REKSquote:
Die is toch eens geweest?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:07 schreef The_Dean het volgende:
Toch blijf ik er bij dat ze Glennis Grace moeten sturen. Als het dan nóg niet lukt, is het tijd om te stoppen.
Maar dat is juist het punt!! Het gaat om de show.. (zie die Ierse mannelijke ADHD varianten van Lady Gaga...)quote:
Agreed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:18 schreef The_Dean het volgende:
Hehehe, heb er dit jaar niks van gezien. Mooi zo houden volgens mij
Yeah! Kan jij mooi gitaren!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
REKS
Goed plan toch? Kan jij mooi toeteren
Juist.quote:
*meldt zich aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist.
Lithia op bass, jna op drums, rest een achtergrondkoortje
Ja, dat kan ook natuurlijk. Kan Jna mooi bassen. Luc, hoe goed kan jij drummen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef Lithia het volgende:
Oh, ik zit in een band blijkbaar.Maar Dean, ik wil keyboard spelen. Daar kan ik ook op bassen
Gister werd ik ook verward als een Kramtried lid.
Ik heb het wel eens gedaan bij mijn oom en tante op het drumstel van mijn oom in Australië. mijn tanter vond het wel goed klinken toen, zei ze.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook natuurlijk. Kan Jna mooi bassen. Luc, hoe goed kan jij drummen?
Pieter en Bart.quote:
Heb jij daar last van dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja, anders liggen ze alleen maar achter in de bus te krikken met die chicks.
Ik ga drummen of niksquote:
Nee, ik heb geen bus. En heb al een chickquote:
Ok!quote:
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen bus. En heb al een chick
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ok!
Line-up
Drums: Bart
Gitaar: The_Dean
Keys: Lithia
Bas: Jan 'De Neger Des Heils'
Toeter: Reks
Lead Vocals: Luc
Koortje: Rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
ik ben voornamelijk van de sex.. niet zo van de rock'n roll!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja, anders liggen ze alleen maar achter in de bus te krikken met die chicks.
QFT hehehe.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ben voornamelijk van de sex.. niet zo van de rock'n roll!!
Vragen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:49 schreef DjRex89 het volgende:
Grmpf.. Vind een dame wel leuk maar geen idee wat ze van mij vind
quote:
quote:
Mensen met een BMI van 22 schijnen het minst ziek te worden. Niet dat ik (vaak) ziek ben, maar je kan maar een doel hebben.quote:
druk maken... Vind ik een beetje overdreven hoor. Ik ben er niet fanatiek mee bezig, maar als ik dan afval zonder dat ik minder snoep en echt let op wat ik eet en dergelijke, dan geeft dat toch een goed gevoel.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:37 schreef The_Dean het volgende:
Druk maken om niks man. Ik heb een vrij ongezonde BMI, maar voel me super en ben nooit ziek. Lekker boeiend
Mensen met 19.6 ook bijna nooitquote:Op zondag 15 mei 2011 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen met een BMI van 22 schijnen het minst ziek te worden. Niet dat ik (vaak) ziek ben, maar je kan maar een doel hebben.![]()
Zou, ik kan morgen met een gerust hart op kantoor komenquote:
Ik zoek toch een iets subtielere manierquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:48 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
BARTJEEEEEEEEEEEEEEE
BOESquote:
quote:
Waarom niet?quote:
quote:
Ik heb nog een tijdje Boes als sms-tone gehadquote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat vond ik altijd wel humor vroeger.
Ja, doe ik ook wel. Gewoon in het belang van de bewoner. Bedoel, voor hetzelfde geldt drinkt ze elke avond en weten wij van niets.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef PieterBas het volgende:
kan je morgen toch nog doen.. Zeg gewoon dat je zoiets had, ik wist even niet wat ik moest doen.
Is ook zo. En was al van plan er morgen over te beginnen. Maar ik baal dan wel van vandaag.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef PieterBas het volgende:
nou ja, zeg het gewoon morgen. Het is immers voor het belang van de bewoner!
