Ja, ik was een pak bami bijhalenquote:
Lekker slimquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik weer
Grrrr, loop je 3x de hele winkel door om er vervolgens achter te komen dat je in de 1e rij had moeten zijn
doe je toch bij de chineesquote:
Nou, jullie zijn ineens 2 pagina's verder terwijl ik aan het koken was... vanmiddag was men 2 posts verder toen ik even naar Haarlem was geweestquote:
Ik ben bijna nooit in de supermarktquote:
Dan is het al gekooktquote:
Dus vaker komenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit in de supermarkt![]()
Komen? Dat is voor laterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ja en wij maar op je wachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, jullie zijn ineens 2 pagina's verder terwijl ik aan het koken was... vanmiddag was men 2 posts verder toen ik even naar Haarlem was geweest.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komen? Dat is voor laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
is toch handigquote:
Ik snap mijn moeder ook niet.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, een iets minder-plaatje dan
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |