de kermis, beter dan hierzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Het is kermis in PurmerendIk zie twee hele enge attracties vanuit m'n slaapkamerraam
de suikerspinkraam en ....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Da's een soort pizza, als ik de plaatjes van google zo zie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Wakkeldakkel het volgende:
toch maar even een flammenkuchen in de oven gegooid
Woahquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
hele dunne pizza, specialiteit hier uit de omgevingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's een soort pizza, als ik de plaatjes van google zo zie?
Een digestiefje dusquote:
Ja! Al die calorienquote:
Nehee!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woah![]()
* pgrferrari Yuki erin stopt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja! Al die calorien
Een soort ronddraaiende hijskraanen een soort windmolen
| Forum Opties | |
|---|---|