Tja, het is tegen de huisregels. En wij weten natuurlijk niet of het toevallig de enige biertjes zijn die ze in maanden heeft gekocht, of dat ze (bij wijze van spreken) elke avond 'toevallig' 2 biertjes heeft. Snap je?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Och, zo nu en dan twee biertjes is toch niet zo erg? Gewoon door je vingers kijken.
Ik snap hetquote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, het is tegen de huisregels. En wij weten natuurlijk niet of het toevallig de enige biertjes zijn die ze in maanden heeft gekocht, of dat ze (bij wijze van spreken) elke avond 'toevallig' 2 biertjes heeft. Snap je?
Nou, de persoon in kwestie heeft geen hulpvragen rondom alcohol. Zou het een cliënt zijn die wel een alcoholprobleem zou hebben, dan zou de situatie anders liggen (meer alarmerend).quote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef PieterBas het volgende:
ja, en gezien de behandeling van de patient, is alcohol.. of wat dan voor stimulerende middelen niet echt gewenst
Ja, maar die blikjes liggen in de prullenbak, ik zag het ook maar omdat ik op haar kamer iets weggooide. Dat kan niet dagelijks.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik snap het
Maar stel dat je er elke dag komt, dan kan je het in de gaten houden, en als het vaker gebeurd zeg je er iets van.
Ja, ik denk dat ik daar beter aan doe.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef The_Dean het volgende:
Nee, daar zit wat in. Dan morgen maar gewoon melden inderdaad
Och, mijn stage is 1 juni klaar en er zat toch al geen baan voor me in.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef The_Dean het volgende:
Ja, soms is het werken volgens de regels beter voor je eigen toekomst binnen een bedrijf. Die mensen zitten daar niet voor niks, en regels zijn regels
Ja, ik kan het ook wel uitleggen tegenover het team. Ik baal er gewoon van. Voelt onprofessioneel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:38 schreef The_Dean het volgende:
Komt wel goed. Je had het druk en het melden is er even bij ingeschoten
Ja, dat is indd. ook zoiets. Is gewoon balen zulke dingen. Nou, thx voor het meedenken indd.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef The_Dean het volgende:
Och, kan gebeuren
Zelf ook wel eens zoiets gehad hoor. Gerepareerd apparaat teruggestuurd naar de klant, zonder het setje sleutels om hem op te kunnen starten
Kijk, iemand heeft hier iets geleerd vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenamiddag
Weer terug van BHV herhalingscursus
Inderdaad. Heb nu weer een heel jaar om het weer te vergeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk, iemand heeft hier iets geleerd vandaag
Regel 1.. Nooit in paniek raken...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb nu weer een heel jaar om het weer te vergeten.
Mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef vencodark het volgende:
Nou, situatie van gister in het team gegooid. Het had indd. de voorkeur gehad om er direct tegenover haar over te beginnen. Toch begrepen ze wel waarom ik het niet gedaan had. Ze gaan er ook geen maatregelen voor nemen. Wel gaat de persoonlijk begeleider haar vragen over de blikjes en dat het echt niet mag.![]()
Verder vandaag eindevaluatie gehad met het team. Veel positief, ben sinds februari (tussenevaluatie) echt gegroeid. Mag in de toekomst wel letten op besluitvaardigheid, stressbestendigheid en plannen/organiseren van werkzaamheden. Over veel dingen iig heel positief.
Toch een mooie oplossingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef vencodark het volgende:
Nou, situatie van gister in het team gegooid. Het had indd. de voorkeur gehad om er direct tegenover haar over te beginnen. Toch begrepen ze wel waarom ik het niet gedaan had. Ze gaan er ook geen maatregelen voor nemen. Wel gaat de persoonlijk begeleider haar vragen over de blikjes en dat het echt niet mag.![]()
Verder vandaag eindevaluatie gehad met het team. Veel positief, ben sinds februari (tussenevaluatie) echt gegroeid. Mag in de toekomst wel letten op besluitvaardigheid, stressbestendigheid en plannen/organiseren van werkzaamheden. Over veel dingen iig heel positief.
Als er in je contract staat ¤ 100/maand, dan dien je ¤ 100/maand te krijgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef RenRen- het volgende:
Hoi![]()
Ik loop stage. En ik zit een beetje met een issue. En ik denk niet dat ik gelijk heb, of dat er ook maar iets gedaan kan worden, maar ik wil het wel gecheckt hebben..
Stel, je tekent een contract voor 100 euro per maand, zou je dan rekenen op dat je 3,33 per dag krijgt? Stel, je begint de 4e van de maand, dat er dus 100-13,32 op je rekening staat? Want, zou het dan ook niet zo moeten zijn dat ik in Februari minder geld verdien dan in Maart? (Want dit heb ik niet teruggezien op mijn loonstrookje). Ik vraag me namelijk af tot hoe ver dit getrokken kan worden.
Op het contract staat 100 per maand, ik weet alleen niet hoe letterlijk het getrokken kan worden. Moet er dan niet staan 42 cent per uur? Thanks!
quote:
Waar gaat het mis...quote:There is a vancancy for a projectleader at the C3 foundation. Native Dutch speaker.
Oh dat lukt me normaal prima, maar toch is een bakkie wel lekker, als ik vroeg moet beginnenquote:
Mja, en het heeft vast ook weer nadelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Ik wel. Drink er gemiddeld 6 per dag, en slaap net zo makkelijk
Hoorde net ook dat bij mannen die 6 of meer per dag drinken het risico van prostaatkanker afneemt
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, en het heeft vast ook weer nadelenKomt door de antioxidanten zie ik, dan kan je ook veel chocolade eten
![]()
quote:
quote:
Hey, ik ook! Toevallig.quote:
Dat geeft de term interne stokslagen meteen een andere definitiequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:32 schreef jna het volgende:
En dan kan dat kamermeisje 'm beter aanklagen voor poging tot doodslag
Vrouwquote:
En terecht, die PI.quote:
Hehequote:
Dan is mijn vakantie allang voorbij.quote:
Over 2 weken is mijn stage voorbij! En nog een paar dagen daarbij en dan is mijn scriptie ingeleverd óf niet ingeleverd maar dan heb ik nog tot september. Dus 6 juni heb ik sowieso 1 week echte vakantie.quote:
Ja, maar tot 6 juni is het rampzalig.quote:
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar tot 6 juni is het rampzalig.Ik haal het nooit, denk ik dan. Gebrek aan concentratie en gewoon geen zin meer. Ben op! En mijn relatie begint er ook onder te lijden.
ja, om 16 uur om kraamvisite geweest bij collega en daarna met de bus terug naar huis. Om kwart voor zes vertrokken en om kwart over zeven thuis.quote:
Gewoon stekker eruit trekken en op vakantie gaan, merk je er niks van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Denk je 'ff' de koelkastvriezer te gaan ontdooien, duurt dat 3 uur
Mja, maar dan zouden m'n eieren bedervenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon stekker eruit trekken en op vakantie gaan, merk je er niks van.
Eet smakelijk!quote:
AMEN!!!quote:
mijn laatste lesdag was zo'n 3 ¾ jaar geleden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn laatste lesdag was al in januari.
same! Maar goed ik zat ook op inholland, dus dat je les kreeg was al een hele bijzonderheidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn laatste lesdag was zo'n 3 ¾ jaar geleden.
hehequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
same! Maar goed ik zat ook op inholland, dus dat je les kreeg was al een hele bijzonderheid![]()
![]()
Ik heb er mayo van gemaakt!quote:
Zit je dit nu naakt te typen? :S :Squote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nog even afdrogen, aankleden en dan op de fiets
Vanuit bed via de PSP.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit je dit nu naakt te typen? :S :S
Zeg dat wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van lekker stukje fietsen. Het is echt heerlijk weer.
Je was nat in bed gaan zitten?quote:
Jaja! Nou, ik vind het maar raar meneertje!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
handdoek om me heen geslagen.
Vind er van, wat je wilt. Het is een vrij land.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja! Nou, ik vind het maar raar meneertje! [ afbeelding ]
Zelfs dat heeft z'n beperkingenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind er van, wat je wilt. Het is een vrij land.
Daar kan ik niets aan doen. Ik heb er niet op gestemd.quote:
Niets doen is vermoeiender.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:16 schreef PieterBas het volgende:
Waarom ben ik altijd zo gaar op zondag, zonder een zwaar weekend hebben gehad.
Luisterde jij geen Epica enzo?quote:
Oh, dat dacht ikquote:
Ik krijg het idee dat je of je vraag fout stelde, of je interpreteert mijn antwoord fout.quote:
Maar dat vroeg hij niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef Lithia het volgende:
Ik denk dat Bart bedoelde:
Luister jij naar Epica
[ja]
[nee]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je of je vraag fout stelde, of je interpreteert mijn antwoord fout.
Je stelde een ontkennende vraag. Ik antwoordde ook ontkennend. Dus zorgt dat - en - = +quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik dacht dat je, in het algemeen, bij twijfel de vraag in de verleden tijd stelt, maar correct me if I'm wrong
Je UIquote:
Je bent wel snel op plaats van bestemming.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
uhm, de Boze Meneren playlist op mijn iPod en dan achter het stuur, is niet goed voor je rijgedrag
Enkele toppertjes
• Beastie Boys - Sabotage
• Guns 'n Roses - Welcome to the Jungle
• Limp Bizkit - Nookie
• Korn - Got The Life
Okquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je stelde een ontkennende vraag. Ik antwoordde ook ontkennend. Dus zorgt dat - en - = +
Dat zijn inderdaad toppertjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:55 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
uhm, de Boze Meneren playlist op mijn iPod en dan achter het stuur, is niet goed voor je rijgedrag
Enkele toppertjes
• Beastie Boys - Sabotage
• Guns 'n Roses - Welcome to the Jungle
• Limp Bizkit - Nookie
• Korn - Got The Life
Die had ik al een tijd, nu een nieuwe.quote:
Mijn favoriete in de file, raampje open nummer kwam ook nog langsquote:
Rick Ross is ook een heldquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn favoriete in de file, raampje open nummer kwam ook nog langs
De explicit versie is stukken beter
Bij Break Stuff reed ik net de straat in..
Wat is 'al een tijd'?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die had ik al een tijd, nu een nieuwe.
Dit nummer is echt een bazennummer!!quote:
pff, die ging ff hard er van af.quote:
Best wel inderdaad. En zal morgen niet starten, denk ik zo, dus geen punten voor mijn manager.quote:
En dan je diploma ophalen, vakantie houden en een baan zoeken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:23 schreef vencodark het volgende:
Nog 3 stagedagen en dan is het voorbij!Rap gegaan, nog 2 verslagjes. Heb nog helemaal niet het idee dat ik daar klaar ben.
Nee, dan 1,5 week vakantie houden, ongeveer 4 dagen per week bij mijn bijbaan werken, minimaal 1 dag per week scriptie verder maken, in september inleveren, van sep. tot jan. nog 1 les volgen, tentamen doen, vrije studiepunten halen en dán in januari hopelijk mijn diploma ophalen en een baan zoeken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan je diploma ophalen, vakantie houden en een baan zoeken?
Klopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat is 'al een tijd'?
Je kwam 'al een tijd' niet meer in de sc.
Weinig boeiend, tot nu toequote:
oquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Klopt.
Zeker een paar maanden, die UI.
Slapen!quote:
Enkel gewerkt. Laat dat hard maar weg.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:13 schreef The_Dean het volgende:
Nog veel shit gedaan dan? Of alleen maar hard gewerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |